Deel deze vacature

Deze vacature is gesloten

Coördinator Bedrijfsvoering – Alphen aan den Rijn

Opleidingsniveau
HBO
Locatie
Alphen aan den Rijn
Uren
36 uur
Startdatum
18 januari 2021
Reageren t/m
Vacature gesloten

Dit ga je doen

De Coördinator Bedrijfsvoering ondersteunt de teamleiders op alle voorkomende werkzaamheden op het gebied van alle onderdelen van de bedrijfsvoering: personeel, informatie, organisatie, financiën, algemene zaken, communicatie en huisvesting (PIOFACH).

Denk hierbij bijvoorbeeld aan:

  • Actualiseren van de planning van woningbouwprojecten
  • Actualiseren van de planning van bestemmingsplannen
  • Capaciteitsvraag opgaven, werkgroepen etc. in kaart brengen en actualiseren
  • Coördineren P&C Cyclus
  • Regelen van werving en selectie
  • Contactpersoon Inhuurdesk en regelen inhuur
  • Raadsplanning actualiseren
  • Coördineren beantwoording artikel 40 en artikel 42 vragen
  • Coördineren thuiswerkfaciliteiten
  • Aanspreekpunt subsidieloket
  • Personeelsactiviteiten organiseren/faciliteren i.v.m. thuiswerken
  • Analyseren 2Daysmoods
  • Analyseren ziekteverzuim
  • Terugkoppeling college


Hoewel wij niet op zoek zijn naar een leidinggevende is het wel een pre wanneer een kandidaat enige leidinggevende ervaring heeft.

Samenvijf: tijd voor iets nieuws
Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.

Jouw profiel

  • Je bent in het bezit van een minimaal een afgeronde HBO opleiding 
  • Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring als senior ondersteuner bedrijfsvoering/personal assistant/management assistent of vergelijkbaar in de afgelopen 8 jaar binnen een gemeente.
  • Je hebt eerder ervaring opgedaan op het gebied van planning & control, informatie, organisatie

Waarom Samenvijf

Impact maken

We geven je de tijd om iets goeds te doen bij een maatschappelijke organisatie in jouw regio met behoud van salaris (lees meer).

Betrokken werkgever

We vinden een persoonlijke benadering en open communicatie belangrijk. Je staat er op je opdracht nooit alleen voor.

Fijne werksfeer

Je wordt onderdeel van Samenvijf. We scoren een 8,9 op medewerkerstevredenheid (het is hier dus écht leuk! 😉).

Ontwikkelingsmogelijkheden

We focussen op (werk)geluk, persoonlijke groei en geven je de kans om je als professional verder te ontwikkelen bij opdrachtgevers.

Eerlijke beloning

Een aantrekkelijk salaris, reiskostenvergoeding, pensioenregeling en genoeg vakantiedagen om weer helemaal op te laden.

Deze vacature is gesloten

Wil je toch meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met via  of .

Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.
Onze aanpak

Het sollicitatieproces

1
Sollicitatie
Leuk! Je hebt je droombaan gevonden en gesolliciteerd. Binnen drie dagen nemen wij contact met je op.
2
Eerste gesprek
We leren je graag beter kennen om te kijken of je ambities aansluiten bij Samenvijf.
3
Gesprek bij de opdrachtgever
Tijdens een persoonlijk gesprek bij de opdrachtgever bespreek je vakinhoudelijke zaken en neem je een kijkje op je toekomstige werkplek.
4
Arbeidsovereenkomst
Hebben we een klik? Dan doen we jou een passend voorstel met mooie arbeidsvoorwaarden.
5
Gefeliciteerd!
Ben je akkoord met de arbeidsvoorwaarden? Welkom bij Samenvijf! We kijken uit naar een mooie samenwerking.

Relevante vacatures

Neem een kijkje tussen onze vacatures en ontdek of er iets passends voor jou tussen zit. Staat je ideale vacature er nu niet tussen? Doe dan een open sollicitatie en schrijf je in bij Samenvijf.

No data was found