Deel deze vacature

Projectontwikkelaar Asset Management

Opleidingsniveau
HBO
Locatie
Rotterdam
Uren
40 uur
Startdatum
31 december 2025
Reageren t/m
09 december 2025

Dit ga je doen

Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een Projectontwikkelaar Asset Management.

Als Projectontwikkelaar binnen het team Ruimte en Recht van de afdeling Asset Management stuur je multidisciplinaire projectteams aan. Je zorgt ervoor dat er vroegtijdig ruimte wordt verkregen (bestemming en grond, inclusief planning en budget) in de ontwikkelfase, zodat de uitvoeringsorganisatie optimaal benut kan worden. Je bereidt de uitvoering voor, zodat de uitvoeringsteams concreet aan de slag kunnen met het bouwen en uitbreiden van hoogspanningsstations.

Met wie werk je samen?

Je maakt vanaf dag één deel uit van het enthousiaste team Ruimte en Recht binnen Asset Management Netwerkontwikkeling. Dit team bestaat uit omgevingsjuristen, omgevingsmanagers en projectontwikkelaars. Je hebt een helicopterview op het project richting realisatie en houdt rekening met de samenhang en onderlinge afhankelijkheid van andere projecten binnen Stedin.

Jouw profiel

  • Opleiding: Minimaal een HBO-opleiding in een technische, bedrijfskundige of juridische richting, zoals elektrotechniek, bouwkunde, civiele techniek, bedrijfskunde of rechten
  • Ervaring: Ervaring in een vergelijkbare rol met functionele leiding over civiele, bouwkundige of infrastructurele projecten met verschillende disciplines. Ervaring als projectontwikkelaar bij een gemeente is ook passend
  • Affiniteit: Met ruimte en planologie in specifieke gebieden (geografische bekendheid) en met omgevingsmanagement
  • Persoonlijke vaardigheden: Je hebt gevoel voor mensen, samenwerking en een projectmatige aanpak. Je bent een bruggenbouwer die kan schakelen tussen interne samenwerking en de omgeving. Je durft mensen aan te spreken op gedrag, hebt een open houding en sterke communicatieve vaardigheden. Je creëert gemakkelijk draagvlak en overziet de gevolgen van acties en beslissingen binnen het project

Waarom Samenvijf

Impact maken

Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we geven je de tijd om iets goeds te doen bij een maatschappelijke organisatie in jouw regio met behoud van salaris (lees meer).

Betrokken werkgever

We vinden een persoonlijke benadering en open communicatie belangrijk. Je staat er op je opdracht nooit alleen voor.

Fijne werksfeer

Je wordt onderdeel van Samenvijf. We scoren een 8,9 op medewerkerstevredenheid (het is hier dus écht leuk! 😉).

Ontwikkelingsmogelijkheden

We focussen op (werk)geluk, persoonlijke groei en geven je de kans om je als professional verder te ontwikkelen bij opdrachtgevers.

Eerlijke beloning

Een aantrekkelijk salaris, reiskostenvergoeding, pensioenregeling en genoeg vakantiedagen om weer helemaal op te laden.

Naddy Gray

Heb je interesse?

We ontvangen graag je cv en motivatiebrief voor 10-12-2025
Wil je eerst meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met Naddy via naddy@samenvijf.nl of 06 255 031 28.

Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.

Solliciteer hier

Job Alert
Onze aanpak

Het sollicitatieproces

1
Sollicitatie
Leuk! Je hebt je droombaan gevonden en gesolliciteerd. Binnen drie dagen nemen wij contact met je op.
2
Eerste gesprek
We leren je graag beter kennen om te kijken of je ambities aansluiten bij Samenvijf.
3
Gesprek bij de opdrachtgever
Tijdens een persoonlijk gesprek bij de opdrachtgever bespreek je vakinhoudelijke zaken en neem je een kijkje op je toekomstige werkplek.
4
Arbeidsovereenkomst
Hebben we een klik? Dan doen we jou een passend voorstel met mooie arbeidsvoorwaarden.
5
Gefeliciteerd!
Ben je akkoord met de arbeidsvoorwaarden? Welkom bij Samenvijf! We kijken uit naar een mooie samenwerking.

Relevante vacatures

Neem een kijkje tussen onze vacatures en ontdek of er iets passends voor jou tussen zit. Staat je ideale vacature er nu niet tussen? Doe dan een open sollicitatie en schrijf je in bij Samenvijf.