Deel deze vacature

Proces Manager

Opleidingsniveau
HBO
Locatie
Apeldoorn
Uren
40 uur
Startdatum
01 augustus 2025
Reageren t/m
09 juli 2025

Dit ga je doen

Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een Proces Manager. 

Als Proces Manager bij het Kadaster werk je binnen de Directie BOI (Beheer en Ontwikkeling Informatietechnologie) in een Hybride SIAM-team. Je bent verantwoordelijk voor het aansturen van meerdere externe IT leveranciers voor de levering van gecontracteerde diensten. Je onderhoudt contacten met interne klanten binnen de Directies BOI, ODR en DGV, waaronder meer dan vijftig DevOps teams, Productmanagers en Product Owners. Je opereert op operationeel/tactisch niveau en adviseert waar nodig op strategisch niveau.

Verantwoordelijkheden

  • Onderhouden van klant- en leveranciersrelaties, waarbij je primair fungeert als aanspreekpunt voor ‘jouw’ ICT-leveranciers.
  • Onderhouden van een goede relatie met interne stakeholders (de Interne Service Providers).
  • Zorgdragen voor het identificeren, formuleren, afstemmen en vastleggen van dienstverlening.
  • Ontwerpen en implementeren van processen.
  • Doen van verbetervoorstellen en hierover rapporteren.
  • Participeren in projectgroepen en inspelen op huidige en toekomstige verwachtingen en technische mogelijkheden.
  • Presenteren van bereikte resultaten, doorgevoerde verbeteringen en nieuwe inzichten.

Competenties

  • Teamspeler
  • Resultaatgericht
  • Helicopterview
  • Adviesvaardigheid
  • Overtuigingskracht
  • Probleemoplossend vermogen
  • Communicatief sterk, zowel schriftelijk als mondeling
  • Kwaliteitsgericht
  • Klantgericht
  • Proactief en initiatiefrijk

Belangrijkste technieken, methoden en tools

  • SIAM
  • ServiceNow
  • ITIL
  • Scrum/Kanban
  • BlueDolphin
  • M365/SharePoint

Samenvijf: detacheren met impact
Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.

Jouw profiel

  • Vloeiende beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift
  • Aantoonbaar HBO werk- en denkniveau
  • Minimaal 10 jaar ervaring in een vergelijkbare functie (IT proces management)
  • ITIL Foundation gecertificeerd
  • ServiceNow gecertificeerd (Certified System Administrator)
  • Minimaal 5 jaar ervaring met SIAM implementaties
  • SIAM Professional gecertificeerd (SIAMP)

Waarom Samenvijf

Impact maken

We geven je de tijd om iets goeds te doen bij een maatschappelijke organisatie in jouw regio met behoud van salaris (lees meer).

Betrokken werkgever

We vinden een persoonlijke benadering en open communicatie belangrijk. Je staat er op je opdracht nooit alleen voor.

Fijne werksfeer

Je wordt onderdeel van Samenvijf. We scoren een 8,9 op medewerkerstevredenheid (het is hier dus écht leuk! 😉).

Ontwikkelingsmogelijkheden

We focussen op (werk)geluk, persoonlijke groei en geven je de kans om je als professional verder te ontwikkelen bij opdrachtgevers.

Eerlijke beloning

Een aantrekkelijk salaris, reiskostenvergoeding, pensioenregeling en genoeg vakantiedagen om weer helemaal op te laden.

Heb je interesse?

We ontvangen graag je cv en motivatiebrief voor 10-07-2025
Wil je eerst meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met Ana Rosa via ana@samenvijf.nl of 0621461410.

Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.

Solliciteer hier

We ontvangen graag je cv en motivatiebrief voor 10-07-2025
Wil je eerst meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met Ana Rosa via ana@samenvijf.nl of 0621461410.

Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.
Job Alert
Onze aanpak

Het sollicitatieproces

1
Sollicitatie
Leuk! Je hebt je droombaan gevonden en gesolliciteerd. Binnen drie dagen nemen wij contact met je op.
2
Eerste gesprek
We leren je graag beter kennen om te kijken of je ambities aansluiten bij Samenvijf.
3
Gesprek bij de opdrachtgever
Tijdens een persoonlijk gesprek bij de opdrachtgever bespreek je vakinhoudelijke zaken en neem je een kijkje op je toekomstige werkplek.
4
Arbeidsovereenkomst
Hebben we een klik? Dan doen we jou een passend voorstel met mooie arbeidsvoorwaarden.
5
Gefeliciteerd!
Ben je akkoord met de arbeidsvoorwaarden? Welkom bij Samenvijf! We kijken uit naar een mooie samenwerking.

Relevante vacatures

Neem een kijkje tussen onze vacatures en ontdek of er iets passends voor jou tussen zit. Staat je ideale vacature er nu niet tussen? Doe dan een open sollicitatie en schrijf je in bij Samenvijf.

Projectmanager huisvesting Oekraïne-opvang

De Bilt
4 - 12 uur
HBO
30 juli 2025
Reageer alleen vandaag nog!

Projectleider CEMA

Utrecht
32 uur
HBO
01 oktober 2025
Reageer alleen vandaag nog!

Adviseur Contractmanagement

Rotterdam
32 uur
HBO
30 juli 2025
Reageer alleen vandaag nog!