Deel deze vacature

Adviseur Bedrijfsvoering Regionaal Informatie- en Expertise Centrum (RIEC)

Opleidingsniveau
WO
Locatie
Amstelveen
Uren
24 uur
Startdatum
01 januari 2026
Reageren t/m
07 december 2025

Dit ga je doen

Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een Adviseur Bedrijfsvoering Regionaal Informatie- en Expertise Centrum (RIEC).

Als adviseur bedrijfsvoering ben je verantwoordelijk voor het realiseren van concrete resultaten op het gebied van bedrijfsvoering, financiën en HRM binnen het RIEC (Regionaal Informatie- en Expertise Centrum) Amsterdam-Amstelland. Je levert een geactualiseerde begroting 2026-2027 inclusief prognoses, realiseert een rechtmatig inkoopproces conform aanbestedingsregels, stelt HRM-adviesdocumenten en personeelsdossiers op en verzorgt managementrapportages en subsidie-verantwoording.

Verantwoordelijkheden

  • Opleveren van een geactualiseerde begroting 2026-2027 inclusief prognoses.
  • Realiseren van een rechtmatig inkoopproces conform aanbestedingsregels.
  • Opstellen van HRM-adviesdocumenten en personeelsdossiers.
  • Levering van managementrapportages en subsidie-verantwoording.

Resultaten

  • Begroting en prognoses opgeleverd.
  • Inkoopdossiers conform wet- en regelgeving.
  • HRM-documenten en personeelsdossiers opgeleverd.
  • Rapportages en verantwoordingen ingediend.

Werkomstandigheden

  • Je werkt op eigen locatie en met eigen middelen.
  • Er zijn geen vaste werktijden, alleen afgesproken deadlines.
  • Geen verplichting tot deelname aan interne vergaderingen, tenzij noodzakelijk.

Jouw profiel

  • Je hebt minimaal een afgeronde WO-opleiding in Bestuurskunde of Bedrijfskunde
  • Je hebt minimaal 10 jaar ervaring in bedrijfsvoering en financieel management binnen (rijks)overheid, met referentie
  • Je hebt aantoonbare kennis en ervaring met inkoop, HRM en planning control, met referentie
  • Je hebt ervaring met inkoop en contractmanagement, inclusief toepassing van aanbestedingsregels
  • Je hebt kennis van HRM-processen, personeelsbeleid en het opstellen van adviesdocumenten
  • Je bent ervaren in het opstellen van begrotingen, prognoses en managementrapportages
  • Je kunt goed samenwerken met diverse stakeholders en bestuurlijke organisaties
  • Je kunt processen organiseren, coördineren en structureren
  • Je beschikt over analytisch en strategisch inzicht
  • Je bent onafhankelijk, betrouwbaar en bestuurlijk sensitief
  • Je bent oplossingsgericht en communicatief vaardig
  • Je hebt expertise in bedrijfsvoering en financieel management
  • Je hebt expertise in inkoop en leveranciersmanagement
  • Je hebt expertise in HRM-advies en personeelsdossiers
  • Je hebt expertise in planning control en rapportages

Waarom Samenvijf

Impact maken

Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we geven je de tijd om iets goeds te doen bij een maatschappelijke organisatie in jouw regio met behoud van salaris (lees meer).

Betrokken werkgever

We vinden een persoonlijke benadering en open communicatie belangrijk. Je staat er op je opdracht nooit alleen voor.

Fijne werksfeer

Je wordt onderdeel van Samenvijf. We scoren een 8,9 op medewerkerstevredenheid (het is hier dus écht leuk! 😉).

Ontwikkelingsmogelijkheden

We focussen op (werk)geluk, persoonlijke groei en geven je de kans om je als professional verder te ontwikkelen bij opdrachtgevers.

Eerlijke beloning

Een aantrekkelijk salaris, reiskostenvergoeding, pensioenregeling en genoeg vakantiedagen om weer helemaal op te laden.

Ana Rosa Zoest

Heb je interesse?

We ontvangen graag je cv en motivatiebrief voor 08-12-2025
Wil je eerst meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met Ana Rosa via ana@samenvijf.nl of 06 214 614 10.

Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.

Solliciteer hier

Job Alert
Onze aanpak

Het sollicitatieproces

1
Sollicitatie
Leuk! Je hebt je droombaan gevonden en gesolliciteerd. Binnen drie dagen nemen wij contact met je op.
2
Eerste gesprek
We leren je graag beter kennen om te kijken of je ambities aansluiten bij Samenvijf.
3
Gesprek bij de opdrachtgever
Tijdens een persoonlijk gesprek bij de opdrachtgever bespreek je vakinhoudelijke zaken en neem je een kijkje op je toekomstige werkplek.
4
Arbeidsovereenkomst
Hebben we een klik? Dan doen we jou een passend voorstel met mooie arbeidsvoorwaarden.
5
Gefeliciteerd!
Ben je akkoord met de arbeidsvoorwaarden? Welkom bij Samenvijf! We kijken uit naar een mooie samenwerking.

Relevante vacatures

Neem een kijkje tussen onze vacatures en ontdek of er iets passends voor jou tussen zit. Staat je ideale vacature er nu niet tussen? Doe dan een open sollicitatie en schrijf je in bij Samenvijf.