Stuur ons een appje of mail ons hier
Stuur ons een appje of mail ons hier
Bij Samenvijf haal je meer uit jezelf en je week. Elke week staat er een dag in het teken van maatschappelijk actief zijn. Zo mag je een dag aan de slag bij de Vrienden van Vijf of je geeft hier op je eigen manier/via je eigen netwerk vorm aan. Zo beteken je iets voor anderen, haal je meer uit jezelf en je week en doe je nieuwe energie en inspiratie op. Intussen verdien je ook op deze dag gewoon door.
Over de functie
Als Helpdeskmedewerker 2de lijn bij fungeer je als aanmeld- en afmeldpunt voor meer gecompliceerde ICT meldingen. Daarnaast zorg je voor een goede bewaking van de afhandeling en de registratie van de meldingen conform de afgesproken SLA's op ICT gebied. Je staat klanten te woord binnen de afgesproken kaders van de SLA's en en lost incidenten op. Ook voer je 1e lijn overstijgende serviceverzoeken uit en verstrek en neem je ICT hulpmiddelen in. Je verstrekt, wijzigt en trekt inlogaccounts en autorisaties in en je adviseert en ondersteunt gebruikers. Daarnaast geef je instructies en ondersteuning voor PC-gebruik, algemeen netwerkgebruik en de (standaard)applicaties en het gebruik van vaste en mobiele telefoons en devices. Je bent verantwoordelijk voor het borgen van documentatie en werkinstructies binnen de servicedesk en actualisatie van de CMDB.
Neem een kijkje tussen onze vacatures en ontdek of er iets passends voor jou tussen zit. Staat je ideale vacature er nu niet tussen? Doe dan een open sollicitatie en schrijf je in bij Samenvijf.