Deel deze vacature

Teammanager Zorg en Welzijn

Opleidingsniveau

HBO

Locatie

Almere

Uren

36 uur

Startdatum

3 februari 2025

Deze vacature is met succes ingevuld.

dit ga je doen

Als Interim Teammanager RIS(K) bij de gemeente Almere stuur je een betrokken team van 17 medewerkers aan binnen de afdeling Zorg en Welzijn. Je biedt aandacht, sparring en coaching aan het team, dat bestaat uit diverse functies zoals strategische beleidsadviseurs, projectmanagers, adviseurs kwaliteit en processen, en secretaresses. Naast het waarborgen van de dagelijkse werkzaamheden ligt jouw focus op het ontwikkelen en implementeren van een plan van aanpak om de bedrijfsvoering te optimaliseren.

Samenvattend zijn je werkzaamheden:

  • Aansturen en coachen van het team RIS(K) met aandacht voor teamontwikkeling en individuele begeleiding.
  • Zitting nemen in zowel het MT-beleid als het MT-dienstverlening en bijdragen aan strategische besluitvorming.
  • Opstellen van een plan van aanpak voor het verbeteren van de bedrijfsvoering, gericht op financiën, werkprocessen, sturingsinformatie en organisatieontwikkeling.
  • Uitwerken van acties, verantwoordelijkheden en een planning om het plan praktisch uitvoerbaar te maken.
  • Ondersteunen van de afdelingsmanager en het management bij het behalen van grip op resultaten en het verbeteren van de afdeling.

Samenvijf: detacheren met impact
Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.

Jouw profiel

Let op! Deze opdracht is niet geschikt voor zzp’ers.

  • Je hebt een afgeronde hbo-opleiding.
  • Je beschikt over minimaal 5 jaar ervaring als manager bedrijfsvoering.
  • Je hebt minimaal 5 jaar ervaring in een vergelijkbare functie binnen een overheidsinstelling.
  • Je beschikt over aantoonbare ervaring in het Sociaal Domein.
  • Je bent resultaatgericht en weet complexe processen effectief te organiseren.
  • Je beschikt over sterke communicatieve vaardigheden en kunt gemakkelijk schakelen tussen verschillende niveaus.

Waarom samenvijf

Impact maken

We geven je de tijd om iets goeds te doen bij een maatschappelijke organisatie in jouw regio met behoud van salaris (lees meer)

Betrokken werkgever

We vinden een persoonlijke benadering en open communicatie belangrijk. Je staat er op je opdracht nooit alleen voor

Fijne werksfeer

Je wordt onderdeel van Samenvijf. We scoren een 8,9 op medewerkerstevredenheid (het is hier dus écht leuk! 😉)

Ontwikkelings­mogelijkheden

We focussen op (werk)geluk, persoonlijke groei en geven je de kans om je als professional verder te ontwikkelen bij opdrachtgevers

Eerlijke beloning

Een aantrekkelijk salaris, reiskostenvergoeding, pensioenregeling en genoeg vakantiedagen om weer helemaal op te laden

tijd voor iets nieuws

Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.

Recruiter foto

Heb je interesse?

We ontvangen graag je cv en motivatiebrief voor 27-01-2025.

Wil je eerst meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met Ana via ana@samenvijf.nl of 06-21461410.

Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.

Solliciteer hier

We ontvangen graag je cv en motivatiebrief voor 27-01-2025.

Wil je eerst meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met Ana via ana@samenvijf.nl of 06-21461410.

Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.

Deel deze vacature

Het sollicitatieproces

1

Leuk! Je hebt je droombaan gevonden en gesolliciteerd. Binnen drie dagen nemen wij contact met je op.

2

We leren je graag beter kennen om te kijken of je ambities aansluiten bij Samenvijf.

3

Tijdens een persoonlijk gesprek bij de opdrachtgever bespreek je vakinhoudelijke zaken en neem je een kijkje op je toekomstige werkplek.

4

Hebben we een klik? Dan doen we jou een passend voorstel met mooie arbeidsvoorwaarden.

5

Ben je akkoord met de arbeidsvoorwaarden? Welkom bij Samenvijf! We kijken uit naar een mooie samenwerking.

Relevante vacatures

Beleidsadviseur monumenten
HBO
32 uur
Almere
2 juni 2025
Beleidsadviseur Mobiliteit
HBO
24 uur
Weert
2 juni 2025
Medewerker Klant Contact Centrum
MBO
20 uur
Bilthoven
26 mei 2025

Job Alert

Wil je altijd op de hoogte zijn van onze nieuwe vacatures?

Direct op de hoogte zijn van de nieuwste vacatures? Schrijf je snel in!