Deel deze vacature

Manager HR, Communicatie

Opleidingsniveau

WO

Locatie

Heeze

Uren

36 uur

Startdatum

19 mei 2025

dit ga je doen

De gemeenten Cranendonck, Heeze-Leende en Valkenswaard werken sinds 2004 op verschillende onderdelen samen. De samenwerking is genoemd naar de snelweg A2, de weg die onze 3 gemeenten met elkaar verbindt. De gemeenten bedienen samen een gebied met ongeveer 66.000 inwoners. Sinds april 2012 is de Gemeenschappelijke Regeling Samenwerking (GRS) A2-gemeenten van kracht en is de GRSA2 een zelfstandig rechtspersoon geworden.

Onze organisatie zorgt voor de uitvoering van taken op het terrein van Werk & Inkomen (W&I), Financiën, Informatisering & Automatisering, HR, Communicatie en Juridische Zaken voor de 3 gemeenten. De organisatie bestaat uit 4 afdelingen, elk met een manager, en een staf met daarin o.a. de concerncontroller. Wij hebben geen zelfstandig kantoor, maar werken vanuit de 3 gemeentehuizen.

Als manager HR, Communicatie en Juridische Zaken heb je een belangrijke rol in het transitieproces gericht op de doorontwikkeling van de GRSA2. Denk hierbij aan de basis op orde brengen en houden, verbeteren van opdrachtgever- en opdrachtnemerschap, bevorderen van goed werkgeverschap en de doorontwikkeling van de organisatie. Je hebt een visie op de rol van interne adviseur en samen met jouw adviseurs zorg je voor een professionele invulling van die rol en breng je hen verder in positie. Dit doe je niet alleen, maar samen met je collega’s binnen de organisatie (MT) en de gemeenten.

Extra interessant aan deze baan:

  • Je bent integraal verantwoordelijk voor de aansturing en je stimuleert de persoonlijke en (team)ontwikkeling van jouw medewerkers. Je draagt bij aan een productieve werksfeer en het welbevinden van medewerkers in hun werksituatie.
  • Je bent verantwoordelijk voor het realiseren van de overeengekomen taken en resultaten binnen de geldende kaders (budgetten, personeelsbeleid).
  • Je legt verbinding met opdrachtgevers en vertaalt behoeften en opdrachten naar jouw afdeling en zorgt dat de afdeling in staat is een kwalitatieve dienstverlening te leveren, waarin de klant zich gehoord en geholpen voelt.
  • Je bent projectleider of projectlid van één of meer afdelingsoverstijgende verbeterprojecten.

Samenvijf: detacheren met impact
Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.

Jouw profiel

Je bent een verbindend leider, die open en duidelijk communiceert. Je houdt vast aan de ingezette koers en treedt waar nodig daadkrachtig op. Je bent vasthoudend en zakelijk. Je bent oprecht geïnteresseerd in je medewerkers en kunt vanuit een open houding goed luisteren. Je stimuleert de persoonlijke groei van je medewerkers. Je kunt makkelijk variëren in stijl van leidinggeven, zodat die steeds aansluit bij de persoon en situatie. Daarbij ben je omgevingsbewust en zoek je steeds de verbinding. Je bent servicegericht, weet wat de klant nodig heeft en beschikt over realisatiekracht. Verder breng je mee:

  • WO niveau
  • Ruime leidinggevende ervaring
  • Kennis van en/of affiniteit met de vakgebieden
  • Ervaring met accountmanagement
  • Ervaring met verandermanagement /processen en organisatieontwikkeling

Waarom samenvijf

Impact maken

We geven je de tijd om iets goeds te doen bij een maatschappelijke organisatie in jouw regio met behoud van salaris (lees meer)

Betrokken werkgever

We vinden een persoonlijke benadering en open communicatie belangrijk. Je staat er op je opdracht nooit alleen voor

Fijne werksfeer

Je wordt onderdeel van Samenvijf. We scoren een 8,9 op medewerkerstevredenheid (het is hier dus écht leuk! 😉)

Ontwikkelings­mogelijkheden

We focussen op (werk)geluk, persoonlijke groei en geven je de kans om je als professional verder te ontwikkelen bij opdrachtgevers

Eerlijke beloning

Een aantrekkelijk salaris, reiskostenvergoeding, pensioenregeling en genoeg vakantiedagen om weer helemaal op te laden

tijd voor iets nieuws

Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.

Recruiter foto

Heb je interesse?

We ontvangen graag je cv en motivatiebrief voor 07-05-2025.

Wil je eerst meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met Roos via roos@samenvijf.nl of 06-25503128

Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.

Het sollicitatieproces

1

Leuk! Je hebt je droombaan gevonden en gesolliciteerd. Binnen drie dagen nemen wij contact met je op.

2

We leren je graag beter kennen om te kijken of je ambities aansluiten bij Samenvijf.

3

Tijdens een persoonlijk gesprek bij de opdrachtgever bespreek je vakinhoudelijke zaken en neem je een kijkje op je toekomstige werkplek.

4

Hebben we een klik? Dan doen we jou een passend voorstel met mooie arbeidsvoorwaarden.

5

Ben je akkoord met de arbeidsvoorwaarden? Welkom bij Samenvijf! We kijken uit naar een mooie samenwerking.

Relevante vacatures

Bestuursadviseur
HBO
32 uur
Nijkerk
2 juni 2025
Strategisch Communicatieadviseur
HBO
36 uur
Nijkerk
26 mei 2025
Zorgregisseur
HBO
28 - 36 uur
's-Gravenzande.
15 mei 2025

Job Alert

Wil je altijd op de hoogte zijn van onze nieuwe vacatures?

Direct op de hoogte zijn van de nieuwste vacatures? Schrijf je snel in!