Deze vacature is met succes ingevuld.
Voor de Gemeente Bergen zijn we op zoek naar een Consulent I&A voor 36 uren per week.
Wat ga je doen?
Samen met één andere systeembeheerder ben je verantwoordelijk voor het functioneel beheer van onze volledige ICT infrastructuur. De omgeving is hybride Microsoft (Cloud) gebaseerd en is onderhevig aan allerlei vernieuwingen.
Je bent applicatiebeheerder voor TopDesk, hier worden verschillende ICT-gerelateerde zaken in geregistreerd. In dit systeem worden ook alle ICT meldingen van collegas geregistreerd. Daarnaast ben je applicatiebeheerder voor de telefonie omgeving, faciliteer je bij de thuiswerkplekken en beheer je alle mobiele apparaten middels het MDM-systeem. Ook geef je ondersteuning (ook af en toe in de avonden) aan de raad- en commissieleden op het gebied van ICT en zorg je voor de voorraad van ICT-materialen.
Daarnaast zijn er nog een aantal algemene taken die je samen met je collegas oppakt zoals serverbeheer, gebruiksondersteuning, gebruikers aanmaken, werkplekbeheer, applicatiebeheer, netwerkbeheer, toegangs- en camerasysteembeheer en contact met leveranciers.
Samenvijf: detacheren met impact
Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.
We geven je de tijd om iets goeds te doen bij een maatschappelijke organisatie in jouw regio met behoud van salaris (lees meer)
We vinden een persoonlijke benadering en open communicatie belangrijk. Je staat er op je opdracht nooit alleen voor
Je wordt onderdeel van Samenvijf. We scoren een 8,9 op medewerkerstevredenheid (het is hier dus écht leuk! 😉)
We focussen op (werk)geluk, persoonlijke groei en geven je de kans om je als professional verder te ontwikkelen bij opdrachtgevers
Een aantrekkelijk salaris, reiskostenvergoeding, pensioenregeling en genoeg vakantiedagen om weer helemaal op te laden
Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.
We ontvangen graag je cv en motivatiebrief voor 11-04-2024.
Ben je benieuwd naar meer informatie over deze vacature of wil je meer weten over Samenvijf? Neem contact op met Mylene via mylene@samenvijf.nl of 06-29416680.
Past de vacature niet helemaal bij jouw profiel? Neem dan gerust contact met ons op via een open sollicitatie.
We ontvangen graag je cv en motivatiebrief voor 11-04-2024.
Ben je benieuwd naar meer informatie over deze vacature of wil je meer weten over Samenvijf? Neem contact op met Mylene via mylene@samenvijf.nl of 06-29416680.
Past de vacature niet helemaal bij jouw profiel? Neem dan gerust contact met ons op via een open sollicitatie.
Leuk! Je hebt je droombaan gevonden en gesolliciteerd. Binnen drie dagen nemen wij contact met je op.
We leren je graag beter kennen om te kijken of je ambities aansluiten bij Samenvijf.
Tijdens een persoonlijk gesprek bij de opdrachtgever bespreek je vakinhoudelijke zaken en neem je een kijkje op je toekomstige werkplek.
Hebben we een klik? Dan doen we jou een passend voorstel met mooie arbeidsvoorwaarden.
Ben je akkoord met de arbeidsvoorwaarden? Welkom bij Samenvijf! We kijken uit naar een mooie samenwerking.
Stuur ons een appje! of mail ons hier
Direct op de hoogte zijn van de nieuwste vacatures? Schrijf je snel in!