Deel deze vacature

Coördinator Planning en Control Cyclus

Opleidingsniveau

HBO

Locatie

Hilversum

Uren

28 - 36 uur

Startdatum

15 november 2022

Deze vacature is met succes ingevuld.

dit ga je doen

Wij zoeken voor de gemeente Hilversum een Coördinator Planning & Control.

Als coördinator Planning & Control (P&C) ben jij de spin in het web op het gebied van de financiën in Hilversum. Het is een zeer veelzijdige en dynamische functie waarbij je continu in contact staat met alle belanghebbenden binnen de gemeente Hilversum van je eigen tot team, de accountant, onze collega’s van Interne Controle tot de afdelingsmanagers en college.

Je coördineert, begeleidt de verschillende producten uit de P&C-cyclus van begin tot eind en bent hiervoor het eerste aanspreekpunt. Je werkt nauw samen met de diverse afdelingen binnen de gemeente Hilversum en je collega’s binnen het team Financiën en Control en jij stelt de P&C-producten (zowel digitaal als op papier) samen. Onze planning-en-control-documenten komen dankzij bijdragen van veel collega’s tot stand. Jij zorgt voor de verbinding. Jij weet als geen ander wat ieders bijdrage is, waar mogelijke knelpunten zitten en waar je moet ingrijpen. Jij zorgt dat iedereen op de hoogte is van wat zij wanneer moeten opleveren en je stuurt hier actief op. Je signaleert knelpunten en denkt mee over oplossingsrichtingen. Oplossingsgericht zijn helpt daarom enorm bij het goed functioneren in deze rol. Je maakt werkbare planningen en bewaakt de voortgang, kwaliteit en besluitvorming van de P&C-documenten. Je kent de samenhang tussen de verschillende documenten, ziet waar verbeteringen mogelijk zijn en maakt continu een kwaliteitsslag. Je coördineert de beantwoording van raadsvragen, moties en amendementen die betrekking hebben op de P&C-producten Je bent de schakel tussen het team Financiën en Control, onze interne Control afdeling en de accountant. Je begrijpt dus wat nodig is voor een goede interne controle, getrouwheid, rechtmatigheid en hoe dit moet worden vastgelegd en aangetoond.

Ook volg je de ontwikkelingen op het gebied van financiën op de voet. Waar de ontwikkelingen de planning en control raakt, vertaal je deze ontwikkelingen, naar financieel beleid en verbetervoorstellen voor de planning en control cyclus en bespreek je dit binnen de organisatie en je eigenteam.

Samenvijf: tijd voor iets nieuws
Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.

Jouw profiel

  • Je bent in het bezit van een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau.
  • Je beschikt over aantoonbare werkervaring in coördineren van de Planning en Control cyclus (voorjaarsnota (kadernota), begroting, jaarrekening bij een gemeente van minimaal 70.000 inwoners)

Waarom samenvijf

Impact maken

We geven je de tijd om iets goeds te doen bij een maatschappelijke organisatie in jouw regio met behoud van salaris (lees meer)

Betrokken werkgever

We vinden een persoonlijke benadering en open communicatie belangrijk. Je staat er op je opdracht nooit alleen voor

Fijne werksfeer

Je wordt onderdeel van Samenvijf. We scoren een 8,9 op medewerkerstevredenheid (het is hier dus écht leuk! 😉)

Ontwikkelings­mogelijkheden

We focussen op (werk)geluk, persoonlijke groei en geven je de kans om je als professional verder te ontwikkelen bij opdrachtgevers

Eerlijke beloning

Een aantrekkelijk salaris, reiskostenvergoeding, pensioenregeling en genoeg vakantiedagen om weer helemaal op te laden

tijd voor iets nieuws

Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.

Heb je interesse?

Heb je interesse? We ontvangen graag je cv voor 18-10-2022

Wil je meer informatie over de vacature of direct met een recruiter spreken? Bel, Whatsapp of sms op 06-26708599. Of je stuurt een mailtje naar marc@samenvijf.nl.

Sluit deze vacature nog niet helemaal aan? Alsnog ontvangen we graag je gegevens en cv via de open sollicitatie mogelijkheid. 

Solliciteer hier

Heb je interesse? We ontvangen graag je cv voor 18-10-2022

Wil je meer informatie over de vacature of direct met een recruiter spreken? Bel, Whatsapp of sms op 06-26708599. Of je stuurt een mailtje naar marc@samenvijf.nl.

Sluit deze vacature nog niet helemaal aan? Alsnog ontvangen we graag je gegevens en cv via de open sollicitatie mogelijkheid. 

Deel deze vacature

Het sollicitatieproces

1

Leuk! Je hebt je droombaan gevonden en gesolliciteerd. Binnen drie dagen nemen wij contact met je op.

2

We leren je graag beter kennen om te kijken of je ambities aansluiten bij Samenvijf.

3

Tijdens een persoonlijk gesprek bij de opdrachtgever bespreek je vakinhoudelijke zaken en neem je een kijkje op je toekomstige werkplek.

4

Hebben we een klik? Dan doen we jou een passend voorstel met mooie arbeidsvoorwaarden.

5

Ben je akkoord met de arbeidsvoorwaarden? Welkom bij Samenvijf! We kijken uit naar een mooie samenwerking.

Relevante vacatures

Administratief Medewerker
MBO
32 uur
Boxtel
31 mei 2025
Administratief medewerker
MBO
18 uur
Maarssen
7 juli 2025
Klantmanager Inburgering
HBO
32 - 36 uur
Oldebroek
19 mei 2025

Job Alert

Wil je altijd op de hoogte zijn van onze nieuwe vacatures?

Direct op de hoogte zijn van de nieuwste vacatures? Schrijf je snel in!