Stuur ons een appje of mail ons hier
Stuur ons een appje of mail ons hier
Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een Medewerker Burgerzaken Frontoffice.
In deze functie draag je bij aan een optimale dienstverlening met aandacht voor de kwaliteit van persoonsgegevens, privacy, beveiliging en fraudebestrijding. Je werkt nauw samen met collega’s van het Klanten Contact Centrum.
Jouw uitdaging
Je bent verantwoordelijk voor het verwerken van aanvragen op het gebied van burgerzaken, met een nadruk op paspoortaanvragen. Daarnaast verwerk je ook aanvragen voor andere reisdocumenten, rijbewijzen, Verklaringen Omtrent het Gedrag (VOG’s), uittreksels en verhuizingen die door inwoners van de gemeente worden ingediend.
Je werkt achter de balie waar inwoners langskomen om hun aanvraag in te dienen. Wanneer je niet achter de balie werkt, verwerk je online aanvragen of beantwoord je telefoontjes.
Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we geven je de tijd om iets goeds te doen bij een maatschappelijke organisatie in jouw regio met behoud van salaris (lees meer).
We vinden een persoonlijke benadering en open communicatie belangrijk. Je staat er op je opdracht nooit alleen voor.
Je wordt onderdeel van Samenvijf. We scoren een 8,9 op medewerkerstevredenheid (het is hier dus écht leuk! 😉).
We focussen op (werk)geluk, persoonlijke groei en geven je de kans om je als professional verder te ontwikkelen bij opdrachtgevers.
Een aantrekkelijk salaris, reiskostenvergoeding, pensioenregeling en genoeg vakantiedagen om weer helemaal op te laden.
Wij verwerken je persoonsgegevens uitsluitend voor de afhandeling van deze sollicitatie en in overeenstemming met de AVG. Lees de volledige privacyverklaring op onze privacy-pagina.
Door akkoord te gaan, geef je toestemming voor de verwerking van je gegevens zoals beschreven in de privacyverklaring.
Neem een kijkje tussen onze vacatures en ontdek of er iets passends voor jou tussen zit. Staat je ideale vacature er nu niet tussen? Doe dan een open sollicitatie en schrijf je in bij Samenvijf.