Deel deze vacature

Financieel Administratief Medewerker

Opleidingsniveau

MBO/HBO

Locatie

Leiden

Uren

32 uur

Startdatum

22 januari 2024

Deze vacature is met succes ingevuld.

dit ga je doen

Als Financieel Administratief Medewerker bij de Omgevingsdienst West-Holland ben jij dé schakel in de financiële huishouding. Jij zorgt ervoor dat uitgaande en binnenkomende facturen nauwkeurig worden verwerkt en gecontroleerd. Ook houd je grip op de crediteuren en debiteuren, beheer je de bankafschriften en zorg je voor een vlekkeloze dagelijkse financiële administratie. Jouw verantwoordelijkheid strekt zich uit tot het opstellen van belastingaangiftes.

Jouw rol gaat verder dan alleen cijfers beheren. Jij begeleidt en adviseert bij complexe financiële vraagstukken en draagt bij aan uitgebreide financiële rapportages, waaronder maand-, kwartaal- en jaarafsluitingen. Met jouw scherp financieel inzicht ben jij van onschatbare waarde voor het team.

Wat deze positie extra interessant maakt, is de geboden groeimogelijkheid. Hier start je als Financieel Administratief Medewerker, maar er ligt een pad open om door te groeien naar de rol van Businesscontroller/Adviseur Planning & Control. Een dynamische functie met volop kansen voor jou om je financiële expertise verder te ontwikkelen en te benutten.

 

Samenvijf: detacheren met impact
Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.

Als Financieel Administratief Medewerker bij de Omgevingsdienst West-Holland ben ik de spil in de financiële huishouding. Mijn taken omvatten het zorgvuldig verwerken en controleren van zowel uitgaande als binnenkomende facturen, het beheren van crediteuren en debiteuren, en het accuraat bijhouden van de dagelijkse financiële administratie. Daarnaast neem ik de verantwoordelijkheid voor het correct verwerken van bankafschriften en het opstellen van belastingaangiftes.

Mijn rol gaat verder dan slechts het beheren van cijfers; ik begeleid en adviseer bij complexe financiële vraagstukken en draag bij aan de opstelling van uitgebreide financiële rapportages, waaronder maand-, kwartaal- en jaarafsluitingen. Met mijn scherpe financiële inzicht ben ik een waardevolle schakel binnen het team.

Wat deze positie extra boeiend maakt, is de geboden groeikans. Hier start ik als Financieel Administratief Medewerker, maar er ligt een pad open om door te groeien naar de rol van Businesscontroller/Adviseur Planning & Control. Een dynamische functie met volop mogelijkheden om mijn financiële expertise verder te ontwikkelen en te benutten.

Jouw profiel

  • Je beschikt over een afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau op het gebied van financiën, administratie of boekhouden;
  • Je beschikt minimaal over 2 jaar aantoonbare werkervaring met de processen ten behoeve van Planning & Control;
  • Je beschikt over sterke analytische- en digitale vaardigheden;
  • Je bent proactief ingesteld en hebt een leergierige houding.

Waarom samenvijf

Impact maken

We geven je de tijd om iets goeds te doen bij een maatschappelijke organisatie in jouw regio met behoud van salaris (lees meer)

Betrokken werkgever

We vinden een persoonlijke benadering en open communicatie belangrijk. Je staat er op je opdracht nooit alleen voor

Fijne werksfeer

Je wordt onderdeel van Samenvijf. We scoren een 8,9 op medewerkerstevredenheid (het is hier dus écht leuk! 😉)

Ontwikkelings­mogelijkheden

We focussen op (werk)geluk, persoonlijke groei en geven je de kans om je als professional verder te ontwikkelen bij opdrachtgevers

Eerlijke beloning

Een aantrekkelijk salaris, reiskostenvergoeding, pensioenregeling en genoeg vakantiedagen om weer helemaal op te laden

tijd voor iets nieuws

Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.

Heb je interesse?

We ontvangen graag je cv en motivatiebrief voor 12-01-2024.

Wil je eerst meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met Frans via frans@samenvijf.nl of 06-41548099.

Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.

Solliciteer hier

We ontvangen graag je cv en motivatiebrief voor 12-01-2024.

Wil je eerst meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met Frans via frans@samenvijf.nl of 06-41548099.

Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.

Deel deze vacature

Het sollicitatieproces

1

Leuk! Je hebt je droombaan gevonden en gesolliciteerd. Binnen drie dagen nemen wij contact met je op.

2

We leren je graag beter kennen om te kijken of je ambities aansluiten bij Samenvijf.

3

Tijdens een persoonlijk gesprek bij de opdrachtgever bespreek je vakinhoudelijke zaken en neem je een kijkje op je toekomstige werkplek.

4

Hebben we een klik? Dan doen we jou een passend voorstel met mooie arbeidsvoorwaarden.

5

Ben je akkoord met de arbeidsvoorwaarden? Welkom bij Samenvijf! We kijken uit naar een mooie samenwerking.

Relevante vacatures

juridisch adviseur bezwaar
WO
24 uur
Bovenkarspel
12 mei 2025
Duurzaamheidsmakelaar
MBO/HBO
20 uur
Tilburg
1 juni 2025
Medewerker gebouwenbeheer
HBO
32 uur
Valkenswaard
12 mei 2025

Job Alert

Wil je altijd op de hoogte zijn van onze nieuwe vacatures?

Direct op de hoogte zijn van de nieuwste vacatures? Schrijf je snel in!