Deel deze vacature

Deze vacature is gesloten

Teamleider Informatiemanagement – Oisterwijk

Opleidingsniveau
HBO
Locatie
Oisterwijk
Uren
32 uur
Startdatum
15 juni 2021
Reageren t/m
Vacature gesloten

Dit ga je doen

  • Je geeft integraal leiding aan een divers team, coacht medewerkers, en adviseert over de ontwikkeling van het team, dat bestaat uit een informatiemanager, informatie- adviseur, applicatiebeheerders van de gemeentelijke applicaties, BAG beheerder, documentair informatie management, en functioneel de informatiebeveiliging en ENSIA coördinator. Verder sta je aan de wieg om vorm te geven aan een nieuw op te zetten team data gedreven werken wat we in een netwerkomgeving met Goirle en Hilvarenbeek vorm willen geven;
  • Je bent in staat de dagelijkse werkzaamheden te optimaliseren en hebt ook visie hoe dit in de toekomst het beste te organiseren, rekening houdend met het samenwerkingsverband met Goirle en Hilvarenbeek (GHO) en de netwerksamenwerking Equalit, die voor ons de ICT verzorgt maar ook als Share partner is in een gemeentelijke samenwerking met 10 andere gemeenten;  
  • Je bent verantwoordelijk voor de implementatie van de GHO I-visie;
  • Je bent verantwoordelijk voor informatiebeveiliging en stuurt hierbij de CISO aan;
  • Je adviseert bestuur en organisatie over vraagstukken op gebied van documentair informatiemanagement, ENSIA beoordeling, basisregistraties;
  • Vanuit het project grip op sociaal domein verwachten wij van deze teamleider een projectmatige aanpak voor het onderdeel managementinformatie sociaal domein, wat in deze maanden vorm moet krijgen;
  • Je stelt samen met het team en het MT een jaarplanning op voor de inzet van het team informatiemanagement en contracteert hierin het MT, maar ook onze samenwerkingspartners binnen GHO en Equalit.

Samenvijf: tijd voor iets nieuws
Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.

Jouw profiel

  • Je hebt kennis van de standaarden en richtlijnen die gehanteerd worden binnen gemeentes: Gemma, Ensia, BIO
  • Je beschikt over 1 of meer referenties
  • Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie
  • Je hebt uitgebreide kennis en ervaring met toepassing van procesmodellen BiSL, ITIL en projectmatig werken met Scrum/Agile en bent bekend met tools zoals een Kanban bord
  • Je hebt enkele jaren werkervaring als leidinggevende op het gebied van informatiemanagement bij voorkeur opgedaan in een overheidsorganisatie
  • Je hebt minimaal een afgeronde hbo opleiding op het gebied van Bedrijfskunde, ICT of Informatiekunde
  • Je hebt affiniteit  met het werkveld informatiebeheer, zoals archief en e-depot, postregistratie en basisregistraties
  • Je bent op de hoogte van Ontwikkelingen vanuit VNG realisatie en neemt deze ontwikkelingen mee in de aansturing binnen het team
  • Competenties, heeft visie, besluitvaardig, samenwerken, klantgericht, resultaatgericht, maar zeker ook goede communicatieve vaardigheden. 

Waarom Samenvijf

Impact maken

We geven je de tijd om iets goeds te doen bij een maatschappelijke organisatie in jouw regio met behoud van salaris (lees meer).

Betrokken werkgever

We vinden een persoonlijke benadering en open communicatie belangrijk. Je staat er op je opdracht nooit alleen voor.

Fijne werksfeer

Je wordt onderdeel van Samenvijf. We scoren een 8,9 op medewerkerstevredenheid (het is hier dus écht leuk! 😉).

Ontwikkelingsmogelijkheden

We focussen op (werk)geluk, persoonlijke groei en geven je de kans om je als professional verder te ontwikkelen bij opdrachtgevers.

Eerlijke beloning

Een aantrekkelijk salaris, reiskostenvergoeding, pensioenregeling en genoeg vakantiedagen om weer helemaal op te laden.

Deze vacature is gesloten

Wil je toch meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met via  of .

Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.
Onze aanpak

Het sollicitatieproces

1
Sollicitatie
Leuk! Je hebt je droombaan gevonden en gesolliciteerd. Binnen drie dagen nemen wij contact met je op.
2
Eerste gesprek
We leren je graag beter kennen om te kijken of je ambities aansluiten bij Samenvijf.
3
Gesprek bij de opdrachtgever
Tijdens een persoonlijk gesprek bij de opdrachtgever bespreek je vakinhoudelijke zaken en neem je een kijkje op je toekomstige werkplek.
4
Arbeidsovereenkomst
Hebben we een klik? Dan doen we jou een passend voorstel met mooie arbeidsvoorwaarden.
5
Gefeliciteerd!
Ben je akkoord met de arbeidsvoorwaarden? Welkom bij Samenvijf! We kijken uit naar een mooie samenwerking.

Relevante vacatures

Neem een kijkje tussen onze vacatures en ontdek of er iets passends voor jou tussen zit. Staat je ideale vacature er nu niet tussen? Doe dan een open sollicitatie en schrijf je in bij Samenvijf.

Allround financieel adviseur

Moerdijk
36 uur
HBO
01 juli 2025
Reageer alleen vandaag nog!

Projectleider leisureontwikkelingen

Valkenswaard
8 - 12 uur
HBO
30 juni 2025
Reageer alleen vandaag nog!

Locatiecoördinator Oekraïne opvang

Damwâld
16 - 24 uur
HBO
01 juli 2025
Reageer alleen vandaag nog!

Helaas!

Deze vacature is gesloten...

Maar wees niet getreurd, om het je zo gemakkelijk mogelijk te maken hebben we de meest relevante vacatures voor je bij elkaar gezocht en op een rijtje gezet of kijk bij alle vacatures.

Allround financieel adviseur

Moerdijk
36 uur
HBO
01 juli 2025
Reageer alleen vandaag nog!

Projectleider leisureontwikkelingen

Valkenswaard
8 - 12 uur
HBO
30 juni 2025
Reageer alleen vandaag nog!

Locatiecoördinator Oekraïne opvang

Damwâld
16 - 24 uur
HBO
01 juli 2025
Reageer alleen vandaag nog!