Deel deze vacature

Beleidsuitvoerder Welzijn

Opleidingsniveau

HBO

Locatie

Bladel

Uren

36 uur

Startdatum

1 oktober 2024

Deze vacature is met succes ingevuld.

dit ga je doen

Als Beleidsuitvoerder Welzijn bij de gemeente Bladel ben je verantwoordelijk voor de uitvoering van projecten en initiatieven die gericht zijn op het verbeteren van maatschappelijke voorzieningen. Je werkt nauw samen met lokale partners en collega’s om beleidsplannen tot leven te brengen en maatschappelijke waarde te creëren. Terwijl je collega’s zich richten op beleidsontwikkeling, zorg jij ervoor dat de projecten concreet worden uitgevoerd, met een focus op welzijnsthema’s zoals jeugdpreventie, armoede en gezondheid.

Samenvattend ben je verantwoordelijk voor:

  • Het uitvoeren en ondersteunen van projecten gericht op armoedebestrijding en het vergroten van bewustzijn over lokale en regionale regelingen.
  • Het bijdragen aan initiatieven zoals de implementatie van het programma STORM om de mentale weerbaarheid van jongeren te versterken.
  • Het fungeren als inhoudelijk aanspreekpunt voor projecten zoals Kempenbranie en deelnemen aan de bijbehorende werkgroepen.
  • Het ondersteunen en evalueren van jongerenwerk, inclusief het bewaken van afspraken met partners.
  • Het ontwikkelen van communicatieplannen om inwoners bewust te maken van beschikbare ondersteuningsregelingen en maatschappelijke onderwerpen.
  • Het beoordelen en evalueren van subsidieaanvragen voor maatschappelijke initiatieven.

Samenvijf: detacheren met impact
Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.

Jouw profiel

  • Je beschikt over hbo/wo werk- en denkniveau;
  • Je hebt al enige werkervaring binnen het sociaal domein of een vergelijkbare omgeving;
  • Je ziet deze rol als een kans om betrokken te zijn bij verschillende beleidsonderwerpen binnen het sociaal domein;
  • Je houdt ervan om concrete projecten zelfstandig op te pakken en af te ronden;
  • Je hebt een talent voor organiseren, plannen en coördineren van diverse taken;
  • Je bent proactief en neemt graag verantwoordelijkheid.

Waarom samenvijf

Impact maken

We geven je de tijd om iets goeds te doen bij een maatschappelijke organisatie in jouw regio met behoud van salaris (lees meer)

Betrokken werkgever

We vinden een persoonlijke benadering en open communicatie belangrijk. Je staat er op je opdracht nooit alleen voor

Fijne werksfeer

Je wordt onderdeel van Samenvijf. We scoren een 8,9 op medewerkerstevredenheid (het is hier dus écht leuk! 😉)

Ontwikkelings­mogelijkheden

We focussen op (werk)geluk, persoonlijke groei en geven je de kans om je als professional verder te ontwikkelen bij opdrachtgevers

Eerlijke beloning

Een aantrekkelijk salaris, reiskostenvergoeding, pensioenregeling en genoeg vakantiedagen om weer helemaal op te laden

tijd voor iets nieuws

Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.

Recruiter foto

Heb je interesse?

We ontvangen graag je cv en motivatiebrief voor 24-09-2024.

Ben je benieuwd naar meer informatie over deze vacature of wil je meer weten over Samenvijf? Neem contact op met Mylene via mylene@samenvijf.nl of 06-29416680.

Past de vacature niet helemaal bij jouw profiel? Neem dan gerust contact met ons op via een open sollicitatie.

Solliciteer hier

We ontvangen graag je cv en motivatiebrief voor 24-09-2024.

Ben je benieuwd naar meer informatie over deze vacature of wil je meer weten over Samenvijf? Neem contact op met Mylene via mylene@samenvijf.nl of 06-29416680.

Past de vacature niet helemaal bij jouw profiel? Neem dan gerust contact met ons op via een open sollicitatie.

Deel deze vacature

Het sollicitatieproces

1

Leuk! Je hebt je droombaan gevonden en gesolliciteerd. Binnen drie dagen nemen wij contact met je op.

2

We leren je graag beter kennen om te kijken of je ambities aansluiten bij Samenvijf.

3

Tijdens een persoonlijk gesprek bij de opdrachtgever bespreek je vakinhoudelijke zaken en neem je een kijkje op je toekomstige werkplek.

4

Hebben we een klik? Dan doen we jou een passend voorstel met mooie arbeidsvoorwaarden.

5

Ben je akkoord met de arbeidsvoorwaarden? Welkom bij Samenvijf! We kijken uit naar een mooie samenwerking.

Relevante vacatures

Administratief Medewerker
MBO
32 uur
Boxtel
31 mei 2025
Administratief medewerker
MBO
18 uur
Maarssen
7 juli 2025
Klantmanager Inburgering
HBO
32 - 36 uur
Oldebroek
19 mei 2025

Job Alert

Wil je altijd op de hoogte zijn van onze nieuwe vacatures?

Direct op de hoogte zijn van de nieuwste vacatures? Schrijf je snel in!