Deze vacature is met succes ingevuld.
In de rol als beheerder riolering sta je voor een tijdige, gedragen, hoogwaardige kwalitatieve invulling van rioleringsvraagstukken. Deze rol wordt met name ingevuld binnen de opdrachtgeversrol van de afdeling Beheer Openbare Ruimte bij nieuwbouwprojecten en als aanspreekpunt voor de projectontwikkelaars
Het team Beheer is verantwoordelijk voor een integrale invulling van de eigenaarsrol van arealen in de openbare ruimte. Zij streven naar een optimale samenwerking met de andere afdelingen in de keten. Hun belangrijkste partners daarbij zijn de teams binnen ruimte, het interne Ingenieursbureau en de uitvoerende dienst (afdeling Uitvoering en Service).
De gemeente Alphen aan den Rijn is op zoek naar een ondernemende, enthousiaste en vaardige beheerder.
De gemeente staat voor een groot aantal nieuwe woningbouwprojecten. Hierdoor ontstaat extra druk op de bestaande organisatie. Ze hebben daarom een tijdelijke behoefte aan een beheerder riolering en water, die het bestaande team ondersteunt. Als beheerder vragen ze je om zelfstandig zaken op te pakken. Hierbij is de focus van je taak op het zorgen dat hun eisen voor inrichting van de openbare ruimte door projectontwikkelaars worden toegepast.
Als beheerder ben je voor betrokken bewoners en bedrijven een stabiele gesprekspartner en kan je de diverse belangen verenigingen en keuzes beargumenteren.
Samenvijf: tijd voor iets nieuws
Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.
We geven je de tijd om iets goeds te doen bij een maatschappelijke organisatie in jouw regio met behoud van salaris (lees meer)
We vinden een persoonlijke benadering en open communicatie belangrijk. Je staat er op je opdracht nooit alleen voor
Je wordt onderdeel van Samenvijf. We scoren een 8,9 op medewerkerstevredenheid (het is hier dus écht leuk! 😉)
We focussen op (werk)geluk, persoonlijke groei en geven je de kans om je als professional verder te ontwikkelen bij opdrachtgevers
Een aantrekkelijk salaris, reiskostenvergoeding, pensioenregeling en genoeg vakantiedagen om weer helemaal op te laden
Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.
Heb je interesse? We ontvangen graag je cv voor 11-11-2022.
Wil je meer informatie over de vacature of direct met een recruiter spreken? Bel, Whatsapp of sms op 06-26708599. Of je stuurt een mailtje naar marc@samenvijf.nl.
Sluit deze vacature nog niet helemaal aan? Alsnog ontvangen we graag je gegevens en cv via de open sollicitatie mogelijkheid.
Heb je interesse? We ontvangen graag je cv voor 11-11-2022.
Wil je meer informatie over de vacature of direct met een recruiter spreken? Bel, Whatsapp of sms op 06-26708599. Of je stuurt een mailtje naar marc@samenvijf.nl.
Sluit deze vacature nog niet helemaal aan? Alsnog ontvangen we graag je gegevens en cv via de open sollicitatie mogelijkheid.
Leuk! Je hebt je droombaan gevonden en gesolliciteerd. Binnen drie dagen nemen wij contact met je op.
We leren je graag beter kennen om te kijken of je ambities aansluiten bij Samenvijf.
Tijdens een persoonlijk gesprek bij de opdrachtgever bespreek je vakinhoudelijke zaken en neem je een kijkje op je toekomstige werkplek.
Hebben we een klik? Dan doen we jou een passend voorstel met mooie arbeidsvoorwaarden.
Ben je akkoord met de arbeidsvoorwaarden? Welkom bij Samenvijf! We kijken uit naar een mooie samenwerking.
Stuur ons een appje! of mail ons hier
Direct op de hoogte zijn van de nieuwste vacatures? Schrijf je snel in!