Deel deze vacature

Controller Infrabeheer, Vastgoed en Interne Dienstverlening

Opleidingsniveau
HBO
Locatie
Houten
Uren
32 - 36 uur
Startdatum
05 januari 2026
Reageren t/m
14 december 2025

Dit ga je doen

Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een Controller Infrabeheer, Vastgoed en Interne Dienstverlening.

Als controller bij Gemeente Houten ben je meer dan een cijferexpert: je bent een sparringpartner voor teammanagers. Je adviseert gevraagd én ongevraagd over beleidsontwikkelingen en bedrijfsvoering, ontwikkelt financiële kaders en zorgt dat deze goed landen in de organisatie. Daarnaast lever je een actieve bijdrage aan de doorontwikkeling van de vakgroep Control en help je mee om processen slimmer en efficiënter te maken.

Je richt je op de afdelingen infrabeheer, vastgoed en interne dienstverlening en helpt bij het zorgvuldig doorlopen van de jaarrekening. De nadruk ligt in de aankomende periode vooral bij de afdelingen infrabeheer en vastgoed.

Wat ga je doen?

  • Adviseren van teammanagers over beleidsontwikkelingen en bedrijfsvoering
  • Ontwikkelen en implementeren van financiële kaders binnen de organisatie
  • Actief bijdragen aan de doorontwikkeling van de vakgroep Control
  • Verbeteren van processen om deze slimmer en efficiënter te maken
  • Ondersteunen bij het opstellen en doorlopen van de jaarrekening voor de afdelingen infrabeheer, vastgoed en interne dienstverlening

Jouw profiel

  • Je hebt minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als controller of financieel adviseur in het infrabeheer en vastgoed
  • Je hebt een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau
  • Je bent een ervaren controller die graag de verbinding zoekt met verschillende afdelingen en teammanagers
  • Je bent proactief in het geven van advies en hebt een scherp oog voor het verbeteren van financiële processen
  • Je voelt je thuis in een omgeving waar korte lijnen, open communicatie en ruimte voor initiatief centraal staan

Waarom Samenvijf

Impact maken

Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we geven je de tijd om iets goeds te doen bij een maatschappelijke organisatie in jouw regio met behoud van salaris (lees meer).

Betrokken werkgever

We vinden een persoonlijke benadering en open communicatie belangrijk. Je staat er op je opdracht nooit alleen voor.

Fijne werksfeer

Je wordt onderdeel van Samenvijf. We scoren een 8,9 op medewerkerstevredenheid (het is hier dus écht leuk! 😉).

Ontwikkelingsmogelijkheden

We focussen op (werk)geluk, persoonlijke groei en geven je de kans om je als professional verder te ontwikkelen bij opdrachtgevers.

Eerlijke beloning

Een aantrekkelijk salaris, reiskostenvergoeding, pensioenregeling en genoeg vakantiedagen om weer helemaal op te laden.

Ana Rosa Zoest

Heb je interesse?

We ontvangen graag je cv en motivatiebrief voor 15-12-2025
Wil je eerst meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met Ana Rosa via ana@samenvijf.nl of 06 214 614 10.

Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.

Solliciteer hier

Job Alert
Onze aanpak

Het sollicitatieproces

1
Sollicitatie
Leuk! Je hebt je droombaan gevonden en gesolliciteerd. Binnen drie dagen nemen wij contact met je op.
2
Eerste gesprek
We leren je graag beter kennen om te kijken of je ambities aansluiten bij Samenvijf.
3
Gesprek bij de opdrachtgever
Tijdens een persoonlijk gesprek bij de opdrachtgever bespreek je vakinhoudelijke zaken en neem je een kijkje op je toekomstige werkplek.
4
Arbeidsovereenkomst
Hebben we een klik? Dan doen we jou een passend voorstel met mooie arbeidsvoorwaarden.
5
Gefeliciteerd!
Ben je akkoord met de arbeidsvoorwaarden? Welkom bij Samenvijf! We kijken uit naar een mooie samenwerking.

Relevante vacatures

Neem een kijkje tussen onze vacatures en ontdek of er iets passends voor jou tussen zit. Staat je ideale vacature er nu niet tussen? Doe dan een open sollicitatie en schrijf je in bij Samenvijf.