Deel deze vacature

Facilitair Locatiemanager – Project Opvang Vluchtelingen Oekraïne

Opleidingsniveau

HBO

Locatie

Rotterdam

Uren

36 uur

Startdatum

1 mei 2023

Deze vacature is met succes ingevuld.

dit ga je doen

Wij zijn voor de gemeente Rotterdam op zoek naar een Facilitair Locatiemanager tijdelijke locaties in een zeer uitdagende omgeving en werkveld. Je werkt in project Opvang Vluchtelingen Oekraïne (OVO). Het werken in deze projecten kan uitdagend zijn omdat de tijdsdruk regelmatig hoog is.

Als Locatiemanager werk je in een team met onder andere een aantal collega locatie-managers. Je zorgt dat de locatie gebruiksklaar wordt opgeleverd, ontzorgt de gebruikers op locatie en je verzorgt de facilitaire dienstverlening. Je bent de spin in het web voor de afdeling facilitair, veiligheid, en vastgoed. Je bent integraal beheerder van één of meerdere locatie(s).

De hoofdtaken zijn:

  • Je maakt locaties gebruiksklaar en levert ze op naar wensen van de gebruikers;
  • Je bewaakt de voortgang en planning van de oplevering van de locatie en stuurt bij waar nodig;
  • Je gaat projectmatig te werk;
  • Je haakt waar nodig andere disciplines, zoals veiligheid en vastgoed, aan en houdt hier het overzicht en de regie in;
  • Je voert overleg met een vertegenwoordiging van de gebruikers op locatie;
  • Je bewaakt en controleert de uitvoering van de operationele dienstverlening;
  • Je hebt frequent overleg met leveranciers;
  • Je volgt ontwikkelingen binnen het programma OVO en je zorgt dat de dienstverlening daarop op aansluit;
  • Je houdt toezicht op de kwaliteit van werkzaamheden uitgevoerd door derden;
  • Je ontplooit nieuwe activiteiten/je denkt proactief mee in gebruikerswensen;
  • Je hebt een signalerende functie richting de coördinator locaties en facilitair vanuit het programma;
  • Je verzorgt het mutatiebeheer van de dienstverlening op locaties;
  • Je bent verantwoordelijk voor het storingsonderhoud van de locaties. Dit vraagt om flexibiliteit vanwege de vele storingen die om direct herstel vragen en het grote aantal en de variatie in locaties;
  • Je instrueert en stuurt de huismeesters aan en je begeleidt ze.

Samenvijf: tijd voor iets nieuws
Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.

Jouw profiel

  • Je bent in het bezit van een afgeronde opleiding HBO Facility management, HBO-eventmanagement of andere relevante opleiding;
  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring in het facilitaire vakgebied en het geven van sturing aan leveranciers, opgedaan in de afgelopen 10 jaar;
  • Je hebt ervaring met het werken aan de hand van demarcatielijsten, opgedaan uit werkervaring.

Waarom samenvijf

Impact maken

We geven je de tijd om iets goeds te doen bij een maatschappelijke organisatie in jouw regio met behoud van salaris (lees meer)

Betrokken werkgever

We vinden een persoonlijke benadering en open communicatie belangrijk. Je staat er op je opdracht nooit alleen voor

Fijne werksfeer

Je wordt onderdeel van Samenvijf. We scoren een 8,9 op medewerkerstevredenheid (het is hier dus écht leuk! 😉)

Ontwikkelings­mogelijkheden

We focussen op (werk)geluk, persoonlijke groei en geven je de kans om je als professional verder te ontwikkelen bij opdrachtgevers

Eerlijke beloning

Een aantrekkelijk salaris, reiskostenvergoeding, pensioenregeling en genoeg vakantiedagen om weer helemaal op te laden

tijd voor iets nieuws

Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.

Heb je interesse?

Heb je interesse? We ontvangen graag je cv voor 06-04-2023.

Wil je meer informatie over de vacature of direct met een recruiter spreken? Bel, Whatsapp of sms op 06-26708599. Of je stuurt een mailtje naar marc@samenvijf.nl.

Sluit deze vacature nog niet helemaal aan? Alsnog ontvangen we graag je gegevens en cv via de open sollicitatie mogelijkheid. 

Solliciteer hier

Heb je interesse? We ontvangen graag je cv voor 06-04-2023.

Wil je meer informatie over de vacature of direct met een recruiter spreken? Bel, Whatsapp of sms op 06-26708599. Of je stuurt een mailtje naar marc@samenvijf.nl.

Sluit deze vacature nog niet helemaal aan? Alsnog ontvangen we graag je gegevens en cv via de open sollicitatie mogelijkheid. 

Deel deze vacature

Het sollicitatieproces

1

Leuk! Je hebt je droombaan gevonden en gesolliciteerd. Binnen drie dagen nemen wij contact met je op.

2

We leren je graag beter kennen om te kijken of je ambities aansluiten bij Samenvijf.

3

Tijdens een persoonlijk gesprek bij de opdrachtgever bespreek je vakinhoudelijke zaken en neem je een kijkje op je toekomstige werkplek.

4

Hebben we een klik? Dan doen we jou een passend voorstel met mooie arbeidsvoorwaarden.

5

Ben je akkoord met de arbeidsvoorwaarden? Welkom bij Samenvijf! We kijken uit naar een mooie samenwerking.

Relevante vacatures

Wijkmanagement Secretaresse
18 uur
Etten-Leur
1 juni 2025
Wijkmanagement Ondersteuner
18 uur
Etten-Leur
1 juni 2025
Collegesecretaris / Bestuurssecretaris
WO
32 uur
Barendrecht
1 juni 2025

Job Alert

Wil je altijd op de hoogte zijn van onze nieuwe vacatures?

Direct op de hoogte zijn van de nieuwste vacatures? Schrijf je snel in!