Deel deze vacature

Projectleider Ruimtelijke & Vastgoedontwikkeling

Opleidingsniveau
WO
Locatie
Boxmeer
Uren
12 uur
Startdatum
01 januari 2026
Reageren t/m
16 december 2025

Dit ga je doen

Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een Projectleider Ruimtelijke & Vastgoedontwikkeling.

Als projectleider binnen het Projectenbureau ben je verantwoordelijk voor de projectmatige aansturing van diverse ruimtelijke en vastgoedontwikkelingsprojecten binnen de gemeente Land van Cuijk. Je begeleidt projecten vanaf de conceptfase tot en met de realisatiefase en zorgt ervoor dat de doelstellingen worden behaald, risico’s worden beperkt en financiële kaders worden bewaakt. Je werkt nauw samen met ontwikkelaars, nutsbedrijven, ontwerp- en engineeringafdelingen en andere stakeholders om het maximale uit elk project te halen.

Jouw taken

  • Begeleiden van het volledige voortraject van projecten, inclusief contacten met ontwikkelaars, particuliere initiatiefnemers en andere betrokken partijen;
  • Ontwikkelen van inventieve oplossingen die bijdragen aan het succes van projecten;
  • Actief betrekken van alle stakeholders bij de gebiedsontwikkeling;
  • Begeleiden van werkzaamheden rondom contractering;
  • Initiatief nemen en kansen benutten zonder de kwaliteit, kosten, opbrengsten en deadlines uit het oog te verliezen;
  • Leiding nemen over het volledige ontwikkeltraject van projecten;
  • Uitvoeren van haalbaarheidsstudies en inzichtelijk maken van bouwlocaties;
  • Zorgdragen voor het tot stand komen van overeenkomsten met derden;
  • Inleven in de noodzaak en behoeften van ontwikkelingen om goed functionerende gebieden te realiseren;
  • Aansturen van adviseurs, constructeurs en architecten op technisch vlak;
  • Regelmatig terugkoppeling geven aan de teammanager en portefeuillehouders.

Overige informatie

De functie betreft een parttime opdracht van 12 tot 20 uur per week. De voorkeur gaat uit naar detachering, maar ook ZZP’ers die voldoen aan de wet DBA worden uitgenodigd te reageren.

Jouw profiel

  • Je hebt minimaal 7 jaar aantoonbare ervaring als projectleider bij een gemeentelijke opdrachtgever, bij voorkeur in gebiedsontwikkeling
  • Je beschikt over WO werk- en denkniveau met relevante kennis en ervaring binnen het werkterrein
  • Je hebt ruime kennis van wet- en regelgeving, gemeentelijk beleid en procedures en kunt deze toepassen
  • Je hebt inzicht in maatschappelijke, bestuurlijke en politieke verhoudingen
  • Je bent vaardig in het ontwikkelen van scenario’s en het opstellen van nota’s, adviezen en rapportages
  • Je hebt ervaring met het opstellen van bouwkostencalculaties en stichtingskostenbegrotingen
  • Je kunt adviezen en (grond)biedingen controleren en analyseren
  • Je hebt ruime ervaring met het optreden in overlegsituaties, het toelichten en verdedigen van standpunten en het doen van voorstellen
  • Je beschikt over goede contactuele eigenschappen, bent discreet, betrouwbaar en toont initiatief
  • Je hebt een hands-on mentaliteit, bent nauwkeurig en resultaatgericht
  • Je hebt een commerciële instelling, een representatieve opstelling en levert creatieve inbreng

Waarom Samenvijf

Impact maken

Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we geven je de tijd om iets goeds te doen bij een maatschappelijke organisatie in jouw regio met behoud van salaris (lees meer).

Betrokken werkgever

We vinden een persoonlijke benadering en open communicatie belangrijk. Je staat er op je opdracht nooit alleen voor.

Fijne werksfeer

Je wordt onderdeel van Samenvijf. We scoren een 8,9 op medewerkerstevredenheid (het is hier dus écht leuk! 😉).

Ontwikkelingsmogelijkheden

We focussen op (werk)geluk, persoonlijke groei en geven je de kans om je als professional verder te ontwikkelen bij opdrachtgevers.

Eerlijke beloning

Een aantrekkelijk salaris, reiskostenvergoeding, pensioenregeling en genoeg vakantiedagen om weer helemaal op te laden.

Naddy Gray

Heb je interesse?

We ontvangen graag je cv en motivatiebrief voor 17-12-2025
Wil je eerst meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met Naddy via naddy@samenvijf.nl of 06 255 031 28.

Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.

Solliciteer hier

Job Alert
Onze aanpak

Het sollicitatieproces

1
Sollicitatie
Leuk! Je hebt je droombaan gevonden en gesolliciteerd. Binnen drie dagen nemen wij contact met je op.
2
Eerste gesprek
We leren je graag beter kennen om te kijken of je ambities aansluiten bij Samenvijf.
3
Gesprek bij de opdrachtgever
Tijdens een persoonlijk gesprek bij de opdrachtgever bespreek je vakinhoudelijke zaken en neem je een kijkje op je toekomstige werkplek.
4
Arbeidsovereenkomst
Hebben we een klik? Dan doen we jou een passend voorstel met mooie arbeidsvoorwaarden.
5
Gefeliciteerd!
Ben je akkoord met de arbeidsvoorwaarden? Welkom bij Samenvijf! We kijken uit naar een mooie samenwerking.

Relevante vacatures

Neem een kijkje tussen onze vacatures en ontdek of er iets passends voor jou tussen zit. Staat je ideale vacature er nu niet tussen? Doe dan een open sollicitatie en schrijf je in bij Samenvijf.