Deel deze vacature

Deze vacature is gesloten

Werkconsulent – ‘s-Hertogenbosch

Opleidingsniveau
HBO
Locatie
's-Hertogenbosch
Uren
32 uur
Startdatum
24 mei 2021
Reageren t/m
Vacature gesloten

Dit ga je doen

Als Werkconsulent ben je verantwoordelijk voor het plaatsen, ontwikkelen en begeleiden van (deels gedetacheerde) medewerkers uit de Participatiewet bij werkgevers. Daarnaast heeft de afdeling als doel om jaarlijks 170 duurzame reguliere plaatsingen uit de uitkering te realiseren. Hiervoor wordt nauw samengewerkt met de werkconsulenten van de afdeling Werk en Dienstverlening.

Met ingang van 1 april 2021 wordt de doelgroep uitgebreid met klanten met een TOZO uitkering en andere ondernemers uit ’s-Hertogenbosch. Vanwege deze uitbreiding wordt tijdelijk een Werkconsulent gezocht.

Je werk bestaat uit:
Het bemiddelen en begeleiden van mensen vanuit een uitkering bij werkgevers in de regio ’s-Hertogenbosch. Er kan sprake zijn van meervoudige gecompliceerde problematiek die belemmerend werkt bij het vinden van werk. De volgende deeltaken zijn te onderscheiden:

  • Je onderhoudt de werkgeverscontacten en onderhandelt met de werkgever over inzet van loonkostensubsidie, inleentarieven en arrangementen;
  • Het werven van vacatures. De vacatures worden deels door de accountmanagers verworven en deels door de werkconsulent;
  • Je selecteert de juiste kandidaten en bemiddelt ze op deze vacatures;
  • Je zorgt voor begeleiding, ontwikkeling en nazorg;
  • Je draagt zorg voor de administratieve registratie en een juiste communicatie naar accountmanagers, werkconsulenten en de personeelsadministratie;
  • Je bent daarnaast bereid om, naast een caseload gedetacheerden te beheren en op te bouwen, tevens reguliere plaatsingen te verrichten in het kader van de Participatiewet;
  • Je zoekt een passende vacature naar aanleiding van een aanbodprofiel van een klant (onder andere vanuit TOZO).
     

Samenvijf: tijd voor iets nieuws
Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.

Jouw profiel

  • Je hebt minimaal HBO werk- en denkniveau
  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring met re-integratie van werkzoekenden binnen de Participatiewet
  • Je hebt actuele kennis van relevante wet- en regelgeving
  • Je hebt goede commerciële, communicatieve en schriftelijke vaardigheden
  • Je bent overtuigend, netwerker, integer, empathisch, deskundig en gedreven
  • Je bent punctueel en consequent zijn in administratie en registratie
  • Je hebt een ondernemersgeest en je kunt resultaatgericht kunnen werken
  • Je bent flexibiliteit en stressbestendigheid
  • Je hebt kennis hebben van sociale media en dit weten over te dragen aan werkzoekenden
  • Bij laagtaalvaardigen kan je inventief en creatief het verschil in taalniveau overbruggen
  • Je hebt kennis van en/of betrokkenheid bij de doelgroep
  • Fraude alert zijn
  • Je bent in bezit van rijbewijs B

Waarom Samenvijf

Impact maken

We geven je de tijd om iets goeds te doen bij een maatschappelijke organisatie in jouw regio met behoud van salaris (lees meer).

Betrokken werkgever

We vinden een persoonlijke benadering en open communicatie belangrijk. Je staat er op je opdracht nooit alleen voor.

Fijne werksfeer

Je wordt onderdeel van Samenvijf. We scoren een 8,9 op medewerkerstevredenheid (het is hier dus écht leuk! 😉).

Ontwikkelingsmogelijkheden

We focussen op (werk)geluk, persoonlijke groei en geven je de kans om je als professional verder te ontwikkelen bij opdrachtgevers.

Eerlijke beloning

Een aantrekkelijk salaris, reiskostenvergoeding, pensioenregeling en genoeg vakantiedagen om weer helemaal op te laden.

Deze vacature is gesloten

Wil je toch meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met via  of .

Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.
Onze aanpak

Het sollicitatieproces

1
Sollicitatie
Leuk! Je hebt je droombaan gevonden en gesolliciteerd. Binnen drie dagen nemen wij contact met je op.
2
Eerste gesprek
We leren je graag beter kennen om te kijken of je ambities aansluiten bij Samenvijf.
3
Gesprek bij de opdrachtgever
Tijdens een persoonlijk gesprek bij de opdrachtgever bespreek je vakinhoudelijke zaken en neem je een kijkje op je toekomstige werkplek.
4
Arbeidsovereenkomst
Hebben we een klik? Dan doen we jou een passend voorstel met mooie arbeidsvoorwaarden.
5
Gefeliciteerd!
Ben je akkoord met de arbeidsvoorwaarden? Welkom bij Samenvijf! We kijken uit naar een mooie samenwerking.

Relevante vacatures

Neem een kijkje tussen onze vacatures en ontdek of er iets passends voor jou tussen zit. Staat je ideale vacature er nu niet tussen? Doe dan een open sollicitatie en schrijf je in bij Samenvijf.

Medewerker informatiebeheer

Geldrop
36 uur
HBO
01 augustus 2025
Reageer alleen vandaag nog!

WMO consulent

Hilversum
32 uur
HBO/WO
01 augustus 2025
Reageer alleen vandaag nog!

Consulent Participatie

Purmerend
32 - 36 uur
HBO/WO
18 juli 2025
Reageer alleen vandaag nog!

Helaas!

Deze vacature is gesloten...

Maar wees niet getreurd, om het je zo gemakkelijk mogelijk te maken hebben we de meest relevante vacatures voor je bij elkaar gezocht en op een rijtje gezet of kijk bij alle vacatures.

Medewerker informatiebeheer

Geldrop
36 uur
HBO
01 augustus 2025
Reageer alleen vandaag nog!

WMO consulent

Hilversum
32 uur
HBO/WO
01 augustus 2025
Reageer alleen vandaag nog!

Consulent Participatie

Purmerend
32 - 36 uur
HBO/WO
18 juli 2025
Reageer alleen vandaag nog!