Deel deze vacature

Locatiemanager Opvang Oekraïense Vluchtelingen

Opleidingsniveau
HBO
Locatie
Amsterdam
Uren
36 uur
Startdatum
29 december 2025
Reageren t/m
07 december 2025

Dit ga je doen

Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een Locatiemanager Opvang Oekraïense Vluchtelingen.

Als locatiemanager Opvang Oekraïense Vluchtelingen speel je een cruciale rol in het begeleiden van vluchtelingen bij het vinden van de juiste wegen en het voldoen aan de benodigde formaliteiten. Je bent een kartrekker die deze rol actief vormgeeft en jezelf snel ontwikkelt in een maatschappelijk relevant thema.

Wat ga je doen?

  • Meewerken aan de inrichting van nieuwe locaties voor vluchtelingen en zorgen voor goed beheer en onderhoud van deze locaties.
  • Optreden als eerste aanspreekpunt op de locatie voor gemeentelijke taken op het gebied van werk, onderwijs, kinderopvang en zorg.
  • Vluchtelingen begeleiden bij het vinden van de juiste wegen en het voldoen aan de juiste formaliteiten.
  • Organiseren van de ideale route naar werk, onderwijs, medische zorg en activiteiten in samenwerking met de gemeente.
  • Nauw samenwerken met vrijwilligersorganisaties en wooncoaches.
  • Aanspreekpunt zijn voor alle faciliteiten in en rondom het gebouw.
  • Zorgen voor naleving van de huisregels met een aanpak die streng, rechtvaardig en empathisch is.

Werkplek

Je vaste werkplek is het voormalige Rabobankgebouw in het centrum van Boxtel.

Jouw profiel

  • Je beschikt over minimaal HBO-werk- en denkniveau
  • Je kunt gestructureerd werken
  • Je bereikt resultaten door prettige communicatie op alle niveaus en een nauwe samenwerking met veel verschillende collega’s
  • Je bent organisatiebewust, een teamplayer en werkt zelfstandig
  • Je insteek is pragmatisch, no-nonsense, en probleemoplossend
  • Affiniteit met sociaal-maatschappelijke thema’s en hieraan een bijdrage willen leveren
  • Perfecte beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord en geschrift
  • Bij voorkeur ervaring met onze doelgroep binnen een gemeentelijke organisatie

Waarom Samenvijf

Impact maken

Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we geven je de tijd om iets goeds te doen bij een maatschappelijke organisatie in jouw regio met behoud van salaris (lees meer).

Betrokken werkgever

We vinden een persoonlijke benadering en open communicatie belangrijk. Je staat er op je opdracht nooit alleen voor.

Fijne werksfeer

Je wordt onderdeel van Samenvijf. We scoren een 8,9 op medewerkerstevredenheid (het is hier dus écht leuk! 😉).

Ontwikkelingsmogelijkheden

We focussen op (werk)geluk, persoonlijke groei en geven je de kans om je als professional verder te ontwikkelen bij opdrachtgevers.

Eerlijke beloning

Een aantrekkelijk salaris, reiskostenvergoeding, pensioenregeling en genoeg vakantiedagen om weer helemaal op te laden.

Mylene Kempers

Heb je interesse?

We ontvangen graag je cv en motivatiebrief voor 08-12-2025
Wil je eerst meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met Mylene via mylene@samenvijf.nl of 06 294 166 80.

Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.

Solliciteer hier

Job Alert
Onze aanpak

Het sollicitatieproces

1
Sollicitatie
Leuk! Je hebt je droombaan gevonden en gesolliciteerd. Binnen drie dagen nemen wij contact met je op.
2
Eerste gesprek
We leren je graag beter kennen om te kijken of je ambities aansluiten bij Samenvijf.
3
Gesprek bij de opdrachtgever
Tijdens een persoonlijk gesprek bij de opdrachtgever bespreek je vakinhoudelijke zaken en neem je een kijkje op je toekomstige werkplek.
4
Arbeidsovereenkomst
Hebben we een klik? Dan doen we jou een passend voorstel met mooie arbeidsvoorwaarden.
5
Gefeliciteerd!
Ben je akkoord met de arbeidsvoorwaarden? Welkom bij Samenvijf! We kijken uit naar een mooie samenwerking.

Relevante vacatures

Neem een kijkje tussen onze vacatures en ontdek of er iets passends voor jou tussen zit. Staat je ideale vacature er nu niet tussen? Doe dan een open sollicitatie en schrijf je in bij Samenvijf.