Deel deze vacature

Deze vacature is gesloten

Contract manager Sociaal domein – Lelystad

Opleidingsniveau
HBO
Locatie
Lelystad
Uren
36 uur
Startdatum
19 juli 2021
Reageren t/m
Vacature gesloten

Dit ga je doen

Als contractmanager Sociaal Domein ben je verantwoordelijk voor de uitvoeringsfase, de afronding en evaluatie van een contract maar heb je ook een rol bij de totstandkoming van een contract. Binnen jouw aandachtsveld ben je het aanspreekpunt voor aanbieders en de verbindende factor tussen aanbieders en stakeholders en draag je zorg voor het onderhouden en verder ontwikkelen van een samenwerkingsrelatie met aanbieders. Ook ben je verantwoordelijk voor het monitoren en bewaken van de met de aanbieder(s) gemaakte afspraken en contractcondities en waar nodig het nemen van corrigerende acties richting contractpartijen.

Met jouw kennis en ervaring op het gebied van contractmanagement ondersteun je de beleidsmakers én de zorgaanbieders bij de implementatie van de reeds afgesloten overeenkomsten en de bezuinigingsopgave waar we met elkaar voor staan. Je werkt nauw samen met contractbeheerders, inkoopadviseurs, beleidsadviseurs en de collega’s die de gecontracteerde ondersteuning inzetten bij inwoners.
 

  • Je geeft invulling aan de “Aanpak Sociaal Domein 2021 en verder” om de uitgaven in lijn te brengen met de beschikbare rijksbijdragen.
  • Je levert een bijdrage aan de totstandkoming van contracten middels (Europese) aanbestedingsprocedures.
  • Je zorgt ervoor dat nieuwe contracten goed worden geïmplementeerd en dat de dienstverlening wordt uitgevoerd zoals is afgesproken.
  • Je voert op basis van de KPI’s voortgangsgesprekken (en zorgt voor de verslaglegging hiervan) in samenwerking met de verantwoordelijken in de lijn.
  • Je geeft op basis van de evaluaties adviezen, stuurt op transformatie en implementeert verbeteringen.
  • Je houdt de contracten actueel door regelmatig de kosten en kwaliteit te monitoren.
  • Samen met de zorgleverancier geef je invulling aan het verbeteren van de kwaliteit en ontwikkeling van de dienstverlening en van het facturatie- en rapportageproces tijdens de looptijd van het contract.
  • Je werk samen met de zorgleveranciers aan het verdiepen van de samenwerkingsrelatie om op die manier toe te werken naar het realiseren van de doelstellingen en het verbeteren van de te leveren prestaties.
  • Je draagt bij aan de (door-)ontwikkeling van contractmanagement binnen het totale Sociaal Domein.


Samenvijf: tijd voor iets nieuws

Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.

Jouw profiel

  • Je hebt minimaal een afgeronde HBO opleiding.
  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring met contract- en leveranciersmanagement binnen de Jeugdwet.
  • Je hebt juridische kennis van contracten, inkooptrajecten en relevante wet- en regelgeving.
  • Je hebt kennis van en ervaring met diverse bekostigingsvormen
  • Je hebt kennis van bedrijfsvoering en financiële sturing.
  • Je hebt ervaring met de inhoud van (specifieke onderdelen binnen) de Jeugdwet.
 
 

Waarom Samenvijf

Impact maken

We geven je de tijd om iets goeds te doen bij een maatschappelijke organisatie in jouw regio met behoud van salaris (lees meer).

Betrokken werkgever

We vinden een persoonlijke benadering en open communicatie belangrijk. Je staat er op je opdracht nooit alleen voor.

Fijne werksfeer

Je wordt onderdeel van Samenvijf. We scoren een 8,9 op medewerkerstevredenheid (het is hier dus écht leuk! 😉).

Ontwikkelingsmogelijkheden

We focussen op (werk)geluk, persoonlijke groei en geven je de kans om je als professional verder te ontwikkelen bij opdrachtgevers.

Eerlijke beloning

Een aantrekkelijk salaris, reiskostenvergoeding, pensioenregeling en genoeg vakantiedagen om weer helemaal op te laden.

Deze vacature is gesloten

Wil je toch meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met via  of .

Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.
Onze aanpak

Het sollicitatieproces

1
Sollicitatie
Leuk! Je hebt je droombaan gevonden en gesolliciteerd. Binnen drie dagen nemen wij contact met je op.
2
Eerste gesprek
We leren je graag beter kennen om te kijken of je ambities aansluiten bij Samenvijf.
3
Gesprek bij de opdrachtgever
Tijdens een persoonlijk gesprek bij de opdrachtgever bespreek je vakinhoudelijke zaken en neem je een kijkje op je toekomstige werkplek.
4
Arbeidsovereenkomst
Hebben we een klik? Dan doen we jou een passend voorstel met mooie arbeidsvoorwaarden.
5
Gefeliciteerd!
Ben je akkoord met de arbeidsvoorwaarden? Welkom bij Samenvijf! We kijken uit naar een mooie samenwerking.

Relevante vacatures

Neem een kijkje tussen onze vacatures en ontdek of er iets passends voor jou tussen zit. Staat je ideale vacature er nu niet tussen? Doe dan een open sollicitatie en schrijf je in bij Samenvijf.

Bouwplantoetser

Elburg
HBO
07 juli 2025
Reageer alleen vandaag nog!

Raadsjurist

Capelle aan den IJssel
24 uur
HBO
01 september 2025
Reageer alleen vandaag nog!

Management- en Procesondersteuner Sociaal Domein

Venray
32 uur
HBO
23 juli 2025
Reageer alleen vandaag nog!

Helaas!

Deze vacature is gesloten...

Maar wees niet getreurd, om het je zo gemakkelijk mogelijk te maken hebben we de meest relevante vacatures voor je bij elkaar gezocht en op een rijtje gezet of kijk bij alle vacatures.

Bouwplantoetser

Elburg
HBO
07 juli 2025
Reageer alleen vandaag nog!

Raadsjurist

Capelle aan den IJssel
24 uur
HBO
01 september 2025
Reageer alleen vandaag nog!

Management- en Procesondersteuner Sociaal Domein

Venray
32 uur
HBO
23 juli 2025
Reageer alleen vandaag nog!