Deel deze vacature

Facilitair Adviseur

Opleidingsniveau
HBO
Locatie
Beetsterzwaag
Uren
24 - 32 uur
Startdatum
24 november 2025
Reageren t/m
12 november 2025

Dit ga je doen

Als facilitair adviseur bij gemeente Opsterland ben je het centrale aanspreekpunt voor alle facilitaire zaken binnen de organisatie. Je adviseert het management over uiteenlopende onderwerpen, van de inrichting van werkplekken en technische applicaties tot koffieapparaten en toiletartikelen. Je onderzoekt nieuwe mogelijkheden en maakt duidelijke afspraken met externe partijen.

Je bent betrokken bij (grotere) inkooptrajecten en hebt een rol in het contractmanagement. Daarnaast beheer je de facturenadministratie, waarbij je facturen controleert aan de hand van gemaakte contractafspraken en zorgt voor een correcte boeking.

Op operationeel vlak stuur je collega’s van facilitair aan en werk je nauw samen met de gebouwenbeheerder en collega’s van IT. Je neemt besluiten op basis van feiten en laat je niet leiden door wat anderen van je vinden.

In de voorbereiding van een mogelijke verbouwing van het gemeentehuis in 2027 kun je gevraagd worden om te adviseren over facilitaire uitgangspunten en praktische voorzieningen. Tevens werk je aan het schrijven en vaststellen van beleid rondom facilitaire zaken, zoals het devicebeleid en het fysieke toegangsbeleid.

Samenvijf: detacheren met impact
Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.

Jouw profiel

  • Drie jaar ervaring in een soortgelijke functie
  • Afgeronde HBO opleiding

Waarom Samenvijf

Impact maken

We geven je de tijd om iets goeds te doen bij een maatschappelijke organisatie in jouw regio met behoud van salaris (lees meer).

Betrokken werkgever

We vinden een persoonlijke benadering en open communicatie belangrijk. Je staat er op je opdracht nooit alleen voor.

Fijne werksfeer

Je wordt onderdeel van Samenvijf. We scoren een 8,9 op medewerkerstevredenheid (het is hier dus écht leuk! 😉).

Ontwikkelingsmogelijkheden

We focussen op (werk)geluk, persoonlijke groei en geven je de kans om je als professional verder te ontwikkelen bij opdrachtgevers.

Eerlijke beloning

Een aantrekkelijk salaris, reiskostenvergoeding, pensioenregeling en genoeg vakantiedagen om weer helemaal op te laden.

Ana Rosa Zoest

Heb je interesse?

We ontvangen graag je cv en motivatiebrief voor 13-11-2025
Wil je eerst meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met Ana Rosa via ana@samenvijf.nl of 06 214 614 10.

Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.

Solliciteer hier

Job Alert
Onze aanpak

Het sollicitatieproces

1
Sollicitatie
Leuk! Je hebt je droombaan gevonden en gesolliciteerd. Binnen drie dagen nemen wij contact met je op.
2
Eerste gesprek
We leren je graag beter kennen om te kijken of je ambities aansluiten bij Samenvijf.
3
Gesprek bij de opdrachtgever
Tijdens een persoonlijk gesprek bij de opdrachtgever bespreek je vakinhoudelijke zaken en neem je een kijkje op je toekomstige werkplek.
4
Arbeidsovereenkomst
Hebben we een klik? Dan doen we jou een passend voorstel met mooie arbeidsvoorwaarden.
5
Gefeliciteerd!
Ben je akkoord met de arbeidsvoorwaarden? Welkom bij Samenvijf! We kijken uit naar een mooie samenwerking.

Relevante vacatures

Neem een kijkje tussen onze vacatures en ontdek of er iets passends voor jou tussen zit. Staat je ideale vacature er nu niet tussen? Doe dan een open sollicitatie en schrijf je in bij Samenvijf.