Deel deze vacature

Servicedesk Medewerker

Opleidingsniveau

MBO

Locatie

Veenendaal

Uren

36 uur

Startdatum

13 februari 2023

Deze vacature is met succes ingevuld.

dit ga je doen

Voor de gemeente Veenendaal zijn we op zoek naar een Servicedesk Medewerker. 

De Servicedeskmedewerker zal werkzaam zijn binnen het Team Informatisering en Automatisering (I&A). Het team I&A is verantwoordelijk voor informatiemanagement en het beheer van de ICT op kantoor en voor de ICT ondersteuning op flexibele en decentrale werkplekken. Naast de eigen gemeente verleent de gemeente Veenendaal ook ICT diensten aan 4 regiogemeenten waarbij er regelmatig werkplekbeheer-werkzaamheden op locatie moeten worden uitgevoerd. Daarnaast is er mogelijkheid om thuis te werken. Het team wordt aangestuurd door de teamleider I&A en bestaat uit ongeveer 40 medewerkers. Je werkt in teamverband aan het afhandelen en oplossen van ICT meldingen. De meldingen kunnen vragen, aanvragen (voor bijvoorbeeld devices), incidenten of wijzigingsverzoeken bevatten. De meldingen komen binnen via telefoon, e-mail of de Self Service Portal en worden vastgelegd in TOPdesk. De eerstelijns vragen worden opgepakt door de servicedesk, zoals:

  • Aanmaken accounts in AD en andere applicaties
  • Oplossen problemen met wachtwoorden
  • Oplossen problemen met applicaties
  • Uitleveren beheerde mobiele telefoons, laptops en tablets
  • Afvoeren devices
  • Analyseren en oplossen problemen met devices
  • Doorzetten problemen naar 2e en 3e lijn
  • Ondersteunen gebruikers telefonie

Samenvijf: tijd voor iets nieuws
Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.

Jouw profiel

  • Je bent minimaal in het bezit een relevante MBO opleiding (ICT beheer);
  • Je beschikt minimaal over 2 jaar ervaring als Servicedeskmedewerker in de afgelopen 4 jaar;
  • Je beschikt over aantoonbare werkervaring met werkplekbeheer;
  • Je beschikt over aantoonbare werkervaring met het werken met een IT Servicemanagement systeem;
  • Je beschikt over aantoonbare kennis van Windows 11, Windows 10, VMware Horizon, SCCM, Active directory, VPN;
  • Je beschikt over kennis van Microsoft Intune (Mobile Device Management);
  • Je ebschikt over kennis van hardware: Thinclients, Laptops, printers, vaste computers en mobiele telefoons, Ipads.

Waarom samenvijf

Impact maken

We geven je de tijd om iets goeds te doen bij een maatschappelijke organisatie in jouw regio met behoud van salaris (lees meer)

Betrokken werkgever

We vinden een persoonlijke benadering en open communicatie belangrijk. Je staat er op je opdracht nooit alleen voor

Fijne werksfeer

Je wordt onderdeel van Samenvijf. We scoren een 8,9 op medewerkerstevredenheid (het is hier dus écht leuk! 😉)

Ontwikkelings­mogelijkheden

We focussen op (werk)geluk, persoonlijke groei en geven je de kans om je als professional verder te ontwikkelen bij opdrachtgevers

Eerlijke beloning

Een aantrekkelijk salaris, reiskostenvergoeding, pensioenregeling en genoeg vakantiedagen om weer helemaal op te laden

tijd voor iets nieuws

Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.

Heb je interesse?

Heb je interesse? We ontvangen graag je cv en motivatiebrief voor 02-02-2023.

Wil je meer informatie over de vacature of wil je direct met een recruiter spreken? Bel, Whatsapp of mail met Mirjam (06-23696810 of mirjam@samenvijf.nl). Lees hier wat het betekent om bij Samenvijf te werken. Sluit deze vacature (nu nog) niet volledig aan bij je profiel? Doe dan een open sollicitatie en schrijf je in bij Samenvijf.

Solliciteer hier

Heb je interesse? We ontvangen graag je cv en motivatiebrief voor 02-02-2023.

Wil je meer informatie over de vacature of wil je direct met een recruiter spreken? Bel, Whatsapp of mail met Mirjam (06-23696810 of mirjam@samenvijf.nl). Lees hier wat het betekent om bij Samenvijf te werken. Sluit deze vacature (nu nog) niet volledig aan bij je profiel? Doe dan een open sollicitatie en schrijf je in bij Samenvijf.

Deel deze vacature

Het sollicitatieproces

1

Leuk! Je hebt je droombaan gevonden en gesolliciteerd. Binnen drie dagen nemen wij contact met je op.

2

We leren je graag beter kennen om te kijken of je ambities aansluiten bij Samenvijf.

3

Tijdens een persoonlijk gesprek bij de opdrachtgever bespreek je vakinhoudelijke zaken en neem je een kijkje op je toekomstige werkplek.

4

Hebben we een klik? Dan doen we jou een passend voorstel met mooie arbeidsvoorwaarden.

5

Ben je akkoord met de arbeidsvoorwaarden? Welkom bij Samenvijf! We kijken uit naar een mooie samenwerking.

Relevante vacatures

Trainee Wonen, Werken & Leefomgeving
HBO/WO
36 uur
Den Bosch
2 juni 2025
Community Manager B’GAME
HBO
24 uur
Breda
1 mei 2025
Facilitair Adviseur
HBO
36 uur
Oudekerk aan de Amstel
5 mei 2025

Job Alert

Wil je altijd op de hoogte zijn van onze nieuwe vacatures?

Direct op de hoogte zijn van de nieuwste vacatures? Schrijf je snel in!