Deel deze vacature

Medewerker Frontoffice

Opleidingsniveau
MBO
Locatie
Drachten
Uren
32 uur
Startdatum
01 december 2025
Reageren t/m
26 november 2025

Dit ga je doen

Functieomschrijving

Als medewerker Frontoffice van team Klantcontact ben je het visitekaartje van de organisatie en staat dienstverlening bij jou hoog in het vaandel. Je adviseert en informeert burgers op de juiste wijze en verwerkt aanvragen van diverse documenten, zoals paspoorten, rijbewijzen, verklaringen omtrent gedrag, verhuisaangiften, afschriften en uittreksels uit de Basisregistratie Personen (BRP).

Wat ga je doen?

  • Advies en informatie verstrekken aan burgers
  • Verwerken van aanvragen voor paspoorten, rijbewijzen en andere officiële documenten
  • Behandelen van verhuisaangiften en aanvragen voor afschriften en uittreksels BRP

Wie ben jij?

  • Je hebt een klantgerichte instelling
  • Je maakt werkzaamheden snel eigen
  • Je hebt weinig sturing nodig en werkt zelfstandig

Samenvijf: detacheren met impact
Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.

Jouw profiel

  • U bent in dienst bij bijvoorbeeld een detacheringsbureau en geen ZZP-er of BV met enkel een directeur-grootaandeelhouder. De aard en inhoud van deze opdracht brengt met zich mee dat er vanuit de Wet deregulering beoordeling arbeidsrelaties (DBA) er een risico bestaat dat er sprake is van een fictieve dienstbetrekking
  • Aantoonbaar MBO 4 werk en denkniveau
  • Aantoonbare werkervaring met computer en telefoonsystemen
  • Aantoonbare en recente ervaring als frontoffice medewerker / medewerker burgerzaken

Waarom Samenvijf

Impact maken

We geven je de tijd om iets goeds te doen bij een maatschappelijke organisatie in jouw regio met behoud van salaris (lees meer).

Betrokken werkgever

We vinden een persoonlijke benadering en open communicatie belangrijk. Je staat er op je opdracht nooit alleen voor.

Fijne werksfeer

Je wordt onderdeel van Samenvijf. We scoren een 8,9 op medewerkerstevredenheid (het is hier dus écht leuk! 😉).

Ontwikkelingsmogelijkheden

We focussen op (werk)geluk, persoonlijke groei en geven je de kans om je als professional verder te ontwikkelen bij opdrachtgevers.

Eerlijke beloning

Een aantrekkelijk salaris, reiskostenvergoeding, pensioenregeling en genoeg vakantiedagen om weer helemaal op te laden.

Naddy Gray

Heb je interesse?

We ontvangen graag je cv en motivatiebrief voor 27-11-2025
Wil je eerst meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met Naddy via naddy@samenvijf.nl of 06 255 031 28.

Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.

Solliciteer hier

Job Alert
Onze aanpak

Het sollicitatieproces

1
Sollicitatie
Leuk! Je hebt je droombaan gevonden en gesolliciteerd. Binnen drie dagen nemen wij contact met je op.
2
Eerste gesprek
We leren je graag beter kennen om te kijken of je ambities aansluiten bij Samenvijf.
3
Gesprek bij de opdrachtgever
Tijdens een persoonlijk gesprek bij de opdrachtgever bespreek je vakinhoudelijke zaken en neem je een kijkje op je toekomstige werkplek.
4
Arbeidsovereenkomst
Hebben we een klik? Dan doen we jou een passend voorstel met mooie arbeidsvoorwaarden.
5
Gefeliciteerd!
Ben je akkoord met de arbeidsvoorwaarden? Welkom bij Samenvijf! We kijken uit naar een mooie samenwerking.

Relevante vacatures

Neem een kijkje tussen onze vacatures en ontdek of er iets passends voor jou tussen zit. Staat je ideale vacature er nu niet tussen? Doe dan een open sollicitatie en schrijf je in bij Samenvijf.

BRP Specialist
Arnhem
36 uur
HBO
01 december 2025