Deel deze vacature

Administratief Medewerker Doelgroepenindicatie Participatiewet

Opleidingsniveau

HBO

Locatie

Elst

Uren

32 - 36 uur

Startdatum

1 juni 2023

Deze vacature is met succes ingevuld.

dit ga je doen

We zoeken voor de gemeente Overbetuwe een Administratief Medewerker Doelgroepenindicatie Participatiewet.

Als Administratief Medewerker Doelgroepenindicatie Participatiewetben je het verlengstuk van de Klantmanager Werk. Samen met de klantmanager Werk zorg je er voor dat inwoners met een afstand tot de arbeidsmarkt, aan het werk gaan door het aanvragen van loonwaardemetingen en met behulp van loonkostensubsidie (LKS). Je zorgt voor de administratieve afhandeling en borging van de inzet van LKS voor de inwoners met een indicatie banenafspraak (”doelgroepers”). Daarbij ben je in staat om verder te kijken dan “alleen” de administratieve verwerking. Aanvullend op de klantmanager Werk, ben je in staat om het proces van loonwaardemeting en LKS uit te voeren. Daarbij heeft de klantmanager Werk de regie en ben je als ondersteuner complementair met de afhandeling en administratieve verwerking. Je bent pro actief in het oppakken en uitvoeren van taken op het gebied van verstrekking, verlenging en beëindiging van LKS, loonwaardemetingen, facturering, contractering enz.

De administratieve verwerking doe je in de vak-applicatie Civision en binnen het zaaksysteem Inproces (post- en archiefsysteem). Je werkt in nauwe samenwerking met de klantmanager Werk maar werkt in de dagelijkse praktijk ook samen met de collega’s van de uitkeringsadministratie Participatiewet.

Een greep uit de (concrete) werkzaamheden die je uitvoert:

  • Aanvragen loonwaardebepaling UWV;
  • Afhandelen werkprocessen loonkostensubsidie;
  • Afhandelen werkprocessen jobcoaching;
  • Overzicht bewaren termijnen aflopen LKS en/of jobcoaching;
  • Contact opnemen met de afdeling administratie van de werkgever voor bijvoorbeeld het opvragen van gegevens;
  • Bekijken of de jobcoaches de gevraagde voortgangsrapportages inleveren.

Samenvijf: detacheren met impact
Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.

Jouw profiel

  • Je bent in het bezit van een relevante afgeronde MBO 4 opleiding gebied van werk en inkomen/ administratief gebied of vergelijkbaar;
  • Je beschikt minimaal over 2 jaar ervaring in deze functie (of vergelijkbaar) bij middelgrote gemeentelijke organisatie(s).

Waarom samenvijf

Impact maken

We geven je de tijd om iets goeds te doen bij een maatschappelijke organisatie in jouw regio met behoud van salaris (lees meer)

Betrokken werkgever

We vinden een persoonlijke benadering en open communicatie belangrijk. Je staat er op je opdracht nooit alleen voor

Fijne werksfeer

Je wordt onderdeel van Samenvijf. We scoren een 8,9 op medewerkerstevredenheid (het is hier dus écht leuk! 😉)

Ontwikkelings­mogelijkheden

We focussen op (werk)geluk, persoonlijke groei en geven je de kans om je als professional verder te ontwikkelen bij opdrachtgevers

Eerlijke beloning

Een aantrekkelijk salaris, reiskostenvergoeding, pensioenregeling en genoeg vakantiedagen om weer helemaal op te laden

tijd voor iets nieuws

Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.

Heb je interesse?

Stuur ons je cv!

Wil je eerst meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met Nikki via nikki@samenvijf.nl of 06-27382963.

Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.

Solliciteer hier

Stuur ons je cv!

Wil je eerst meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met Nikki via nikki@samenvijf.nl of 06-27382963.

Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.

Deel deze vacature

Het sollicitatieproces

1

Leuk! Je hebt je droombaan gevonden en gesolliciteerd. Binnen drie dagen nemen wij contact met je op.

2

We leren je graag beter kennen om te kijken of je ambities aansluiten bij Samenvijf.

3

Tijdens een persoonlijk gesprek bij de opdrachtgever bespreek je vakinhoudelijke zaken en neem je een kijkje op je toekomstige werkplek.

4

Hebben we een klik? Dan doen we jou een passend voorstel met mooie arbeidsvoorwaarden.

5

Ben je akkoord met de arbeidsvoorwaarden? Welkom bij Samenvijf! We kijken uit naar een mooie samenwerking.

Relevante vacatures

Beleidsadviseur monumenten
HBO
32 uur
Almere
2 juni 2025
Beleidsadviseur Mobiliteit
HBO
24 uur
Weert
2 juni 2025
Medewerker Klant Contact Centrum
MBO
20 uur
Bilthoven
26 mei 2025

Job Alert

Wil je altijd op de hoogte zijn van onze nieuwe vacatures?

Direct op de hoogte zijn van de nieuwste vacatures? Schrijf je snel in!