Deel deze vacature

Deze vacature is gesloten

Business IT regisseur sociaal domein – Hilversum

Opleidingsniveau
HBO
Locatie
Hilversum
Uren
32 uur
Startdatum
30 november 2020
Reageren t/m
Vacature gesloten

Dit ga je doen

Algemene omschrijving In de uitdagende rol van business IT regisseur ben je verantwoordelijk voor het applicatie-landschap van het sociaal domein bij de Gemeente Hilversum. In deze coördinerende rol werk je nauw samen met 4 functioneel beheerders van onder andere de suite4sociaaldomein van Centric. Je werkzaamheden variëren van tactische tot operationele aard. Je kunt je collega functioneel beheerders ondersteunen in hun werk en coördineert benodigde kennis, inzet en capaciteit binnen het domein. Als business IT regisseur beweeg jij je gemakkelijk in de organisatie. Je bent de linking-pin tussen IT en de interne klant met al hun vragen. Je weet deze vragen te beantwoorden en te vertalen naar IT-oplossingen. Het doel is om IT zo effectief en efficiënt mogelijk te laten aansluiten op de bedrijfsprocessen. Je werkt hierbij nauw samen met drie collega regisseurs op andere domeinen en met de collega’s van het team Informatiemanagement en het team ICT.

Binnen je vakgebied volg je de korte- en lange termijn ontwikkelingen en adviseer je de business bij aanschaf, ontwikkeling en inrichting van IT systemen. In deze rol fungeer je als eerste aanspreekpunt voor de interne klant bij (complexe) problemen en projecten. Daarbij is het belangrijk dat je de complexe IT materie en jargon helder kan overbrengen. Verder voer je de regie over de (door)ontwikkeling van processen en applicaties binnen jouw domein. Samen met je collega functioneel beheerders ben je verantwoordelijk voor de levering van producten en diensten aan de klant. Je bent analytisch sterk en combineert dit op innovatieve wijze door dwarsverbanden te leggen tussen verschillende disciplines. Je bent op de hoogte van ontwikkelingen binnen het vakgebied, hebt ervaring met berichtenverkeer en koppelingen. Zo weet je bijvoorbeeld ontwikkelingen als common ground te vertalen naar het sociale domein. Je bent oplossingsgericht en signaleert kansen voor de klant zonder de belangen van het team uit het oog te verliezen. Vanuit je coördinerende rol binnen het team zorg je voor afstemming en samenwerking met overige stakeholders zoals onder andere informatiemanagement, inkoop, ICT, projectleiders en leveranciers.

Samenvijf: tijd voor iets nieuws
Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.

Jouw profiel

  • Je bent in het bezit van een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
  • Je hebt minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar met met het functioneel beheer van informatiesystemen in het sociaal domein van een gemeente;
  • Je hebt minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met de ontwikkeling en het beheer van koppelingen en gegevensuitwisseling;
  • Je hebt minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in een coördinerende functie (15 punten);

Waarom Samenvijf

Impact maken

We geven je de tijd om iets goeds te doen bij een maatschappelijke organisatie in jouw regio met behoud van salaris (lees meer).

Betrokken werkgever

We vinden een persoonlijke benadering en open communicatie belangrijk. Je staat er op je opdracht nooit alleen voor.

Fijne werksfeer

Je wordt onderdeel van Samenvijf. We scoren een 8,9 op medewerkerstevredenheid (het is hier dus écht leuk! 😉).

Ontwikkelingsmogelijkheden

We focussen op (werk)geluk, persoonlijke groei en geven je de kans om je als professional verder te ontwikkelen bij opdrachtgevers.

Eerlijke beloning

Een aantrekkelijk salaris, reiskostenvergoeding, pensioenregeling en genoeg vakantiedagen om weer helemaal op te laden.

Deze vacature is gesloten

Wil je toch meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met via  of .

Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.
Onze aanpak

Het sollicitatieproces

1
Sollicitatie
Leuk! Je hebt je droombaan gevonden en gesolliciteerd. Binnen drie dagen nemen wij contact met je op.
2
Eerste gesprek
We leren je graag beter kennen om te kijken of je ambities aansluiten bij Samenvijf.
3
Gesprek bij de opdrachtgever
Tijdens een persoonlijk gesprek bij de opdrachtgever bespreek je vakinhoudelijke zaken en neem je een kijkje op je toekomstige werkplek.
4
Arbeidsovereenkomst
Hebben we een klik? Dan doen we jou een passend voorstel met mooie arbeidsvoorwaarden.
5
Gefeliciteerd!
Ben je akkoord met de arbeidsvoorwaarden? Welkom bij Samenvijf! We kijken uit naar een mooie samenwerking.

Relevante vacatures

Neem een kijkje tussen onze vacatures en ontdek of er iets passends voor jou tussen zit. Staat je ideale vacature er nu niet tussen? Doe dan een open sollicitatie en schrijf je in bij Samenvijf.

Helaas!

Deze vacature is gesloten...

Maar wees niet getreurd, om het je zo gemakkelijk mogelijk te maken hebben we de meest relevante vacatures voor je bij elkaar gezocht en op een rijtje gezet of kijk bij alle vacatures.