Deel deze vacature

Deze vacature is gesloten

Auditor Inkomende Geldstromen

Opleidingsniveau
HBO
Locatie
Eindhoven
Uren
32 - 36 uur
Startdatum
15 december 2025
Reageren t/m
Vacature gesloten

Dit ga je doen

Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een Auditor Inkomende Geldstromen.

Ben jij maatschappelijk betrokken en wil je ervoor zorgen dat de gemeente Eindhoven de middelen uit specifieke uitkeringen en andere inkomende geldstromen rechtmatig besteedt? Als Auditor Inkomende Geldstromen speel je een cruciale rol in het controleren van deze geldstromen, met een focus op SiSa-regelingen. Je draagt bij aan het tijdig en inhoudelijk verantwoord afleggen van verantwoording aan het college en geeft gevraagd en ongevraagd advies over de administratieve organisatie en interne beheersing van inkomende geldstromen.

Je werkt binnen het nieuwe cluster Inkomende Geldstromen en Uitgaande Subsidies, waar je samen met je team nieuwe processen evalueert en verbetersuggesties aan het afdelingshoofd voorlegt. Je voert audits en onderzoeken uit, adviseert collega’s over de uitkomsten en stemt de voortgang van aanbevelingen af met betrokkenen en de externe accountant. Daarnaast ben je het aanspreekpunt voor de accountant en geldverstrekker en zorg je dat controlerapporten tijdig worden ontvangen.

Jouw verantwoordelijkheden

  • Uitvoeren van audits en onderzoeken op het gebied van inkomende geldstromen, met name SiSa-regelingen.
  • Adviseren over audituitkomsten aan collega’s binnen verschillende sectoren.
  • Afstemmen van de voortgang van aanbevelingen en bevindingen met de externe accountant.
  • Aanspreekpunt zijn voor accountant en geldverstrekker betreffende verantwoordingen.
  • Zorgen voor tijdige overdracht van (financiële) gegevens en controlerapporten aan de accountant.
  • Bijdragen aan de ontwikkeling en verbetering van processen binnen het cluster inkomende geldstromen.

Met wie werk je samen?

Je maakt deel uit van het cluster inkomende geldstromen binnen de afdeling Inkomende Geldstromen en Uitgaande Subsidies. Dit cluster bestaat uit een senior adviseur, adviseurs, financieel controllers en auditoren. Je werkt nauw samen met de tijdelijke implementatiemanager, collega’s binnen de afdeling, medewerkers in de sectoren en de externe accountant. Samen zorgen jullie voor een goede coördinatie en verantwoording van inkomende geldstromen.

Waar kom jij voor te staan?

Je werkt in een dynamische en groeiende stad die volop in ontwikkeling is op het gebied van innovatie, technologie en design. Met jouw werk draag je bij aan het maatschappelijk belang door ervoor te zorgen dat de miljoenen die via specifieke uitkeringen worden uitgegeven, ook daadwerkelijk worden besteed zoals bedoeld. Je levert een belangrijke bijdrage aan een toekomstbestendige organisatie die de grote maatschappelijke opgaven van Eindhoven ondersteunt.

Samenvijf: detacheren met impact
Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.

Jouw profiel

  • Je hebt minimaal een afgeronde HBO-opleiding, bijvoorbeeld in bedrijfseconomie, bedrijfskunde, accountancy of controlling
  • Je hebt kennis van risicomanagement en ervaring met accountancy
  • Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring als auditor
  • Je bent sterk cijfermatig en analytisch, kunt onafhankelijk oordelen en advies geven
  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden op alle niveaus en een goed ontwikkeld gevoel voor verhoudingen, bij voorkeur binnen een gemeentelijke omgeving
  • Als je mag starten bij de klant, zal er een pre-employmentscreening plaatsvinden

Waarom Samenvijf

Impact maken

We geven je de tijd om iets goeds te doen bij een maatschappelijke organisatie in jouw regio met behoud van salaris (lees meer).

Betrokken werkgever

We vinden een persoonlijke benadering en open communicatie belangrijk. Je staat er op je opdracht nooit alleen voor.

Fijne werksfeer

Je wordt onderdeel van Samenvijf. We scoren een 8,9 op medewerkerstevredenheid (het is hier dus écht leuk! 😉).

Ontwikkelingsmogelijkheden

We focussen op (werk)geluk, persoonlijke groei en geven je de kans om je als professional verder te ontwikkelen bij opdrachtgevers.

Eerlijke beloning

Een aantrekkelijk salaris, reiskostenvergoeding, pensioenregeling en genoeg vakantiedagen om weer helemaal op te laden.

Ana Rosa Zoest

Deze vacature is gesloten

Wil je toch meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met Ana Rosa via ana@samenvijf.nl of 0621461410.

Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.
Onze aanpak

Het sollicitatieproces

1
Sollicitatie
Leuk! Je hebt je droombaan gevonden en gesolliciteerd. Binnen drie dagen nemen wij contact met je op.
2
Eerste gesprek
We leren je graag beter kennen om te kijken of je ambities aansluiten bij Samenvijf.
3
Gesprek bij de opdrachtgever
Tijdens een persoonlijk gesprek bij de opdrachtgever bespreek je vakinhoudelijke zaken en neem je een kijkje op je toekomstige werkplek.
4
Arbeidsovereenkomst
Hebben we een klik? Dan doen we jou een passend voorstel met mooie arbeidsvoorwaarden.
5
Gefeliciteerd!
Ben je akkoord met de arbeidsvoorwaarden? Welkom bij Samenvijf! We kijken uit naar een mooie samenwerking.

Relevante vacatures

Neem een kijkje tussen onze vacatures en ontdek of er iets passends voor jou tussen zit. Staat je ideale vacature er nu niet tussen? Doe dan een open sollicitatie en schrijf je in bij Samenvijf.

Concern Controller
Oirschot
24 uur
HBO
25 november 2025
Reageer alleen vandaag nog!

Helaas!

Deze vacature is gesloten...

Maar wees niet getreurd, om het je zo gemakkelijk mogelijk te maken hebben we de meest relevante vacatures voor je bij elkaar gezocht en op een rijtje gezet of kijk bij alle vacatures.

Concern Controller

Oirschot
24 uur
HBO
25 november 2025
Reageer alleen vandaag nog!