Deel deze vacature

Administratief Medewerker WMO

Opleidingsniveau

HBO

Locatie

Lelystad

Uren

Startdatum

1 mei 2024

Deze vacature is met succes ingevuld.

dit ga je doen

Als administratief medewerker WMO bij de gemeente Lelystad ben je belast met diverse taken, waaronder het verwerken van betalingen voor zorgvergoedingen, het verstrekken van relevante cijfers, het controleren van facturen en het opstellen van beschikkingen. Je dagelijkse werkzaamheden omvatten onder andere:

  • Het afhandelen van berichtenverkeer met betrekking tot de WMO.
  • Uitvoeren van betalingen voor zorgvergoedingen in zowel de jeugdzorg als de WMO.
  • Opstellen van beschikkingen voor nieuwe toewijzingen binnen de WMO.
  • Beantwoorden van zowel telefonische als schriftelijke vragen van zorgaanbieders met betrekking tot administratieve aangelegenheden.

Samenvijf: detacheren met impact
Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.

Jouw profiel

  • Je beschikt minimaal over een afgeronde hbo opleiding;
  • Je beschikt minimaal over 3 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker zorgadministratie binnen het sociaal domein;
  • Je beschikt over aantoonbare kennis van én werkervaring met de pink roccade applicaties binnen het sociaal domein (civision en isamenleving);
  • Je beschikt over aantoonbare werkervaring met ms office;
  • Je bent nauwkeurig, communicatief vaardig en servicegericht. 

Waarom samenvijf

Impact maken

We geven je de tijd om iets goeds te doen bij een maatschappelijke organisatie in jouw regio met behoud van salaris (lees meer)

Betrokken werkgever

We vinden een persoonlijke benadering en open communicatie belangrijk. Je staat er op je opdracht nooit alleen voor

Fijne werksfeer

Je wordt onderdeel van Samenvijf. We scoren een 8,9 op medewerkerstevredenheid (het is hier dus écht leuk! 😉)

Ontwikkelings­mogelijkheden

We focussen op (werk)geluk, persoonlijke groei en geven je de kans om je als professional verder te ontwikkelen bij opdrachtgevers

Eerlijke beloning

Een aantrekkelijk salaris, reiskostenvergoeding, pensioenregeling en genoeg vakantiedagen om weer helemaal op te laden

tijd voor iets nieuws

Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.

Recruiter foto

Heb je interesse?

We ontvangen graag je cv en motivatiebrief voor 25-04-2024.

Wil je eerst meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met Roos via roos@samenvijf.nl of 06-25503128

Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.

Solliciteer hier

We ontvangen graag je cv en motivatiebrief voor 25-04-2024.

Wil je eerst meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met Roos via roos@samenvijf.nl of 06-25503128

Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.

Deel deze vacature

Het sollicitatieproces

1

Leuk! Je hebt je droombaan gevonden en gesolliciteerd. Binnen drie dagen nemen wij contact met je op.

2

We leren je graag beter kennen om te kijken of je ambities aansluiten bij Samenvijf.

3

Tijdens een persoonlijk gesprek bij de opdrachtgever bespreek je vakinhoudelijke zaken en neem je een kijkje op je toekomstige werkplek.

4

Hebben we een klik? Dan doen we jou een passend voorstel met mooie arbeidsvoorwaarden.

5

Ben je akkoord met de arbeidsvoorwaarden? Welkom bij Samenvijf! We kijken uit naar een mooie samenwerking.

Relevante vacatures

Administratief Medewerker
MBO
32 uur
Boxtel
31 mei 2025
Administratief medewerker
MBO
18 uur
Maarssen
7 juli 2025
Klantmanager Inburgering
HBO
32 - 36 uur
Oldebroek
19 mei 2025

Job Alert

Wil je altijd op de hoogte zijn van onze nieuwe vacatures?

Direct op de hoogte zijn van de nieuwste vacatures? Schrijf je snel in!