Deel deze vacature

Medewerker Burgerzaken

Opleidingsniveau

MBO

Locatie

Breda

Uren

36 uur

Startdatum

15 oktober 2021

Deze vacature is met succes ingevuld.

dit ga je doen

De afdeling Publiekszaken is het gezicht van de gemeente Breda en staat in directe verbinding met de Bredase inwoners, bedrijven en instellingen. Medewerkers zorgen ervoor dat zij zich welkom en geholpen voelen.
Je bent een top-dienstverlener die zich verbonden voelt met de stad Breda en haar inwoners. Tegelijkertijd heb je een scherp oog voor kwaliteit en signalen van fraude. Je leeft je in in de situatie van je klant en levert waar nodig maatwerk. Je bent een teamplayer die handig communiceert en makkelijk feedback geeft en ontvangt. Je bent een echte pragmaticus. Je bent oplossingsgericht en houdt overzicht. Je werkt graag in een hectische omgeving en houdt het hoofd koel. Je bent representatief, vriendelijk, enthousiast en positief ingesteld. Je schakelt eenvoudig in veranderende omstandigheden. Je neemt zelf verantwoordelijkheid voor je werk en in het teambelang en toon je je betrokken. Dienstverlening straalt van je af en zit in je bloed.

Je hebt de identiteit van onze klanten vastgesteld, hebt hen geholpen aan de juiste producten van hoge kwaliteit en hebt hen het gevoel gegeven dat ze zich geholpen voelen. Daarbij ben je alert geweest op mogelijke fraude signalen. Het gaat om de volgende producten:

  • Paspoorten
  • Identiteitskaarten
  • VOG aanvragen
  • Uittreksel en afschriften
  • Rijbewijzen
  • Verstrekking BSN
     

Samenvijf: tijd voor iets nieuws
Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.

Jouw profiel

  • Je hebt HBO werk- en denkniveau
  • Je hebt 1 jaar ervaring als medewerker burgerzaken
  • Je bent oplossingsgericht
  • Je bent communicatief vaardig
  • Je bent klantgericht
  • Je bent vriendelijk en enthousiast

Waarom samenvijf

Impact maken

We geven je de tijd om iets goeds te doen bij een maatschappelijke organisatie in jouw regio met behoud van salaris (lees meer)

Betrokken werkgever

We vinden een persoonlijke benadering en open communicatie belangrijk. Je staat er op je opdracht nooit alleen voor

Fijne werksfeer

Je wordt onderdeel van Samenvijf. We scoren een 8,9 op medewerkerstevredenheid (het is hier dus écht leuk! 😉)

Ontwikkelings­mogelijkheden

We focussen op (werk)geluk, persoonlijke groei en geven je de kans om je als professional verder te ontwikkelen bij opdrachtgevers

Eerlijke beloning

Een aantrekkelijk salaris, reiskostenvergoeding, pensioenregeling en genoeg vakantiedagen om weer helemaal op te laden

tijd voor iets nieuws

Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.

Heb je interesse?

Heb je interesse? We ontvangen graag je cv en motivatiebrief voor 1 oktober.

Wil je meer informatie over de vacature of wil je direct iemand spreken? Bel, Whatsapp of mail met Satvika (06-20686793 of satvika@samenvijf.nl). Lees hier wat het betekent om bij Samenvijf te werken. Sluit deze vacature (nu nog) niet volledig aan bij je profiel? Doe dan een open sollicitatie en schrijf je in bij Samenvijf.

Solliciteer hier

Heb je interesse? We ontvangen graag je cv en motivatiebrief voor 1 oktober.

Wil je meer informatie over de vacature of wil je direct iemand spreken? Bel, Whatsapp of mail met Satvika (06-20686793 of satvika@samenvijf.nl). Lees hier wat het betekent om bij Samenvijf te werken. Sluit deze vacature (nu nog) niet volledig aan bij je profiel? Doe dan een open sollicitatie en schrijf je in bij Samenvijf.

Deel deze vacature

Het sollicitatieproces

1

Leuk! Je hebt je droombaan gevonden en gesolliciteerd. Binnen drie dagen nemen wij contact met je op.

2

We leren je graag beter kennen om te kijken of je ambities aansluiten bij Samenvijf.

3

Tijdens een persoonlijk gesprek bij de opdrachtgever bespreek je vakinhoudelijke zaken en neem je een kijkje op je toekomstige werkplek.

4

Hebben we een klik? Dan doen we jou een passend voorstel met mooie arbeidsvoorwaarden.

5

Ben je akkoord met de arbeidsvoorwaarden? Welkom bij Samenvijf! We kijken uit naar een mooie samenwerking.

Relevante vacatures

Administratief Medewerker
MBO
32 uur
Boxtel
31 mei 2025
Administratief medewerker
MBO
18 uur
Maarssen
7 juli 2025
Klantmanager Inburgering
HBO
32 - 36 uur
Oldebroek
19 mei 2025

Job Alert

Wil je altijd op de hoogte zijn van onze nieuwe vacatures?

Direct op de hoogte zijn van de nieuwste vacatures? Schrijf je snel in!