Deze vacature is met succes ingevuld.
Als Medewerker Publieksbalie van de gemeente Borne ben je onderdeel van het team dat het meeste contact heeft met inwoners, ondernemers en instellingen. Je hebt drie werkplekken: aan de balie, in het callcenter en in de backoffice.
Bij de balie begin je ’s ochtends met het opstarten van de computer en het inrichten van je werkplek voor die dag. Na een korte dagstart om 8.15 uur met je collega’s, verwelkom je vanaf 8:30 uur de eerste inwoners die een afspraak hebben met jou of een van je collega’s. Aan de balie verricht je voornamelijk werkzaamheden op het gebied van Burgerzaken, zoals het behandelen van aanvragen voor rijbewijzen, paspoorten en Nederlandse identiteitskaarten, geboorteaangiften en het verstrekken van uittreksels.
Wanneer je in het callcenter zit, beantwoord je alle inkomende telefoontjes. Tussen de gesprekken door handel je de vragen af die via het digitale loket zijn gesteld.
Veel andere Burgerzaken-werkzaamheden voer je uit op een gewone werkplek. Hierbij kun je denken aan verkiezingswerkzaamheden, het onderzoeken van complexere klantsituaties en het bijhouden van de begraafplaatsadministratie. Deze taken worden verdeeld tussen jou en je collega’s.
Samenvijf: detacheren met impact
Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.
We geven je de tijd om iets goeds te doen bij een maatschappelijke organisatie in jouw regio met behoud van salaris (lees meer)
We vinden een persoonlijke benadering en open communicatie belangrijk. Je staat er op je opdracht nooit alleen voor
Je wordt onderdeel van Samenvijf. We scoren een 8,9 op medewerkerstevredenheid (het is hier dus écht leuk! 😉)
We focussen op (werk)geluk, persoonlijke groei en geven je de kans om je als professional verder te ontwikkelen bij opdrachtgevers
Een aantrekkelijk salaris, reiskostenvergoeding, pensioenregeling en genoeg vakantiedagen om weer helemaal op te laden
Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.
We ontvangen graag je cv en motivatiebrief voor 26-04-2024.
Ben je benieuwd naar meer informatie over deze vacature of wil je meer weten over Samenvijf? Neem contact op met Mylene via mylene@samenvijf.nl of 06-29416680.
Past de vacature niet helemaal bij jouw profiel? Neem dan gerust contact met ons op via een open sollicitatie.
We ontvangen graag je cv en motivatiebrief voor 26-04-2024.
Ben je benieuwd naar meer informatie over deze vacature of wil je meer weten over Samenvijf? Neem contact op met Mylene via mylene@samenvijf.nl of 06-29416680.
Past de vacature niet helemaal bij jouw profiel? Neem dan gerust contact met ons op via een open sollicitatie.
Leuk! Je hebt je droombaan gevonden en gesolliciteerd. Binnen drie dagen nemen wij contact met je op.
We leren je graag beter kennen om te kijken of je ambities aansluiten bij Samenvijf.
Tijdens een persoonlijk gesprek bij de opdrachtgever bespreek je vakinhoudelijke zaken en neem je een kijkje op je toekomstige werkplek.
Hebben we een klik? Dan doen we jou een passend voorstel met mooie arbeidsvoorwaarden.
Ben je akkoord met de arbeidsvoorwaarden? Welkom bij Samenvijf! We kijken uit naar een mooie samenwerking.
Stuur ons een appje! of mail ons hier
Direct op de hoogte zijn van de nieuwste vacatures? Schrijf je snel in!