Deel deze vacature

Manager Werkgeversservicepunt

Opleidingsniveau

WO

Locatie

Amsterdam

Uren

32 uur

Startdatum

17 juni 2024

Deze vacature is met succes ingevuld.

dit ga je doen

Als Manager van het Werkgeversservicepunt (WSP) bij de gemeente Amsterdam neem je de verantwoordelijkheid voor extra dossiers die aandacht behoeven. Je rapporteert aan de directeur WSP, voert de opdrachten doelgericht uit en zoekt actief de samenwerking met het netwerk. Je vertegenwoordigt het WSP in lokaal, regionaal en nationaal overleg.

Je overlegt met het UWV, rapporteert over het regionale matchingssysteem, vraagt input voor bijeenkomsten en adviseert de directeur op basis van je ervaringen. Je hebt afspraken met teammanagers van het WSP en woont afdelingsoverleggen bij die in het teken staan van wendbaar werken. Daarnaast lever je verslagen aan voor het managementteam WSP.

De dossiers omvatten:

Integrale werkgeversbenadering: Breng in kaart welke partijen een rol spelen in de werkgeversbenadering in Groot-Amsterdam, adviseer over regie en uitvoering en creëer draagvlak bij stakeholders.

Doorontwikkeling werkwijze WSP: Ontwikkel en borg de vanuit het Agile gedachtegoed ontwikkelde manier van werken binnen het WSP. Breng optimalisatievoorstellen in het MT en zorg voor wendbare, zelfsturende teams.

Vernieuwing ICT-systemen: Zorg dat de dienstverlening van WSP en de samenwerking tussen UWV, gemeente en regio-gemeenten ondersteund worden door de nieuwe systemen. Vertegenwoordig WSP bij G4-overleg, de VNG en het UWV.

Voor elk dossier zorg je voor een projectplan met realistische doorlooptijden en maak je lezers medeverantwoordelijk. Regelmatig heb je contact met de directeur WSP en tenminste wekelijks met teammanagers en regionale projectleiders. Wanneer nodig, doe je schriftelijk verslag; anders beperk je dit tot een korte samenvatting van de afspraken. Successen worden gevierd.

Samenvijf: detacheren met impact
Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.

Jouw profiel

  • Je beschikt minimaal over een WO werk- en denkniveau;
  • Je hebt  tenminste twee van de afgelopen vijf jaren leiding gegeven in een Agile omgeving binnen het sociaal domein;
  • Je beschikt minimaal over 5 jaar ervaring, in de afgelopen 7 jaar, in het publiek domein van werk en inkomen;
  • Je beschikt tenminste over 5 jaar ervaring, in de afgelopen 10 jaar, als manager of als projectleider betrokken geweest bij de implementatie van veranderde/nieuwe applicaties;
  • Je beschikt over aantoonbare ervaring (tenminste 4 jaar) met betrekking tot arbeidsmarktbemiddeling;
  • Je beschikt tenminste over 5 jaar ervaring, in de afgelopen 10 jaar, waarin je zowel interne als externe contacten onderhield.

Waarom samenvijf

Impact maken

We geven je de tijd om iets goeds te doen bij een maatschappelijke organisatie in jouw regio met behoud van salaris (lees meer)

Betrokken werkgever

We vinden een persoonlijke benadering en open communicatie belangrijk. Je staat er op je opdracht nooit alleen voor

Fijne werksfeer

Je wordt onderdeel van Samenvijf. We scoren een 8,9 op medewerkerstevredenheid (het is hier dus écht leuk! 😉)

Ontwikkelings­mogelijkheden

We focussen op (werk)geluk, persoonlijke groei en geven je de kans om je als professional verder te ontwikkelen bij opdrachtgevers

Eerlijke beloning

Een aantrekkelijk salaris, reiskostenvergoeding, pensioenregeling en genoeg vakantiedagen om weer helemaal op te laden

tijd voor iets nieuws

Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.

Recruiter foto

Heb je interesse?

We ontvangen graag je cv en motivatiebrief voor 05-06-2024.

Ben je benieuwd naar meer informatie over deze vacature of wil je meer weten over Samenvijf? Neem contact op met Mylene via mylene@samenvijf.nl of 06-29416680.

Past de vacature niet helemaal bij jouw profiel? Neem dan gerust contact met ons op via een open sollicitatie.

Solliciteer hier

We ontvangen graag je cv en motivatiebrief voor 05-06-2024.

Ben je benieuwd naar meer informatie over deze vacature of wil je meer weten over Samenvijf? Neem contact op met Mylene via mylene@samenvijf.nl of 06-29416680.

Past de vacature niet helemaal bij jouw profiel? Neem dan gerust contact met ons op via een open sollicitatie.

Deel deze vacature

Het sollicitatieproces

1

Leuk! Je hebt je droombaan gevonden en gesolliciteerd. Binnen drie dagen nemen wij contact met je op.

2

We leren je graag beter kennen om te kijken of je ambities aansluiten bij Samenvijf.

3

Tijdens een persoonlijk gesprek bij de opdrachtgever bespreek je vakinhoudelijke zaken en neem je een kijkje op je toekomstige werkplek.

4

Hebben we een klik? Dan doen we jou een passend voorstel met mooie arbeidsvoorwaarden.

5

Ben je akkoord met de arbeidsvoorwaarden? Welkom bij Samenvijf! We kijken uit naar een mooie samenwerking.

Relevante vacatures

Manager Werkcentrum
HBO
32 uur
Goes
1 juli 2025
Projectleider E-HRM
HBO
24 uur
Oudekerk aan de Amstel
19 mei 2025
Projectmanager gebiedsontwikkeling
HBO
32 - 36 uur
Alphen aan den Rijn
1 juni 2025

Job Alert

Wil je altijd op de hoogte zijn van onze nieuwe vacatures?

Direct op de hoogte zijn van de nieuwste vacatures? Schrijf je snel in!