Deel deze vacature

Klantmanager Poort en Inkomen

Opleidingsniveau

HBO

Locatie

Rhoon

Uren

36 uur

Startdatum

1 juli 2024

Deze vacature is met succes ingevuld.

dit ga je doen

Als Klantmanager Poort en Inkomen ben je de spil tussen cliënten en overheidsvoorzieningen op het gebied van inkomen en sociale ondersteuning bij de gemeente Albrandswaard. Je hebt de verantwoordelijkheid voor het beoordelen van aanvragen, het beheren van dossiers en het begeleiden van cliënten naar de juiste voorzieningen. Deze functie vereist een grondige kennis van wet- en regelgeving en een empathische benadering om mensen in financiële kwetsbaarheid te ondersteunen.

Werken als klantmanager inkomen is continu schakelen op een dag. Je geeft voorlichting en voorziet klanten van informatie, je voert gesprekken, je beoordeelt en analyseert binnengekomen documenten, je stelt rapportages en beschikkingen op, soms ga je met een handhavingsmedewerker op huisbezoek of probeer je voor kwetsbare klanten in samenwerkingsverband met bijvoorbeeld het wijkteam oplossingen te vinden. Je werkt vanuit vertrouwen naar de klant maar als dat nodig is verricht je ook controles in het kader van fraudebestrijding.

Samenvijf: detacheren met impact
Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.

Jouw profiel

  • Je beschikt minimaal over een hbo werk- en denkniveau;
  • Je beschikt over ruime ervaring in het beheren van een caseload met lopende uitkeringen in de Participatiewet, het verwerken van aanvragen bijzondere bijstand en andere minimaregelingen (ook voor niet-klanten), je weet alles van voorliggende voorzieningen en recht op bijstand in het kader van de Participatie Wet;
  • Je bent allround en kunt over het meeste wel meepraten; of het nu gaat om het toepassen van de kostendelersnorm, een uitkering beëindigen of het verwerken van wijzigingen;
  • Je bent klant- en resultaatgericht.

Waarom samenvijf

Impact maken

We geven je de tijd om iets goeds te doen bij een maatschappelijke organisatie in jouw regio met behoud van salaris (lees meer)

Betrokken werkgever

We vinden een persoonlijke benadering en open communicatie belangrijk. Je staat er op je opdracht nooit alleen voor

Fijne werksfeer

Je wordt onderdeel van Samenvijf. We scoren een 8,9 op medewerkerstevredenheid (het is hier dus écht leuk! 😉)

Ontwikkelings­mogelijkheden

We focussen op (werk)geluk, persoonlijke groei en geven je de kans om je als professional verder te ontwikkelen bij opdrachtgevers

Eerlijke beloning

Een aantrekkelijk salaris, reiskostenvergoeding, pensioenregeling en genoeg vakantiedagen om weer helemaal op te laden

tijd voor iets nieuws

Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.

Recruiter foto

Heb je interesse?

We ontvangen graag je cv en motivatiebrief voor 26-06-2024.

Wil je eerst meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met Roos via roos@samenvijf.nl of 06-25503128

Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.

Solliciteer hier

We ontvangen graag je cv en motivatiebrief voor 26-06-2024.

Wil je eerst meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met Roos via roos@samenvijf.nl of 06-25503128

Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.

Deel deze vacature

Het sollicitatieproces

1

Leuk! Je hebt je droombaan gevonden en gesolliciteerd. Binnen drie dagen nemen wij contact met je op.

2

We leren je graag beter kennen om te kijken of je ambities aansluiten bij Samenvijf.

3

Tijdens een persoonlijk gesprek bij de opdrachtgever bespreek je vakinhoudelijke zaken en neem je een kijkje op je toekomstige werkplek.

4

Hebben we een klik? Dan doen we jou een passend voorstel met mooie arbeidsvoorwaarden.

5

Ben je akkoord met de arbeidsvoorwaarden? Welkom bij Samenvijf! We kijken uit naar een mooie samenwerking.

Relevante vacatures

Privacy Officer
HBO
32 - 36 uur
Best en Oirschot
26 mei 2025
Medewerker burgerzaken
MBO/HBO
32 uur
Hellevoetsluis
8 mei 2025
Medewerker Invordering
MBO/HBO
32 uur
Mierlo
19 mei 2025

Job Alert

Wil je altijd op de hoogte zijn van onze nieuwe vacatures?

Direct op de hoogte zijn van de nieuwste vacatures? Schrijf je snel in!