Deze vacature is met succes ingevuld.
Als Adviseur Facilitaire Zaken bij DUO+ ben je medeverantwoordelijk voor het facilitaire beleid en beheer op meerdere locaties in Uithoorn en Ouder-Amstel. Je adviseert, coördineert, implementeert en evalueert facilitair beleid binnen de vastgestelde kaders, rekening houdend met klantbehoeften en organisatiedoelstellingen. Je fungeert als eerste aanspreekpunt voor de uitvoering en zorgt voor een praktische vertaling van het beleid naar facilitair beheer.
Een belangrijk aspect van je rol is het bewaken van de financiële administratie, inclusief inkoop, controle en contractbeheer, met als doel het efficiënter uitvoeren van facilitaire organisatie en contracten. Daarnaast lever je advies bij zowel grote als kleinere facilitaire projecten, aanbestedingen en organisatiebrede trajecten, waaronder huisvesting.
Je draagt ook bij aan het uitvoeren van regelingen zoals toegangsbeheer, werkplekken (ergocoach), beveiliging en BHV. Met jouw expertise en ervaring zorg je ervoor dat de facilitaire processen soepel verlopen en voldoen aan de behoeften van de organisatie en haar medewerkers.
Samenvijf: tijd voor iets nieuws
Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.
We geven je de tijd om iets goeds te doen bij een maatschappelijke organisatie in jouw regio met behoud van salaris (lees meer)
We vinden een persoonlijke benadering en open communicatie belangrijk. Je staat er op je opdracht nooit alleen voor
Je wordt onderdeel van Samenvijf. We scoren een 8,9 op medewerkerstevredenheid (het is hier dus écht leuk! 😉)
We focussen op (werk)geluk, persoonlijke groei en geven je de kans om je als professional verder te ontwikkelen bij opdrachtgevers
Een aantrekkelijk salaris, reiskostenvergoeding, pensioenregeling en genoeg vakantiedagen om weer helemaal op te laden
Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.
Heb je interesse? We ontvangen graag je cv en motivatiebrief voor 05-04-2024.
Wil je meer informatie over de vacature of meer weten over wat het betekent om bij Samenvijf te werken? Bel of WhatsApp Yannick (06-46451493) of mail naar yannick@samenvijf.nl.
Sluit deze vacature niet volledig aan bij je profiel? Doe dan een open sollicitatie.
Heb je interesse? We ontvangen graag je cv en motivatiebrief voor 05-04-2024.
Wil je meer informatie over de vacature of meer weten over wat het betekent om bij Samenvijf te werken? Bel of WhatsApp Yannick (06-46451493) of mail naar yannick@samenvijf.nl.
Sluit deze vacature niet volledig aan bij je profiel? Doe dan een open sollicitatie.
Leuk! Je hebt je droombaan gevonden en gesolliciteerd. Binnen drie dagen nemen wij contact met je op.
We leren je graag beter kennen om te kijken of je ambities aansluiten bij Samenvijf.
Tijdens een persoonlijk gesprek bij de opdrachtgever bespreek je vakinhoudelijke zaken en neem je een kijkje op je toekomstige werkplek.
Hebben we een klik? Dan doen we jou een passend voorstel met mooie arbeidsvoorwaarden.
Ben je akkoord met de arbeidsvoorwaarden? Welkom bij Samenvijf! We kijken uit naar een mooie samenwerking.
Stuur ons een appje! of mail ons hier
Direct op de hoogte zijn van de nieuwste vacatures? Schrijf je snel in!