Deel deze vacature

Medewerker Burgerzaken Frontoffice

Opleidingsniveau
MBO
Locatie
Best
Uren
24 uur
Startdatum
02 februari 2026
Reageren t/m
09 december 2025

Dit ga je doen

Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een Medewerker Burgerzaken Frontoffice.

In deze functie draag je bij aan een optimale dienstverlening met aandacht voor de kwaliteit van persoonsgegevens, privacy, beveiliging en fraudebestrijding. Je werkt nauw samen met collega’s van het Klanten Contact Centrum.

Jouw uitdaging

Je bent verantwoordelijk voor het verwerken van aanvragen op het gebied van burgerzaken, met een nadruk op paspoortaanvragen. Daarnaast verwerk je ook aanvragen voor andere reisdocumenten, rijbewijzen, Verklaringen Omtrent het Gedrag (VOG’s), uittreksels en verhuizingen die door inwoners van de gemeente worden ingediend.

Je werkt achter de balie waar inwoners langskomen om hun aanvraag in te dienen. Wanneer je niet achter de balie werkt, verwerk je online aanvragen of beantwoord je telefoontjes.

Jouw profiel

  • Je hebt dienstverlening in je DNA en kunt snel schakelen waarbij je altijd rekening houdt met de wet- en regelgeving
  • Je houdt van contact met klanten en van hard werken
  • Je kunt goed omgaan met mensen, maakt digitale systemen snel eigen en zoekt altijd naar een oplossing
  • Je werkt graag in een team en sparrt graag met collega’s
  • Je beschikt aantoonbaar over MBO werk- en denkniveau
  • Je hebt affiniteit met het vakgebied van Burgerzaken of werken bij de overheid
  • Je bent accuraat en zorgvuldig
  • Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift en kunt je ook professioneel uiten in het Engels
  • Je bent digivaardig en denkt graag mee over verbeteringen
  • De opdrachtgever staat open voor een trainee

Waarom Samenvijf

Impact maken

Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we geven je de tijd om iets goeds te doen bij een maatschappelijke organisatie in jouw regio met behoud van salaris (lees meer).

Betrokken werkgever

We vinden een persoonlijke benadering en open communicatie belangrijk. Je staat er op je opdracht nooit alleen voor.

Fijne werksfeer

Je wordt onderdeel van Samenvijf. We scoren een 8,9 op medewerkerstevredenheid (het is hier dus écht leuk! 😉).

Ontwikkelingsmogelijkheden

We focussen op (werk)geluk, persoonlijke groei en geven je de kans om je als professional verder te ontwikkelen bij opdrachtgevers.

Eerlijke beloning

Een aantrekkelijk salaris, reiskostenvergoeding, pensioenregeling en genoeg vakantiedagen om weer helemaal op te laden.

Naddy Gray

Heb je interesse?

We ontvangen graag je cv en motivatiebrief voor 10-12-2025
Wil je eerst meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met Naddy via naddy@samenvijf.nl of 06 255 031 28.

Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.

Solliciteer hier

Job Alert
Onze aanpak

Het sollicitatieproces

1
Sollicitatie
Leuk! Je hebt je droombaan gevonden en gesolliciteerd. Binnen drie dagen nemen wij contact met je op.
2
Eerste gesprek
We leren je graag beter kennen om te kijken of je ambities aansluiten bij Samenvijf.
3
Gesprek bij de opdrachtgever
Tijdens een persoonlijk gesprek bij de opdrachtgever bespreek je vakinhoudelijke zaken en neem je een kijkje op je toekomstige werkplek.
4
Arbeidsovereenkomst
Hebben we een klik? Dan doen we jou een passend voorstel met mooie arbeidsvoorwaarden.
5
Gefeliciteerd!
Ben je akkoord met de arbeidsvoorwaarden? Welkom bij Samenvijf! We kijken uit naar een mooie samenwerking.

Relevante vacatures

Neem een kijkje tussen onze vacatures en ontdek of er iets passends voor jou tussen zit. Staat je ideale vacature er nu niet tussen? Doe dan een open sollicitatie en schrijf je in bij Samenvijf.