Deel deze vacature

Coördinator Publieke Dienstverlening

Opleidingsniveau

HBO

Locatie

Heeze

Uren

32 uur

Startdatum

1 april 2024

Deze vacature is met succes ingevuld.

dit ga je doen

Voor de gemeente Heeze-Leende zijn wij op zoek naar een Coördinator Publieke Dienstverlening. In deze functie ben je ca. de helft van de tijd bezig met inhoudelijke senior backofficetaken.

Samen met je collega’s werk jij in het team Publieke Dienstverlening. De hoofdtaken van het team zijn de producten en diensten van burgerzaken. Omdat de lijnen kort zijn, ken jij al snel de hele organisatie. Je komt terecht in een team met betrokken en loyale collega’s die weten wanneer er hard gewerkt moet worden, maar ook tijd maken voor elkaar. Bij je teamgenoten kun je terecht om te sparren. Als Coördinator Publieke Dienstverlening vind je het leuk om bij te dragen aan een verrassende en klantgerichte dienstverlening aan de inwoners van Heeze-Leende. Het is een veelzijdige functie in een organisatie met een informele en collegiale sfeer. Je werkt in een omgeving met veel dynamiek, waar de ambitie hoog ligt. 

Wat ga je onder andere doen? 

  • Je bent verantwoordelijk voor het coördineren van de dagelijkse en praktische werkzaamheden.
  • Je bent de inhoudelijke vraagbaak op het gebied van burgerzaken en voert deze taken deels ook uit.
  • Je bewaakt de kwaliteit van de dienstverlening, monitort de werkvoorraad en zorgt voor de inhoudelijke afstemming.
  • Je bent verantwoordelijk voor de roosterplanning m.b.t. bezetting in het team.
  • Je formuleert samen met het team doelstellingen, borgt werkafspraken en richt je op kwaliteitsborging door middel van coaching en trainingen.
  • Je verwerkt acties uit de audits brp en pnik. Bijvoorbeeld het uitwerken van een opleidingsplan.
  • Je geeft leiding aan of neemt deel aan projecten.
  • Interessante (beleids)ontwikkelingen? Je onderzoekt meteen of ze voor ons waardevol kunnen zijn, om klaar te zijn voor de toekomst. Ook adviseer je het bestuur en management.
  • Je ondersteunt de manager bij de P&C en bent budgetverantwoordelijk.  

Samenvijf: detacheren met impact
Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.

Jouw profiel

  • Je hebt HBO werk- en denkniveau en aantoonbare ervaring in een soortgelijke functie.
  • Je hebt kennis van relevante wet- en regelgeving op het vakgebied burgerzaken. Kennis van verkiezingen is een pre.
  • Je hebt ervaring met het inrichten van en sturen op dienstverleningsprocessen en weet hoe je collega’s hierbij kan betrekken.
  • Je kan op effectieve wijze doelen en prioriteiten te bepalen en de voortgang van de werkzaamheden bewaken. Hierdoor behaal je de benodigde resultaten.
  • Je beschikt over goede organisatorische vaardigheden, een sterk analytisch vermogen en bent oplossingsgericht.
  • Effectief samenwerken kun jij als geen ander. 

Waarom samenvijf

Impact maken

We geven je de tijd om iets goeds te doen bij een maatschappelijke organisatie in jouw regio met behoud van salaris (lees meer)

Betrokken werkgever

We vinden een persoonlijke benadering en open communicatie belangrijk. Je staat er op je opdracht nooit alleen voor

Fijne werksfeer

Je wordt onderdeel van Samenvijf. We scoren een 8,9 op medewerkerstevredenheid (het is hier dus écht leuk! 😉)

Ontwikkelings­mogelijkheden

We focussen op (werk)geluk, persoonlijke groei en geven je de kans om je als professional verder te ontwikkelen bij opdrachtgevers

Eerlijke beloning

Een aantrekkelijk salaris, reiskostenvergoeding, pensioenregeling en genoeg vakantiedagen om weer helemaal op te laden

tijd voor iets nieuws

Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.

Heb je interesse?

We ontvangen graag je cv en motivatiebrief voor 19-03-2024.

Wil je eerst meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met Mylene via Mylene@samenvijf.nl of 06-29416680.

Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.

Solliciteer hier

We ontvangen graag je cv en motivatiebrief voor 19-03-2024.

Wil je eerst meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met Mylene via Mylene@samenvijf.nl of 06-29416680.

Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.

Deel deze vacature

Het sollicitatieproces

1

Leuk! Je hebt je droombaan gevonden en gesolliciteerd. Binnen drie dagen nemen wij contact met je op.

2

We leren je graag beter kennen om te kijken of je ambities aansluiten bij Samenvijf.

3

Tijdens een persoonlijk gesprek bij de opdrachtgever bespreek je vakinhoudelijke zaken en neem je een kijkje op je toekomstige werkplek.

4

Hebben we een klik? Dan doen we jou een passend voorstel met mooie arbeidsvoorwaarden.

5

Ben je akkoord met de arbeidsvoorwaarden? Welkom bij Samenvijf! We kijken uit naar een mooie samenwerking.

Relevante vacatures

HR-adviseur
HBO
16 - 24 uur
Roelofarendsveen
5 mei 2025
Projectondersteuner Interreg NWE project
HBO
10 uur
Leeuwarden
23 april 2025
WMO Consulent
HBO
36 uur
Doesburg
5 mei 2025

Job Alert

Wil je altijd op de hoogte zijn van onze nieuwe vacatures?

Direct op de hoogte zijn van de nieuwste vacatures? Schrijf je snel in!