Deel deze vacature

Deze vacature is gesloten

Manager Backoffice Ziektewet – Breda

Opleidingsniveau
HBO
Locatie
Breda
Uren
32 uur
Startdatum
01 april 2021
Reageren t/m
Vacature gesloten

Dit ga je doen

Wij zijn op zoek naar een interim Manager Backoffice Ziektewet met een hands-on mentaliteit voor de backoffice Breda.
Je stuurt het management van het backofficekantoor Breda aan op resultaatgerichtheid en weet de onderlinge samenwerking te versterken.
Je richt je op verbetering van de werkprocessen en stimuleert en realiseert ambitieuze resultaatdoelstellingen. Daarbij handel je binnen de landelijke kaders, afspraken en doelstellingen zoals deze met de Landelijk Manager Ziektewet zijn overeengekomen.
Je vervult een coördinerende en stimulerende rol binnen een ZW breed programma gericht op de duurzame inzetbaarheid van medewerkers.
Je draagt op een overtuigende wijze de landelijke lijn uit binnen je backofficekantoor en je weet teammanagement, medewerkers en stakeholders mee te krijgen in deze koers.
Landelijk binnen de Ziektewet werk je actief samen met de collega managers backoffice van de andere locaties en binnen de eigen regio zoek je de samenwerking met districts managers van andere divisies waarbij je altijd redeneert vanuit de behoefte van de klant.
Één van je belangrijkste opdrachten gedurende deze periode is het verder professionaliseren van de uitvoering van het ERD proces (eigen risico dragers) binnen de Ziektewet.

Wat we van je verwachten

  • Je opereert slagvaardig en doelgericht, weet anderen te motiveren en overtuigen en hebt krachtige management skills om doelstellingen en resultaten te realiseren.
  • Je bent verbindend en stimuleert vakmanschap en eigenaarschap.
  • Je levert een bijdrage aan de ontwikkeling van de Ziektewet, bent in staat veranderprocessen te managen en vervult een voorbeeldfunctie voor je medewerkers.
  • Je bent sterk in plannen en sturen op het proces, hebt een goed ontwikkeld analytisch vermogen en zoekt een goede balans tussen kwantiteit en kwaliteit.
  • Daarnaast ben je in de regio Breda voor het districtsmanagement van de andere divisies een stevige en gelijkwaardige gesprekspartner.

Samenvijf: tijd voor iets nieuws
Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.

Jouw profiel

  • Je hebt minimaal een afgeronde opleiding op HBO niveau.
  • Je hebt bij voorkeur een afgeronde opleiding op het vakgebied van duurzame inzetbaarheid.
  • Je hebt ruime leidinggevende ervaring en weet verschillende managementstijlen toe te passen.
  • Je hebt affiniteit met het functioneren in een politiek bestuurlijke omgeving (ervaring binnen de publieke sector en/of in de sociale zekerheid is een pré);
  • Je hebt aantoonbaar ervaring met organisatieontwikkeling en cultuurveranderingen, ontwikkelen en positioneren van managers en medewerkers.
  • Je hebt aantoonbaar kennis en ervaring met wet- en regelgeving omtrent het eigen risicodragerschap voor werkgevers.
  • Kent de procedures voor begroting en verantwoording.
  • Je bent in staat ontwikkelingen (in- en extern UWV) te vertalen naar verbetervoorstellen op het vlak van organisatie-inrichting, werkprocessen en bedrijfscultuur ten behoeve van ZW.

Waarom Samenvijf

Impact maken

We geven je de tijd om iets goeds te doen bij een maatschappelijke organisatie in jouw regio met behoud van salaris (lees meer).

Betrokken werkgever

We vinden een persoonlijke benadering en open communicatie belangrijk. Je staat er op je opdracht nooit alleen voor.

Fijne werksfeer

Je wordt onderdeel van Samenvijf. We scoren een 8,9 op medewerkerstevredenheid (het is hier dus écht leuk! 😉).

Ontwikkelingsmogelijkheden

We focussen op (werk)geluk, persoonlijke groei en geven je de kans om je als professional verder te ontwikkelen bij opdrachtgevers.

Eerlijke beloning

Een aantrekkelijk salaris, reiskostenvergoeding, pensioenregeling en genoeg vakantiedagen om weer helemaal op te laden.

Deze vacature is gesloten

Wil je toch meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met via  of .

Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.
Onze aanpak

Het sollicitatieproces

1
Sollicitatie
Leuk! Je hebt je droombaan gevonden en gesolliciteerd. Binnen drie dagen nemen wij contact met je op.
2
Eerste gesprek
We leren je graag beter kennen om te kijken of je ambities aansluiten bij Samenvijf.
3
Gesprek bij de opdrachtgever
Tijdens een persoonlijk gesprek bij de opdrachtgever bespreek je vakinhoudelijke zaken en neem je een kijkje op je toekomstige werkplek.
4
Arbeidsovereenkomst
Hebben we een klik? Dan doen we jou een passend voorstel met mooie arbeidsvoorwaarden.
5
Gefeliciteerd!
Ben je akkoord met de arbeidsvoorwaarden? Welkom bij Samenvijf! We kijken uit naar een mooie samenwerking.

Relevante vacatures

Neem een kijkje tussen onze vacatures en ontdek of er iets passends voor jou tussen zit. Staat je ideale vacature er nu niet tussen? Doe dan een open sollicitatie en schrijf je in bij Samenvijf.

Helaas!

Deze vacature is gesloten...

Maar wees niet getreurd, om het je zo gemakkelijk mogelijk te maken hebben we de meest relevante vacatures voor je bij elkaar gezocht en op een rijtje gezet of kijk bij alle vacatures.