Deel deze vacature

Adviseur Publieke Dienstverlening

Opleidingsniveau

HBO

Locatie

Rijswijk

Uren

24 uur

Startdatum

1 april 2024

Deze vacature is met succes ingevuld.

dit ga je doen

Als Adviseur Publieke Dienstverlening bij de gemeente Rijswijk speel je een cruciale rol in het verbeteren en innoveren van de dienstverlening. Je bent de drijvende kracht achter het Uitvoeringsplan Dienstverlening DNA, gericht op bereikbaarheid, kwaliteitsmanagement, en gedrag & cultuur, en het Uitvoeringsprogramma Digitalisering dienstverlening en informatie, dat zich focust op projecten zoals Domein Zaakgericht Werken en het verbeteren van digitale dienstverlening. Jouw verantwoordelijkheden omvatten het leiden van het uitvoeringsplan Dienstverlening DNA en het fungeren als gesprekspartner in het uitvoeringsprogramma Digitalisering.

Het doel van deze plannen is om de dienstverlening naar een hoger niveau te tillen, met een focus op toegankelijke en servicegerichte (digitale) dienstverlening, waarbij de behoeften van burgers en ondernemers centraal staan. Als adviseur speel je een sleutelrol in het uitdragen van de visie op dienstverlening en het realiseren van verbetertrajecten binnen de afdeling, zoals het verbeteren van bedrijfsprocessen en het opzetten van managementinformatie. Je initieert ook toekomstige projecten ter verbetering van de dienstverlening en opereert binnen een politiek-bestuurlijke context.

Je geeft functioneel sturing aan het kennisteam Publieke Dienstverlening, dat zich bezighoudt met het opstellen van rapportages, organiseren van klantreizen, uitvoeren van kwaliteitscontroles, en het opstellen en implementeren van verbeteradviezen. Je bent verantwoordelijk voor het monitoren van de voortgang van deelprojecten, het zorgen voor toetsing en verantwoording van resultaten, en het adviseren over en integreren van nieuwe concepten en werkwijzen. Daarnaast bevorder je samenwerking met relevante partijen, ontwikkelt beleid op de vakgebieden Digitale Dienstverlening, Informatiebeveiliging, en Social media, volgt landelijke ontwikkelingen en vertaalt deze naar concrete voorstellen. Je adviseert de organisatie over digitale dienstverlening, coördineert de werkzaamheden van het kwaliteitsteam en plant en bewaakt de operationele uitvoering van hun werkzaamheden.

Samenvijf: detacheren met impact
Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.

Jouw profiel

  • Je beschikt minimaal over een HBO werk- en denkniveau;
  • Je beschikt over aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als leidinggevende/ adviseur binnen de afdeling Burgerzaken/Publieke Dienstverlening van een gemeente;
  • Je beschikt over aantoonbare werkervaring met het ontwikkelen van managementrapportages;
  • Je beschikt over aantoonbare werkervaring en kennis van (digitale) dienstverlening;
  • Je beschikt minimaal over 3 jaar aantoonbare werkervaring als projectleider/ adviseur op het gebied van (Publieke) Dienstverlening;
  • Je beschikt over aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met projectmatig werken, benoem waar dit is opgedaan;
  • Je bent flexibel, omgevingsbewust en resultaatgericht. 

Waarom samenvijf

Impact maken

We geven je de tijd om iets goeds te doen bij een maatschappelijke organisatie in jouw regio met behoud van salaris (lees meer)

Betrokken werkgever

We vinden een persoonlijke benadering en open communicatie belangrijk. Je staat er op je opdracht nooit alleen voor

Fijne werksfeer

Je wordt onderdeel van Samenvijf. We scoren een 8,9 op medewerkerstevredenheid (het is hier dus écht leuk! 😉)

Ontwikkelings­mogelijkheden

We focussen op (werk)geluk, persoonlijke groei en geven je de kans om je als professional verder te ontwikkelen bij opdrachtgevers

Eerlijke beloning

Een aantrekkelijk salaris, reiskostenvergoeding, pensioenregeling en genoeg vakantiedagen om weer helemaal op te laden

tijd voor iets nieuws

Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.

Recruiter foto

Heb je interesse?

We ontvangen graag je cv en motivatiebrief voor 21-03-2024.

Wil je eerst meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met Roos via roos@samenvijf.nl of 06-25503128

Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.

Solliciteer hier

We ontvangen graag je cv en motivatiebrief voor 21-03-2024.

Wil je eerst meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met Roos via roos@samenvijf.nl of 06-25503128

Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.

Deel deze vacature

Het sollicitatieproces

1

Leuk! Je hebt je droombaan gevonden en gesolliciteerd. Binnen drie dagen nemen wij contact met je op.

2

We leren je graag beter kennen om te kijken of je ambities aansluiten bij Samenvijf.

3

Tijdens een persoonlijk gesprek bij de opdrachtgever bespreek je vakinhoudelijke zaken en neem je een kijkje op je toekomstige werkplek.

4

Hebben we een klik? Dan doen we jou een passend voorstel met mooie arbeidsvoorwaarden.

5

Ben je akkoord met de arbeidsvoorwaarden? Welkom bij Samenvijf! We kijken uit naar een mooie samenwerking.

Relevante vacatures

Casemanager Omgevingswet
MBO
24 - 36 uur
Zwolle
12 mei 2025
Medewerker Bestuurssecretariaat
MBO
16 uur
Reusel
1 mei 2025
Communicatieadviseur
HBO
32 uur
Etten-Leur
1 juni 2025

Job Alert

Wil je altijd op de hoogte zijn van onze nieuwe vacatures?

Direct op de hoogte zijn van de nieuwste vacatures? Schrijf je snel in!