Deze vacature is met succes ingevuld.
Als Medewerker Support Handhaving (BOA) bij de gemeente Alphen aan den Rijn ben je actief betrokken bij diverse taken en verantwoordelijkheden binnen de handhavingsdienst. Je werkt nauw samen met verschillende partners en netwerken, zoals wijkteams en externe instanties, om de veiligheid en leefbaarheid in de gemeente te waarborgen.
Je bent regelmatig aanwezig in de wijken, waar je actief deelneemt aan projecten van de politie en informatiegestuurd werkt. Hierbij analyseer je informatie en deel je relevante bevindingen met betrokken partijen. Op basis van deze informatie pak je planmatig onderwerpen aan en sluit je structureel aan bij integrale controles.
Een belangrijk aspect van je werk is het verrichten van toezichts- en handhavingswerkzaamheden volgens de geldende wet- en regelgeving, zoals de Algemene Plaatselijke Verordening (APV) en afvalstoffenverordening. Je signaleert overtredingen en treedt handhavend op door het opstellen van bestuurlijke boetes en/of processen-verbaal.
Naast het reageren op meldingen en klachten in de openbare ruimte, zoals afvaldumpingen en verkeerd parkeren, geef je ook voorlichting en verstrek je informatie aan het publiek en belanghebbenden. Je voorziet hen van de benodigde aanwijzingen om bij te dragen aan een veilige en leefbare omgeving.
Kortom, als medewerker Support Handhaving speel je een actieve rol in het handhaven van de wet- en regelgeving en het bevorderen van de leefbaarheid in de gemeente Alphen aan den Rijn.
Samenvijf: detacheren met impact
Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.
We geven je de tijd om iets goeds te doen bij een maatschappelijke organisatie in jouw regio met behoud van salaris (lees meer)
We vinden een persoonlijke benadering en open communicatie belangrijk. Je staat er op je opdracht nooit alleen voor
Je wordt onderdeel van Samenvijf. We scoren een 8,9 op medewerkerstevredenheid (het is hier dus écht leuk! 😉)
We focussen op (werk)geluk, persoonlijke groei en geven je de kans om je als professional verder te ontwikkelen bij opdrachtgevers
Een aantrekkelijk salaris, reiskostenvergoeding, pensioenregeling en genoeg vakantiedagen om weer helemaal op te laden
Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.
We ontvangen graag je cv en motivatiebrief voor 29-05-2024.
Wil je eerst meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met Roos via roos@samenvijf.nl of 06-25503128
Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.
We ontvangen graag je cv en motivatiebrief voor 29-05-2024.
Wil je eerst meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met Roos via roos@samenvijf.nl of 06-25503128
Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.
Leuk! Je hebt je droombaan gevonden en gesolliciteerd. Binnen drie dagen nemen wij contact met je op.
We leren je graag beter kennen om te kijken of je ambities aansluiten bij Samenvijf.
Tijdens een persoonlijk gesprek bij de opdrachtgever bespreek je vakinhoudelijke zaken en neem je een kijkje op je toekomstige werkplek.
Hebben we een klik? Dan doen we jou een passend voorstel met mooie arbeidsvoorwaarden.
Ben je akkoord met de arbeidsvoorwaarden? Welkom bij Samenvijf! We kijken uit naar een mooie samenwerking.
Stuur ons een appje! of mail ons hier
Direct op de hoogte zijn van de nieuwste vacatures? Schrijf je snel in!