Deel deze vacature

Kwartiermaker Beheer

Opleidingsniveau
WO
Locatie
Utrecht
Uren
36 uur
Startdatum
01 december 2025
Reageren t/m
17 november 2025

Dit ga je doen

Functieomschrijving

Als leidinggevende binnen IVOM geef je sturing aan twee afdelingen: Infrastructuur, Ontwikkeling Beheer (IOB) en Productie. Je bent verantwoordelijk voor het realiseren van een schaalbare, adaptieve, toekomstbestendige en efficiënte infrastructuur, kantoorautomatiseringsomgeving en lifecyclemanagement.

Je draagt zorg voor de volledige beheeromgeving en levert generieke IT-diensten zoals support, incidentmanagement en functioneel- en technisch applicatiebeheer. Daarnaast werk je nauw samen met de kwartiermaker van de directie Vernieuwing om te komen tot een optimale en duurzame werkwijze en samenwerking voor de integratie van nieuw ontwikkelde software en infrastructuur naar de directie Beheer, met bijzondere aandacht voor programma Emma.

Je speelt een verbindende rol tussen verschillende onderdelen van IVOM en draagt bij aan een slagvaardige, toekomstbestendige organisatie.

Samenvijf: detacheren met impact
Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.

Jouw profiel

  • Academisch werk- en denkniveau (bij voorkeur afgeronde WO-opleiding in Informatiekunde, Bestuurskunde, Bedrijfskunde of vergelijkbaar)
  • Minimaal 7 jaar relevante werkervaring in ICT-beheer gecombineerd met ervaring in organisatieontwikkeling
  • Minimaal 7 jaar relevante werkervaring op gebied van ICT, organisatieontwikkeling of verandermanagement binnen project-/programmamanagement (volgens gunningsvragen)

Waarom Samenvijf

Impact maken

We geven je de tijd om iets goeds te doen bij een maatschappelijke organisatie in jouw regio met behoud van salaris (lees meer).

Betrokken werkgever

We vinden een persoonlijke benadering en open communicatie belangrijk. Je staat er op je opdracht nooit alleen voor.

Fijne werksfeer

Je wordt onderdeel van Samenvijf. We scoren een 8,9 op medewerkerstevredenheid (het is hier dus écht leuk! 😉).

Ontwikkelingsmogelijkheden

We focussen op (werk)geluk, persoonlijke groei en geven je de kans om je als professional verder te ontwikkelen bij opdrachtgevers.

Eerlijke beloning

Een aantrekkelijk salaris, reiskostenvergoeding, pensioenregeling en genoeg vakantiedagen om weer helemaal op te laden.

Mylene Kempers

Heb je interesse?

We ontvangen graag je cv en motivatiebrief voor 18-11-2025
Wil je eerst meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met Mylene via mylene@samenvijf.nl of 06 294 166 80.

Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.

Solliciteer hier

Job Alert
Onze aanpak

Het sollicitatieproces

1
Sollicitatie
Leuk! Je hebt je droombaan gevonden en gesolliciteerd. Binnen drie dagen nemen wij contact met je op.
2
Eerste gesprek
We leren je graag beter kennen om te kijken of je ambities aansluiten bij Samenvijf.
3
Gesprek bij de opdrachtgever
Tijdens een persoonlijk gesprek bij de opdrachtgever bespreek je vakinhoudelijke zaken en neem je een kijkje op je toekomstige werkplek.
4
Arbeidsovereenkomst
Hebben we een klik? Dan doen we jou een passend voorstel met mooie arbeidsvoorwaarden.
5
Gefeliciteerd!
Ben je akkoord met de arbeidsvoorwaarden? Welkom bij Samenvijf! We kijken uit naar een mooie samenwerking.

Relevante vacatures

Neem een kijkje tussen onze vacatures en ontdek of er iets passends voor jou tussen zit. Staat je ideale vacature er nu niet tussen? Doe dan een open sollicitatie en schrijf je in bij Samenvijf.

Afdelingssecretaris
Utrecht
40 uur
HBO
30 januari 2026
Nog 1 dagen om te reageren!