Deel deze vacature

Medewerker keuken

Opleidingsniveau

MBO

Locatie

Diever

Uren

16 uur

Startdatum

19 mei 2025

dit ga je doen

Werken voor de Gemeente Westerveld betekent dat je terecht komt in een plattelandsgemeente in Zuidwest-Drenthe. Een gemeente waar bestuur en organisatie samen streven naar een hoogwaardige dienstverlening waarbij we initiatieven van inwoners, ondernemers en organisaties stimuleren én faciliteren. Wat kenmerkend is voor de Gemeente Westerveld zijn de korte lijnen, een informele werksfeer en weinig hiërarchie. Na een warm onthaal introduceert jouw nieuwe team de organisatie en collega’s bij je. Een team dat bestaat uit een mix van lerende en ervaren collega’s. En natuurlijk lopen we dan ook even langs onze koffiecorners, het bedrijfsrestaurant en de verschillende lounge- en overlegplekken. Nieuwsgierig geworden? Bekijk dan onze Promotiefilm.

Opdracht
Ter vervanging van de coördinator kantine, die deels ziek is, zoekt de keuken van Westerveld tijdelijk een medewerker kantine die samen met het team zorgdraagt voor o.a. de middaglunch voor 60 á 70 personeelsleden, maaltijden bereidt voor collega’s voor raadsvergaderingen en/of overleggen/bijeenkomsten in de avond. Tevens is de medewerker kantine verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding en begeleiding 3 tot 5 collega’s van Reestmond (in de keuken).

Jij bent wat wij zoeken wanneer je oog hebt voor de energiebalans van de mensen van de dagbesteding, activiteiten gestructureerd en overzichtelijk kan aanbieden en een groot hart hebt voor deze doelgroep. Daarbij is het van belang dat je rust hebt, brengt en uitstraalt, evenals het geven van overzicht en het bieden van discipline en een luisterend oor wanneer nodig.

Wat de keuken van Westerveld typeert is elke dag vers gebakken brood, zelf gemaakte soep en altijd een snack. En..naast dat er hard wordt gewerkt is er ook flink wat lol in de keuken, dus een goede dosis humor is een vereiste.

In de praktijk ben jij verantwoordelijk voor:

  • Werken volgens HACCP
  • Verantwoordelijk voor inkoopwerkzaamheden bij diverse groothandels en winkels
  • Bedenken van de weekmenu’s en deze stap voor stap uitwerken
  • Assisteren bij de maandelijkse raadsvergadering, denk aan het verzorgen van hapjesschalen
  • Verzorgen van koffie/thee voor vergaderingen
  • Dagelijks en periodiek onderhouden, schoonmaken en vullen van de koffiemachines
  • Kassawerkzaamheden incl. de financiële dagsluiting
  • Maken van de keukenroosters en de urenlijsten wekelijks doorsturen naar Reestmond voor de salarisbetalingen
  • Maandelijks facturen uitwerken en aanbieden ter controle aan de afdeling facilitaire poule
  • Onderhouden van contacten met leveranciers en Reestmond
  • Zorgdragen voor de dagelijkse schoonmaak in de keuken volgens HACCP
  • Zorgdragen voor een schone kantine en de afdelingskeukens
  • Periodieke schoonmaak van de keuken
  • Administratieve werkzaamheden zoals; registreren vrije dagen, urenlijsten bijhouden, lijsten maken voor lunches en maaltijden, registratie van bonnetjes, weekplanning maken en uitwerken

Samenvijf: detacheren met impact
Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.

Jouw profiel

  • Aantoonbare werkervaring met HACCP
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als leidinggevende in de zorg of horeca
  • Aantoonbare afgeronde cursus “erkend leermeester horeca/zorg”

Waarom samenvijf

Impact maken

We geven je de tijd om iets goeds te doen bij een maatschappelijke organisatie in jouw regio met behoud van salaris (lees meer)

Betrokken werkgever

We vinden een persoonlijke benadering en open communicatie belangrijk. Je staat er op je opdracht nooit alleen voor

Fijne werksfeer

Je wordt onderdeel van Samenvijf. We scoren een 8,9 op medewerkerstevredenheid (het is hier dus écht leuk! 😉)

Ontwikkelings­mogelijkheden

We focussen op (werk)geluk, persoonlijke groei en geven je de kans om je als professional verder te ontwikkelen bij opdrachtgevers

Eerlijke beloning

Een aantrekkelijk salaris, reiskostenvergoeding, pensioenregeling en genoeg vakantiedagen om weer helemaal op te laden

tijd voor iets nieuws

Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.

Recruiter foto

Heb je interesse?

We ontvangen graag je cv en motivatiebrief voor 13-05-2025.

Ben je benieuwd naar meer informatie over deze vacature of wil je meer weten over Samenvijf? Neem contact op met Mylene via mylene@samenvijf.nl of 06-29416680.

Past de vacature niet helemaal bij jouw profiel? Neem dan gerust contact met ons op via een open sollicitatie.

Het sollicitatieproces

1

Leuk! Je hebt je droombaan gevonden en gesolliciteerd. Binnen drie dagen nemen wij contact met je op.

2

We leren je graag beter kennen om te kijken of je ambities aansluiten bij Samenvijf.

3

Tijdens een persoonlijk gesprek bij de opdrachtgever bespreek je vakinhoudelijke zaken en neem je een kijkje op je toekomstige werkplek.

4

Hebben we een klik? Dan doen we jou een passend voorstel met mooie arbeidsvoorwaarden.

5

Ben je akkoord met de arbeidsvoorwaarden? Welkom bij Samenvijf! We kijken uit naar een mooie samenwerking.

Relevante vacatures

Medewerker burgerzaken
MBO/HBO
32 uur
Hellevoetsluis
8 mei 2025
Medewerker Invordering
MBO/HBO
32 uur
Mierlo
19 mei 2025
Projectmanager Gebiedsontwikkeling
HBO
24 uur
Lelystad
7 mei 2025

Job Alert

Wil je altijd op de hoogte zijn van onze nieuwe vacatures?

Direct op de hoogte zijn van de nieuwste vacatures? Schrijf je snel in!