Deel deze vacature

Manager

Opleidingsniveau

WO

Locatie

Gelderland

Uren

32-40 uur

Startdatum

1 november 2023

Deze vacature is met succes ingevuld.

dit ga je doen

Voor onze partnerorganisatie Publiek Innovatief Talent (PIT) zijn we op zoek naar een ondernemende manager en beoogd (toekomstig) directeur. Je wordt (eind)verantwoordelijk voor het bouwen aan het netwerk van aangesloten talenten en partners/opdrachtgevers, samen met onze coaches ga je aan de slag met de begeleiding van talenten en zorg je voor de invulling van het ontwikkel- en opleidingsprogramma.

PIT is een talentprogramma dat net-afgestudeerde academici een vliegende start biedt van hun carrière. Gedurende twee jaar doen de talenten bij verschillende aangesloten publieke organisaties (bijvoorbeeld gemeenten, onderwijsinstellingen of zorgorganisaties) werkervaring op. Ze gaan aan de slag als (junior)beleidsadviseur, projectsecretaris of voeren een onderzoek uit. Daarnaast worden ze getraind en gecoacht in hun ontwikkeling. De talenten bepalen grotendeels zelf hoe hun pad eruit ziet en hebben ook een grote invloed op de stap daarna: in dienst bij een van de aangesloten partners, aan de slag bij een organisatieadviesbureau of zelf een onderneming starten.

Als talentmanager heb je dé bepalende rol binnen de organisatie. Je bouwt mee aan de groei van het programma en de organisatie en zorgt dat de talenten volledig tot bloei komen. Je wordt uitgenodigd mee te ondernemen binnen PIT en komt samen met ons aan de tekentafel te zitten. Je verantwoordelijkheden zijn onder andere:

  • Bouwen aan het netwerk van partners (opdrachtgevers) en onderhouden van bestaande contacten;
  • Managen van de coaches, talenten en organisatie;
  • Onderhouden van het netwerk van trainers, toeleveranciers en vakgenoten;
  • Voeren van leermanagementgesprekken met onze talenten en begeleiding bij het vormgeven van hun persoonlijke ontwikkeling;
  • Opstellen van leertrajecten en werken aan de verbetering van bestaande opleidingsonderdelen;
  • Werven van nieuwe talenten en voeren van intakegesprekken;

Het betreft een zeer veelzijdige baan waarin je veel verantwoordelijkheden krijgt. Je werkt samen met onze coaches aan de ontwikkeling van onze talenten en wordt zelf begeleid door ervaren ondernemers binnen het maatschappelijke domein. Zo bouw je ook aan je eigen ontwikkeling en toekomst.

Jouw profiel

  • Je hebt WO werk- en denkniveau;
  • Je hebt affiniteit met het begeleiden en coachen van jonge professionals;
  • Je hebt bij voorkeur kennis en ervaring in het ontwerpen van leertrajecten en ontwikkelprogramma’s;
  • Je hebt uitstekende communicatieve en commerciële vaardigheden;
  • Je bent creatief, ondernemend ingesteld en weet anderen te enthousiasmeren en motiveren.
  • Je bent bij voorkeur bekend met het werken voor gemeenten en beschikt over een relevant netwerk in de publieke sector

Dit bieden we je

  • Een salaris passend bij je ervaring, opleiding en ambitie;
  • Je krijgt een groot aandeel in het succes. Daar stellen we een aantrekkelijke bonusregeling tegenover;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder opleidingsmogelijkheden, een laptop en telefoon;
  • Een inspirerende werkomgeving met gedreven collega’s en veel een-op-een begeleiding. Een plek waar je wordt uitgedaagd en impact kan maken;
  • Flexibiliteit. Je krijgt een grote verantwoordelijkheid en daar horen ook veel vrijheden bij. Je kunt grotendeels zelf je agenda bepalen en hybride werken vanaf kantoor of vanuit huis.

Waarom samenvijf

Impact maken

We geven je de tijd om iets goeds te doen bij een maatschappelijke organisatie in jouw regio met behoud van salaris (lees meer)

Betrokken werkgever

We vinden een persoonlijke benadering en open communicatie belangrijk. Je staat er op je opdracht nooit alleen voor

Fijne werksfeer

Je wordt onderdeel van Samenvijf. We scoren een 8,9 op medewerkerstevredenheid (het is hier dus écht leuk! 😉)

Ontwikkelings­mogelijkheden

We focussen op (werk)geluk, persoonlijke groei en geven je de kans om je als professional verder te ontwikkelen bij opdrachtgevers

Eerlijke beloning

Een aantrekkelijk salaris, reiskostenvergoeding, pensioenregeling en genoeg vakantiedagen om weer helemaal op te laden

tijd voor iets nieuws

Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.

Recruiter foto

Heb je interesse?

We ontvangen graag je cv en motivatiebrief voor 05-12-2024.

Wil je eerst meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met Frans via frans@samenvijf.nl of 06-41548099.

Solliciteer hier

We ontvangen graag je cv en motivatiebrief voor 05-12-2024.

Wil je eerst meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met Frans via frans@samenvijf.nl of 06-41548099.

Deel deze vacature

Het sollicitatieproces

1

Leuk! Je hebt je droombaan gevonden en gesolliciteerd. Binnen drie dagen nemen wij contact met je op.

2

We leren je graag beter kennen om te kijken of je ambities aansluiten bij Samenvijf.

3

Tijdens een persoonlijk gesprek bij de opdrachtgever bespreek je vakinhoudelijke zaken en neem je een kijkje op je toekomstige werkplek.

4

Hebben we een klik? Dan doen we jou een passend voorstel met mooie arbeidsvoorwaarden.

5

Ben je akkoord met de arbeidsvoorwaarden? Welkom bij Samenvijf! We kijken uit naar een mooie samenwerking.

Relevante vacatures

Administratief medewerker
MBO
18 uur
Maarssen
7 juli 2025
Klantmanager Inburgering
HBO
32 - 36 uur
Oldebroek
19 mei 2025
Projectleider PGA+
HBO
16 uur
Dordrecht
24 april 2025

Job Alert

Wil je altijd op de hoogte zijn van onze nieuwe vacatures?

Direct op de hoogte zijn van de nieuwste vacatures? Schrijf je snel in!