Stuur ons een appje of mail ons hier
Stuur ons een appje of mail ons hier
Werken in de klantenservice betekent dat jij het eerste aanspreekpunt bent voor klanten en een cruciale rol speelt in het bieden van een positieve klantervaring. Of je nu vragen beantwoordt, problemen oplost of advies geeft, jouw inzet maakt het verschil. Klantenservice biedt een afwisselende werkomgeving waar communicatie en oplossingsgericht denken centraal staan. Bovendien zijn er volop doorgroeimogelijkheden, van het ontwikkelen van specialistische vaardigheden tot het doorgroeien naar leidinggevende functies. Ben jij klaar voor een uitdagende carrière waarin je direct invloed hebt op klanttevredenheid? Ontdek hier alles over werken in de klantenservice via Samenvijf!
Als medewerker klantenservice ben jij hét aanspreekpunt voor klanten en zorg je ervoor dat zij elke dag de beste service ervaren. Je beantwoordt vragen en klachten van onze klanten en dit kan op verschillende manieren: via e-mail, chat, social media of telefonisch als callcenter medewerker. Je helpt klanten door problemen op te lossen en hen te voorzien van informatie, zodat we samen de beste klantervaring maken.
Bekijk de nieuwste vacatures en ontdek waar je kunt beginnen met werken als klantenservice medewerker in heel Nederland.
Werken als klantenservice medewerker bij de overheid betekent dat je burgers helpt met vragen, problemen en verzoeken over overheidsdiensten en regelingen. Dit kan bijvoorbeeld gaan over belastingen, vergunningen, toeslagen of uitkeringen. Je bent het eerste aanspreekpunt voor burgers en je communiceert via telefoon, e-mail, chat of social media. In deze functie is het belangrijk dat je goed op de hoogte bent van de regelgeving en procedures binnen de overheid, zodat je mensen op de juiste manier kunt informeren en doorverwijzen.
Als klantenservice medewerker bij de overheid speel je een belangrijke rol in het bevorderen van transparantie en vertrouwen tussen burgers en de overheid. Je werkt vaak in een team en hebt toegang tot trainingen om op de hoogte te blijven van nieuwe wet- en regelgeving.
Wil je liever eerst kennismaken met Samenvijf?
Voor een functie als klantenservice medewerker bij een overheidsinstelling is ervaring vaak een vereiste. Bij voorkeur heb je ook al werkervaring binnen de overheid opgedaan.
De klantcontactafdeling van de gemeente wordt het klantcontactcentrum (KCC) genoemd. KCC-medewerkers monitoren alle klantcontacten en zorgen dat deze zo effectief mogelijk beantwoord worden.
Wil je meer weten over wat Samenvijf voor jou kan betekenen? We horen graag van je.
Wat Samenvijf net even anders maakt dan andere detacheringsbureaus, is dat wij iedere maand een gezamenlijke vrijwilligersdag organiseren waar we al onze medewerkers voor uitnodigen. Zo ontmoeten onze collega’s uit heel Nederland elkaar en is er veel ruimte voor collegiaal contact en plezier. Samen maken we op deze dag het verschil voor een bijzondere doelgroep. Wil jij je als nieuwe medewerker alleen richten op je detacheringsopdracht? Dat kan: we bieden dit als kans, niet als verplichting. Lees hier waarom vrijwilligerswerk een prominente plek op je cv verdient.
Bij Samenvijf luisteren we naar wat jij belangrijk vindt in je ontwikkeling. Ben je toe aan meer verdieping in je huidige functie of een volgende stap in je carrière? We bieden verschillende mogelijkheden om je op te leiden en gaan hier graag met je over in gesprek. Samen werken we aan je loopbaan.