Deze vacature is met succes ingevuld.
Als omgevingsmanager van gemeente Purmerend heb je een belangrijke rol bij de voorbereiding en realisatie van projecten. Je bent verantwoordelijk voor de interactie met de omgeving om projecten ook echt gerealiseerd te krijgen. Bij het uitvoeren van projecten breng jij alle interne en externe stakeholders rond het project bij elkaar, jij bent een echte verbinder. Je hebt oog voor de dagelijkse ontwikkelingen, gevoel bij het proces en handelt praktisch wanneer nodig. Je weet intern en extern draagvlak te creëren voor oplossingen en zorgt voor goede samenwerkingsverbanden met alle betrokken partijen. Ook ben je verantwoordelijk voor de bereikbaarheid, leefbaarheid, veiligheid en communicatie tijdens de aanbestedings- en uitvoeringsfase. Bovendien zorg je voor het analyseren en initiëren van taken op het gebied van conditionering, zoals vergunningen, kabels en leidingen, ecologie, archeologie etc.
Bij Purmerend werken we nauw samen en spelen we zo goed mogelijk in op de wensen en behoefte van onze inwoners en partners. Het resultaat voor buiten staat voorop en dat vraag ons om samen te werken en te kijken wat echt nodig is.
Projecten en Werkzaamheden
1. Waterlandkwartier
Werkzaamheden:
2. Milieustraat
Werkzaamheden:
3. Beemsterbrug, Wheermolenbrug, Burg. Kooimanbrug en Jan Blankenbrug
Werkzaamheden:
Concrete producten en resultaten:
– Stakeholderdossier in Dialog: Een overzicht van alle belanghebbenden, communicatiegeschiedenis en gemaakte afspraken.
– Issuedossier in Dialog: Documentatie van actuele issues en oplossingsstrategieën.
– BLVC-kader en plannen: Een document met richtlijnen en specifieke plannen om hinder rondom de bruggen, te beperken.
4. Realisatie rotonde Bamestraweg – Insulindeweg
Werkzaamheden:
Begeleiding van het proces rondom communicatie, participatie en afstemming met direct omwonenden en gebruikers tijdens ontwerp en realisatie van de rotonde.
Coördinatie van contacten met bewoners, scholen, bedrijven en verkeersdeelnemers. Organiseren van gesprekken en verwerken van input.
Opstellen en bewaken van het BLVC-kader waarin bereikbaarheid en veiligheid voor o.a. fietsers, voetgangers en hulpdiensten gewaarborgd zijn.
Inventarisatie, aanvraag en borging van benodigde vergunningen en instemmingen.
Uitvoering van participatieactiviteiten en opstellen van een communicatieplan dat voorziet in tijdige en toegankelijke informatievoorziening.
Samenvijf: detacheren met impact
Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.
We geven je de tijd om iets goeds te doen bij een maatschappelijke organisatie in jouw regio met behoud van salaris (lees meer)
We vinden een persoonlijke benadering en open communicatie belangrijk. Je staat er op je opdracht nooit alleen voor
Je wordt onderdeel van Samenvijf. We scoren een 8,9 op medewerkerstevredenheid (het is hier dus écht leuk! 😉)
We focussen op (werk)geluk, persoonlijke groei en geven je de kans om je als professional verder te ontwikkelen bij opdrachtgevers
Een aantrekkelijk salaris, reiskostenvergoeding, pensioenregeling en genoeg vakantiedagen om weer helemaal op te laden
Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.
We ontvangen graag je cv en motivatiebrief voor 06-05-2025.
Wil je eerst meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met Ana via ana@samenvijf.nl of 06-21461410.
Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.
We ontvangen graag je cv en motivatiebrief voor 06-05-2025.
Wil je eerst meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met Ana via ana@samenvijf.nl of 06-21461410.
Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.
Leuk! Je hebt je droombaan gevonden en gesolliciteerd. Binnen drie dagen nemen wij contact met je op.
We leren je graag beter kennen om te kijken of je ambities aansluiten bij Samenvijf.
Tijdens een persoonlijk gesprek bij de opdrachtgever bespreek je vakinhoudelijke zaken en neem je een kijkje op je toekomstige werkplek.
Hebben we een klik? Dan doen we jou een passend voorstel met mooie arbeidsvoorwaarden.
Ben je akkoord met de arbeidsvoorwaarden? Welkom bij Samenvijf! We kijken uit naar een mooie samenwerking.
Stuur ons een appje! of mail ons hier
Direct op de hoogte zijn van de nieuwste vacatures? Schrijf je snel in!