Deel deze vacature

Deze vacature is gesloten

PMO / Administratief Ondersteuner (IRM Implementatie ServiceNow)

Locatie
Heerlen
Uren
40 uur

Dit ga je doen

Voor APG

Magnit is op zoek naar een PMO / Administratief Ondersteuner (IRM Implementatie ServiceNow)

Let op:

Deze rol is niet geschikt voor ZZP. De deskundige wordt twee dagen per week op kantoor verwacht in Heerlen. Het tarief is afhankelijk van de kennis en kunde van de kandidaat. Functieschaal: 9. De deadline voor aanbieden voor deze rol is dinsdag 09-04 om 08:00 uur.

Functieomschrijving

Als PMO / Administratief Ondersteuner speel je een cruciale rol in de ondersteuning van de Programma Manager bij de implementatie van een geïntegreerde risico-tooling. Je zorgt voor een gestroomlijnde projectadministratie, bewaakt deadlines en ondersteunt bij rapportages en communicatie met stakeholders. Dankzij jouw organisatorische vaardigheden verloopt het programma soepel en efficiënt.

Dit ga je doen:

Projectondersteuning Administratie:

  • Beheren van de projectplanning en bewaken van deadlines.
  • Onderhouden en up-to-date houden van projectdocumentatie.
  • Opstellen en verwerken van notulen en actiepunten van vergaderingen.
  • Ondersteunen bij budgetbewaking en resourceplanning.

Stakeholdermanagement Communicatie:

  • Coördineren en voorbereiden van vergaderingen en workshops.
  • Ondersteunen bij de communicatie naar interne en externe belanghebbenden.
  • Opstellen en distribueren van rapportages, statusupdates en dashboards.

Kwaliteitsbewaking Procesoptimalisatie:

  • Ondersteunen bij risicomanagement en issue tracking.
  • Signaleren van knelpunten en verbeteringen in projectprocessen.
  • Standaardiseren van documentatie en workflows binnen het programma.

Dit breng je mee:

Must-haves:

  • Minimaal een afgeronde mbo+/hbo-opleiding, bijvoorbeeld in Bedrijfskunde, Projectmanagement of een vergelijkbare richting.
  • Minimaal 3-5 jaar ervaring in een PMO-, projectondersteunende of administratieve rol.
  • Ervaring met projectmanagementmethodieken zoals PRINCE2, Agile of PMBOK.
  • Sterke organisatorische vaardigheden en nauwkeurigheid.
  • Uitstekende beheersing van MS Office (Excel, PowerPoint, Word) en tools zoals SharePoint, Jira of Confluence.
  • Goede communicatieve vaardigheden en proactieve werkhouding.

Pré’s:

  • Ervaring in risicomanagementprojecten of IT-implementaties.
  • Kennis van geïntegreerde risico-tooling.
  • Affiniteit met governance, compliance en auditprocessen.

QUALIFICATION/LICENSURE

  • Preferred years of experience: 3 years
  • Travel required: 25% to 50%
  • Shift timings:

Samenvijf: detacheren met impact
Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.

Jouw profiel

Waarom Samenvijf

Impact maken

We geven je de tijd om iets goeds te doen bij een maatschappelijke organisatie in jouw regio met behoud van salaris (lees meer).

Betrokken werkgever

We vinden een persoonlijke benadering en open communicatie belangrijk. Je staat er op je opdracht nooit alleen voor.

Fijne werksfeer

Je wordt onderdeel van Samenvijf. We scoren een 8,9 op medewerkerstevredenheid (het is hier dus écht leuk! 😉).

Ontwikkelingsmogelijkheden

We focussen op (werk)geluk, persoonlijke groei en geven je de kans om je als professional verder te ontwikkelen bij opdrachtgevers.

Eerlijke beloning

Een aantrekkelijk salaris, reiskostenvergoeding, pensioenregeling en genoeg vakantiedagen om weer helemaal op te laden.

Deze vacature is gesloten

Wil je toch meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met Ana Rosa via ana@samenvijf.nl of +31621461410.

Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.
Onze aanpak

Het sollicitatieproces

1
Sollicitatie
Leuk! Je hebt je droombaan gevonden en gesolliciteerd. Binnen drie dagen nemen wij contact met je op.
2
Eerste gesprek
We leren je graag beter kennen om te kijken of je ambities aansluiten bij Samenvijf.
3
Gesprek bij de opdrachtgever
Tijdens een persoonlijk gesprek bij de opdrachtgever bespreek je vakinhoudelijke zaken en neem je een kijkje op je toekomstige werkplek.
4
Arbeidsovereenkomst
Hebben we een klik? Dan doen we jou een passend voorstel met mooie arbeidsvoorwaarden.
5
Gefeliciteerd!
Ben je akkoord met de arbeidsvoorwaarden? Welkom bij Samenvijf! We kijken uit naar een mooie samenwerking.

Relevante vacatures

Neem een kijkje tussen onze vacatures en ontdek of er iets passends voor jou tussen zit. Staat je ideale vacature er nu niet tussen? Doe dan een open sollicitatie en schrijf je in bij Samenvijf.

Binnendienst medewerker BBA

Delft
32 uur
MBO/HBO
01 augustus 2025
Reageer alleen vandaag nog!

Administratief ondersteuner Sociaal Domein

Meppel
32 uur
MBO
21 juli 2025
Reageer alleen vandaag nog!

Medewerker Leerlingenvervoer

Buitenpost
20 - 24 uur
MBO
01 augustus 2025

Helaas!

Deze vacature is gesloten...

Maar wees niet getreurd, om het je zo gemakkelijk mogelijk te maken hebben we de meest relevante vacatures voor je bij elkaar gezocht en op een rijtje gezet of kijk bij alle vacatures.

Binnendienst medewerker BBA

Delft
32 uur
MBO/HBO
01 augustus 2025
Reageer alleen vandaag nog!

Administratief ondersteuner Sociaal Domein

Meppel
32 uur
MBO
21 juli 2025
Reageer alleen vandaag nog!

Medewerker Leerlingenvervoer

Buitenpost
20 - 24 uur
MBO
01 augustus 2025