Deel deze vacature

Casemanager omgevingsvergunningen (36 uur)

Opleidingsniveau
HBO
Locatie
Asten
Uren
36 uur
Startdatum
19 december 2025
Reageren t/m
27 november 2025

Dit ga je doen

Functieomschrijving

Ben jij een ervaren casemanager omgevingsvergunningen die op basis van ‘ja, mits’ verantwoordelijk wil zijn voor het tijdig en adequaat afhandelen van diverse aanvragen en ideeën binnen de reikwijdte van de Omgevingswet? Dan zijn wij op zoek naar jou.

Als casemanager verzorg je een goede intake, stem je het proces af met de betrokkenen, signaleer je afwijkingen en knelpunten en los je deze op. Daarnaast bewaak je de voortgang van dossiers, procedures en termijnen in het proces en stuur je hierop bij waar nodig.

Samen met je collega’s zorg je ervoor dat wij toegankelijk en dienstverlenend zijn richting inwoners en ondernemers. Je werkt nauw samen met collega’s van andere taakvelden zoals ruimtelijke ontwikkeling en toezicht/handhaving.

Samenvijf: detacheren met impact
Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.

Jouw profiel

·Minimaal HBO werk- en denkniveau;·Enkele jaren relevante werkervaring;·Je ; bent nauwkeurig in je werk, houdt ervan zaken uit te zoeken en procesmatig ; te werken met behulp van verschillende systemen;·Je kunt mensen inschatten ; en je in hen verplaatsen, waarbij je altijd overzicht op de situatie houdt. ; Je voelt je verantwoordelijk en neemt de regie vanuit een praktische en ; dienstverlenende instelling, bent besluitvaardig, resultaatgericht en ; adviesvaardig;·Je beschikt over analytisch vermogen: je doorziet de kern ; van problemen, onderscheidt hoofd- en bijzaken, legt verbanden tussen ; gegevens en trekt gegronde conclusies uit beschikbare informatiePer direct ; beschikbaar!

Waarom Samenvijf

Impact maken

We geven je de tijd om iets goeds te doen bij een maatschappelijke organisatie in jouw regio met behoud van salaris (lees meer).

Betrokken werkgever

We vinden een persoonlijke benadering en open communicatie belangrijk. Je staat er op je opdracht nooit alleen voor.

Fijne werksfeer

Je wordt onderdeel van Samenvijf. We scoren een 8,9 op medewerkerstevredenheid (het is hier dus écht leuk! 😉).

Ontwikkelingsmogelijkheden

We focussen op (werk)geluk, persoonlijke groei en geven je de kans om je als professional verder te ontwikkelen bij opdrachtgevers.

Eerlijke beloning

Een aantrekkelijk salaris, reiskostenvergoeding, pensioenregeling en genoeg vakantiedagen om weer helemaal op te laden.

Ana Rosa Zoest

Heb je interesse?

We ontvangen graag je cv en motivatiebrief voor 28-11-2025
Wil je eerst meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met Ana Rosa via ana@samenvijf.nl of 06 214 614 10.

Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.

Solliciteer hier

Job Alert
Onze aanpak

Het sollicitatieproces

1
Sollicitatie
Leuk! Je hebt je droombaan gevonden en gesolliciteerd. Binnen drie dagen nemen wij contact met je op.
2
Eerste gesprek
We leren je graag beter kennen om te kijken of je ambities aansluiten bij Samenvijf.
3
Gesprek bij de opdrachtgever
Tijdens een persoonlijk gesprek bij de opdrachtgever bespreek je vakinhoudelijke zaken en neem je een kijkje op je toekomstige werkplek.
4
Arbeidsovereenkomst
Hebben we een klik? Dan doen we jou een passend voorstel met mooie arbeidsvoorwaarden.
5
Gefeliciteerd!
Ben je akkoord met de arbeidsvoorwaarden? Welkom bij Samenvijf! We kijken uit naar een mooie samenwerking.

Relevante vacatures

Neem een kijkje tussen onze vacatures en ontdek of er iets passends voor jou tussen zit. Staat je ideale vacature er nu niet tussen? Doe dan een open sollicitatie en schrijf je in bij Samenvijf.