Deze vacature is met succes ingevuld.
Als Locatiemanager ben jij het aanspreekpunt van een opvanglocatie en verantwoordelijk voor de operationele gang van zaken. Je creëert een omgeving waarin de Oekraïense vluchtelingen zo humaan en waardig mogelijk worden opgevangen zonder daarbij te hospitaliseren. Je coördineert de werkzaamheden binnen een opvanglocatie en signaleert aandachtspunten. Jouw werkzaamheden zijn uiteenlopend en hebben te maken met locatie- en voorraadbeheer, veiligheid, (interne) communicatie, crisismanagement, conflictbemiddeling en het welzijn van inwoners, vrijwilligers en beroepskrachten. Hierbij werk je samen met diverse werkgroepen binnen de gemeente op het gebied van onderwijs, sport, zorg, werk en inkomen. Ook draag je zorg voor de verbinding met externe partners zoals politie, brandweer, catering- en schoonmaakbedrijven etc.
De opvang van Oekraïense vluchtelingen wordt georganiseerd in samenwerking met maatschappelijke organisaties en landelijke/lokale vrijwilligersorganisaties. Op dit moment wordt in de Gemeente Purmerend gebruik gemaakt van diverse locaties binnen de gemeente om deze opvang te realiseren. Om de coördinatie en afstemming met betrekking tot dit project goed te kunnen begeleiden zijn we op zoek naar een Locatiemanager.
Samenvijf: tijd voor iets nieuws
Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.
We geven je de tijd om iets goeds te doen bij een maatschappelijke organisatie in jouw regio met behoud van salaris (lees meer)
We vinden een persoonlijke benadering en open communicatie belangrijk. Je staat er op je opdracht nooit alleen voor
Je wordt onderdeel van Samenvijf. We scoren een 8,9 op medewerkerstevredenheid (het is hier dus écht leuk! 😉)
We focussen op (werk)geluk, persoonlijke groei en geven je de kans om je als professional verder te ontwikkelen bij opdrachtgevers
Een aantrekkelijk salaris, reiskostenvergoeding, pensioenregeling en genoeg vakantiedagen om weer helemaal op te laden
Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.
Heb je interesse? We ontvangen graag je cv en motivatiebrief voor 16-06-2022.
Wil je meer informatie over de vacature of wil je direct een recruiter spreken? Bel, Whatsapp of mail met Frans (06-41548099 of frans@samenvijf.nl). Lees hier wat het betekent om bij Samenvijf te werken. Sluit deze vacature (nu nog) niet volledig aan bij je profiel? Doe dan een open sollicitatie en schrijf je in bij Samenvijf.
Heb je interesse? We ontvangen graag je cv en motivatiebrief voor 16-06-2022.
Wil je meer informatie over de vacature of wil je direct een recruiter spreken? Bel, Whatsapp of mail met Frans (06-41548099 of frans@samenvijf.nl). Lees hier wat het betekent om bij Samenvijf te werken. Sluit deze vacature (nu nog) niet volledig aan bij je profiel? Doe dan een open sollicitatie en schrijf je in bij Samenvijf.
Leuk! Je hebt je droombaan gevonden en gesolliciteerd. Binnen drie dagen nemen wij contact met je op.
We leren je graag beter kennen om te kijken of je ambities aansluiten bij Samenvijf.
Tijdens een persoonlijk gesprek bij de opdrachtgever bespreek je vakinhoudelijke zaken en neem je een kijkje op je toekomstige werkplek.
Hebben we een klik? Dan doen we jou een passend voorstel met mooie arbeidsvoorwaarden.
Ben je akkoord met de arbeidsvoorwaarden? Welkom bij Samenvijf! We kijken uit naar een mooie samenwerking.
Stuur ons een appje! of mail ons hier
Direct op de hoogte zijn van de nieuwste vacatures? Schrijf je snel in!