Deel deze vacature

Consulent I&A (Informatisering & Automatisering)

Opleidingsniveau

Locatie

Bergen

Uren

36 uur

Startdatum

15 april 2024

Deze vacature is met succes ingevuld.

dit ga je doen

Voor de Gemeente Bergen zijn we op zoek naar een Consulent I&A voor 36 uren per week.

Wat ga je doen?

Samen met één andere systeembeheerder ben je verantwoordelijk voor het functioneel beheer van onze volledige ICT infrastructuur. De omgeving is hybride Microsoft (Cloud) gebaseerd en is onderhevig aan allerlei vernieuwingen. 

Je bent applicatiebeheerder voor TopDesk, hier worden verschillende ICT-gerelateerde zaken in geregistreerd. In dit systeem worden ook alle ICT meldingen van collega’s geregistreerd. Daarnaast ben je applicatiebeheerder voor de telefonie omgeving, faciliteer je bij de thuiswerkplekken en beheer je alle mobiele apparaten middels het MDM-systeem. Ook geef je ondersteuning (ook af en toe in de avonden) aan de raad- en commissieleden op het gebied van ICT en zorg je voor de voorraad van ICT-materialen.

Daarnaast zijn er nog een aantal algemene taken die je samen met je collega’s oppakt zoals serverbeheer, gebruiksondersteuning, gebruikers aanmaken, werkplekbeheer, applicatiebeheer, netwerkbeheer, toegangs- en camerasysteembeheer en contact met leveranciers.

Samenvijf: detacheren met impact
Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.

Jouw profiel

  • Je hebt een afgeronde MBO/HBO opleiding ICT;
  • Je hebt relevante werkervaring in een vergelijkbare functie;
  • Ervaring binnen de overheid is een pré;
  • ICT taalgebruik omzetten in gebruikerstaal gaat jou goed af;
  • Je kunt je goed aan de planning houden en organiseert graag informatiebijeenkomsten voor gebruikers;
  • Je hebt een proactieve werkhouding, bent klantgericht, toegankelijk en collegiaal.

Waarom samenvijf

Impact maken

We geven je de tijd om iets goeds te doen bij een maatschappelijke organisatie in jouw regio met behoud van salaris (lees meer)

Betrokken werkgever

We vinden een persoonlijke benadering en open communicatie belangrijk. Je staat er op je opdracht nooit alleen voor

Fijne werksfeer

Je wordt onderdeel van Samenvijf. We scoren een 8,9 op medewerkerstevredenheid (het is hier dus écht leuk! 😉)

Ontwikkelings­mogelijkheden

We focussen op (werk)geluk, persoonlijke groei en geven je de kans om je als professional verder te ontwikkelen bij opdrachtgevers

Eerlijke beloning

Een aantrekkelijk salaris, reiskostenvergoeding, pensioenregeling en genoeg vakantiedagen om weer helemaal op te laden

tijd voor iets nieuws

Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.

Recruiter foto

Heb je interesse?

We ontvangen graag je cv en motivatiebrief voor 11-04-2024.

Ben je benieuwd naar meer informatie over deze vacature of wil je meer weten over Samenvijf? Neem contact op met Mylene via mylene@samenvijf.nl of 06-29416680.

Past de vacature niet helemaal bij jouw profiel? Neem dan gerust contact met ons op via een open sollicitatie.

Solliciteer hier

We ontvangen graag je cv en motivatiebrief voor 11-04-2024.

Ben je benieuwd naar meer informatie over deze vacature of wil je meer weten over Samenvijf? Neem contact op met Mylene via mylene@samenvijf.nl of 06-29416680.

Past de vacature niet helemaal bij jouw profiel? Neem dan gerust contact met ons op via een open sollicitatie.

Deel deze vacature

Het sollicitatieproces

1

Leuk! Je hebt je droombaan gevonden en gesolliciteerd. Binnen drie dagen nemen wij contact met je op.

2

We leren je graag beter kennen om te kijken of je ambities aansluiten bij Samenvijf.

3

Tijdens een persoonlijk gesprek bij de opdrachtgever bespreek je vakinhoudelijke zaken en neem je een kijkje op je toekomstige werkplek.

4

Hebben we een klik? Dan doen we jou een passend voorstel met mooie arbeidsvoorwaarden.

5

Ben je akkoord met de arbeidsvoorwaarden? Welkom bij Samenvijf! We kijken uit naar een mooie samenwerking.

Relevante vacatures

Senior Beleidsadviseur Sociaal Domein
HBO
36 uur
Uithoorn
5 mei 2025
Facilitair Locatiemanager
36 uur
Rotterdam
21 mei 2025
Projectleider Opvanglocatie
24 uur
Oldebroek
12 mei 2025

Job Alert

Wil je altijd op de hoogte zijn van onze nieuwe vacatures?

Direct op de hoogte zijn van de nieuwste vacatures? Schrijf je snel in!