Deel deze vacature

Programmasecretaris RSP bodem

Opleidingsniveau

WO

Locatie

Lelystad

Uren

8 uur

Startdatum

1 juni 2025

dit ga je doen

Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de Provincie Flevoland mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de Provincie Flevoland. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).

Organisatie
RSP Bodem is een samenwerking tussen de 6 gemeenten en de provincie. Doel is uitwisseling van kennis over bodem en ondergrond. RSP Bodem wordt gefinancierd door de gemeenten, provincie en subsidie van VNG. De provincie is penvoerder. De opdrachtgever voor deze opdracht is het kernteam RSP Bodem Flevoland. De aansturing van de programmasecretaris RSP bodem wordt gedaan door de programmamanager, deze is ook via een Flextender door RSP Bodem ingehuurd (via de provincie).

Opdracht
De programmasecretaris RSP Bodem vervult een belangrijke rol in de ondersteuning van kernteam en programmamanager en bij de communicatie en organisatie van activiteiten van het schakelpunt: Dit houdt in o.a.:

  • Het organiseren, voorbereiden en verslaan van de kernteam-overleggen, beheren actielijst
  • Het organiseren, voorbereiden en verslaan van de Polderbreed-overleggen
  • Het –samen met de programmamanager- organiseren, voorbereiden en verslaan van afstemmingsoverleg met de portefeuillehouder uit het bestuurlijk omgevingsoverleg (BOO).
  • Het –samen met de programmamanager- organiseren en voorbereiden van de actualisatie van de kennisagenda en opstellen van jaarlijkse uitvoeringsprogramma in afstemming met kernteam, stakeholders en bestuurders

Samenvijf: detacheren met impact
Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.

Jouw profiel

  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo niveau
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Aantoonbare kennis en werkervaring met het beheren van digitale communicatiemiddelen

Waarom samenvijf

Impact maken

We geven je de tijd om iets goeds te doen bij een maatschappelijke organisatie in jouw regio met behoud van salaris (lees meer)

Betrokken werkgever

We vinden een persoonlijke benadering en open communicatie belangrijk. Je staat er op je opdracht nooit alleen voor

Fijne werksfeer

Je wordt onderdeel van Samenvijf. We scoren een 8,9 op medewerkerstevredenheid (het is hier dus écht leuk! 😉)

Ontwikkelings­mogelijkheden

We focussen op (werk)geluk, persoonlijke groei en geven je de kans om je als professional verder te ontwikkelen bij opdrachtgevers

Eerlijke beloning

Een aantrekkelijk salaris, reiskostenvergoeding, pensioenregeling en genoeg vakantiedagen om weer helemaal op te laden

tijd voor iets nieuws

Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.

Recruiter foto

Heb je interesse?

We ontvangen graag je cv en motivatiebrief voor 01-05-2025.

Wil je eerst meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met Ana via ana@samenvijf.nl of 06-21461410.

Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.

Het sollicitatieproces

1

Leuk! Je hebt je droombaan gevonden en gesolliciteerd. Binnen drie dagen nemen wij contact met je op.

2

We leren je graag beter kennen om te kijken of je ambities aansluiten bij Samenvijf.

3

Tijdens een persoonlijk gesprek bij de opdrachtgever bespreek je vakinhoudelijke zaken en neem je een kijkje op je toekomstige werkplek.

4

Hebben we een klik? Dan doen we jou een passend voorstel met mooie arbeidsvoorwaarden.

5

Ben je akkoord met de arbeidsvoorwaarden? Welkom bij Samenvijf! We kijken uit naar een mooie samenwerking.

Relevante vacatures

Trainee Wonen, Werken & Leefomgeving
HBO/WO
36 uur
Den Bosch
2 juni 2025
Community Manager B’GAME
HBO
24 uur
Breda
1 mei 2025
Facilitair Adviseur
HBO
36 uur
Oudekerk aan de Amstel
5 mei 2025

Job Alert

Wil je altijd op de hoogte zijn van onze nieuwe vacatures?

Direct op de hoogte zijn van de nieuwste vacatures? Schrijf je snel in!