Deel deze vacature

Deze vacature is gesloten

Medewerker BRP-Straat – Ter Apel/Emmen

Opleidingsniveau
MBO
Locatie
Ter Apel/Emmen
Uren
36 uur
Startdatum
21 juni 2021
Reageren t/m
Vacature gesloten

Dit ga je doen

De BRP-straat heeft als voornaamste taak het registreren van personen die voor eerste inschrijving in de BRP in aanmerking komen. De BRP-straat werkt onder andere intensief samen met de IND, COA en de AVIM. Naast de samenwerking met de ketenpartners op het aanmeldcentrum heb je ook veel contact met de andere BRP-straten. De BRP-straat heeft een eigen afdeling op het aanmeldcentrum in Ter Apel en een locatie in Emmen. Het BRP-proces op het aanmeldcentrum Ter Apel is een continu doorlopend proces. De BRP-straat Ter Apel is zeven dagen per week in bedrijf en locatie Emmen vijf dagen per week, het team is zowel doordeweeks als in het weekend inzetbaar.

 De hoofdtaken bestaan uit: 

  • het voorbereiden van dossiers op het gebied van eerste inschrijving in de BRP;
  • het controleren van dossiers op het gebied van eerste inschrijving in de BRP;
  • het voeren van intakegesprekken met asielzoekers;
  • het afhandelen van BRP mutaties op het gebied van eerste inschrijving in de BRP;
  • het toepassen van het juiste IPR recht en nationaliteitswetgeving;
  • als vraagbaak dienen voor collegaÂ’s en ketenpartners.

Samenvijf: tijd voor iets nieuws
Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.

Jouw profiel

  • Je hebt aantoonbare recente (afgelopen 2 jaar), relevante, werkervaring opgedaan bij Burgerzaken, als backoffice medewerker
  • Je hebt ervaring in het inschrijven van asielzoekers en het afnemen van een Verklaring onder Ede
  • Je hebt ervaring met het toepassen van IPR en nationaliteitsrecht.
  • Je beschikt over kennis m.b.t. Key2Burgerzaken en de vestingingsmodule

Waarom Samenvijf

Impact maken

We geven je de tijd om iets goeds te doen bij een maatschappelijke organisatie in jouw regio met behoud van salaris (lees meer).

Betrokken werkgever

We vinden een persoonlijke benadering en open communicatie belangrijk. Je staat er op je opdracht nooit alleen voor.

Fijne werksfeer

Je wordt onderdeel van Samenvijf. We scoren een 8,9 op medewerkerstevredenheid (het is hier dus écht leuk! 😉).

Ontwikkelingsmogelijkheden

We focussen op (werk)geluk, persoonlijke groei en geven je de kans om je als professional verder te ontwikkelen bij opdrachtgevers.

Eerlijke beloning

Een aantrekkelijk salaris, reiskostenvergoeding, pensioenregeling en genoeg vakantiedagen om weer helemaal op te laden.

Deze vacature is gesloten

Wil je toch meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met via  of .

Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.
Onze aanpak

Het sollicitatieproces

1
Sollicitatie
Leuk! Je hebt je droombaan gevonden en gesolliciteerd. Binnen drie dagen nemen wij contact met je op.
2
Eerste gesprek
We leren je graag beter kennen om te kijken of je ambities aansluiten bij Samenvijf.
3
Gesprek bij de opdrachtgever
Tijdens een persoonlijk gesprek bij de opdrachtgever bespreek je vakinhoudelijke zaken en neem je een kijkje op je toekomstige werkplek.
4
Arbeidsovereenkomst
Hebben we een klik? Dan doen we jou een passend voorstel met mooie arbeidsvoorwaarden.
5
Gefeliciteerd!
Ben je akkoord met de arbeidsvoorwaarden? Welkom bij Samenvijf! We kijken uit naar een mooie samenwerking.

Relevante vacatures

Neem een kijkje tussen onze vacatures en ontdek of er iets passends voor jou tussen zit. Staat je ideale vacature er nu niet tussen? Doe dan een open sollicitatie en schrijf je in bij Samenvijf.

No data was found