Deel deze vacature

Medior Projectmanager De Bretten

Opleidingsniveau
HBO
Locatie
Amsterdam
Uren
16 uur
Startdatum
01 december 2025
Reageren t/m
02 november 2025

Dit ga je doen

Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een Medior Projectmanager De Bretten.

Als projectmanager ben jij de drijvende kracht achter het project De Bretten, een uniek natuurgebied in Amsterdam Nieuw-West. Je bent verantwoordelijk voor het realiseren van de doelstellingen uit het Brettenplan (2022–2030), gericht op het versterken van de natuur, het bevorderen van natuurbeleving en het verbeteren van de vindbaarheid en aansluitingen in en naar het gebied.

Je geeft leiding aan een enthousiast projectteam en coördineert diverse projecten, zoals het verbeteren van fietsoversteken, het opknappen van speeltuinen en het ontwikkelen van plannen voor toegankelijkheid en positionering van het gebied. Daarnaast ontwikkel je de scope voor projecten waarvan deze nog niet helder is, zoals het beleefpad, het bordenplan en het Laatste Huis.

Een belangrijk onderdeel van je rol is het opstellen en uitvoeren van een communicatie- en positioneringstraject om de bekendheid van het gebied te vergroten, waarbij je bewoners- en vrijwilligersgroepen actief betrekt.

Jouw taken en verantwoordelijkheden

  • Hoofdrolspeler op projectniveau en bewaker van het projectbelang.
  • Leidinggeven aan het projectteam en contracteren van adviseurs, ontwerpers en aannemers binnen het beschikbare budget.
  • Adviseren van de ambtelijk opdrachtgever over de projectopdracht en organiseren van noodzakelijk overleg.
  • Beheren van het toegewezen budget tot € 50.000 en binnen het mandaat opdrachten verstrekken aan derden.
  • Rapporteren aan de opdrachtgever over de realisatie van doelstellingen, financiën en risico’s.
  • Functioneel leidinggeven aan het projectteam en bepalen van de samenstelling van het team.
  • Rekening houden met verschillende belangen binnen het project.

Werkomgeving

Je werkt bij het Projectmanagementbureau (PMB) binnen het team Bouwmanagement en Maatschappelijk Vastgoed (BMV), bestaande uit ongeveer 60 collega’s. Het team stimuleert kennisdeling, innovatie en samenwerking, en biedt ruimte voor professionele ontwikkeling en het aandragen van nieuwe ideeën. Het PMB hecht waarde aan een inclusieve werkomgeving waarin iedereen zich gezien en gewaardeerd voelt.

Locatie

Weesperstraat 430, 1018 DN Amsterdam

Samenvijf: detacheren met impact
Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.

Jouw profiel

  • Projectmanagementervaring in een gemeente
  • Leidinggeven aan (deel)project

Waarom Samenvijf

Impact maken

We geven je de tijd om iets goeds te doen bij een maatschappelijke organisatie in jouw regio met behoud van salaris (lees meer).

Betrokken werkgever

We vinden een persoonlijke benadering en open communicatie belangrijk. Je staat er op je opdracht nooit alleen voor.

Fijne werksfeer

Je wordt onderdeel van Samenvijf. We scoren een 8,9 op medewerkerstevredenheid (het is hier dus écht leuk! 😉).

Ontwikkelingsmogelijkheden

We focussen op (werk)geluk, persoonlijke groei en geven je de kans om je als professional verder te ontwikkelen bij opdrachtgevers.

Eerlijke beloning

Een aantrekkelijk salaris, reiskostenvergoeding, pensioenregeling en genoeg vakantiedagen om weer helemaal op te laden.

Naddy Gray

Heb je interesse?

We ontvangen graag je cv en motivatiebrief voor 03-11-2025
Wil je eerst meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met Naddy via naddy@samenvijf.nl of 06 255 031 28.

Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.

Solliciteer hier

We ontvangen graag je cv en motivatiebrief voor 03-11-2025
Wil je eerst meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met Naddy via naddy@samenvijf.nl of 06 255 031 28.

Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.
Job Alert
Onze aanpak

Het sollicitatieproces

1
Sollicitatie
Leuk! Je hebt je droombaan gevonden en gesolliciteerd. Binnen drie dagen nemen wij contact met je op.
2
Eerste gesprek
We leren je graag beter kennen om te kijken of je ambities aansluiten bij Samenvijf.
3
Gesprek bij de opdrachtgever
Tijdens een persoonlijk gesprek bij de opdrachtgever bespreek je vakinhoudelijke zaken en neem je een kijkje op je toekomstige werkplek.
4
Arbeidsovereenkomst
Hebben we een klik? Dan doen we jou een passend voorstel met mooie arbeidsvoorwaarden.
5
Gefeliciteerd!
Ben je akkoord met de arbeidsvoorwaarden? Welkom bij Samenvijf! We kijken uit naar een mooie samenwerking.

Relevante vacatures

Neem een kijkje tussen onze vacatures en ontdek of er iets passends voor jou tussen zit. Staat je ideale vacature er nu niet tussen? Doe dan een open sollicitatie en schrijf je in bij Samenvijf.

Technisch Manager
Houten
12 - 16 uur
HBO
24 november 2025
Reageer alleen vandaag nog!
Projectleider Vergunningen
Castricum
24 - 30 uur
HBO
25 november 2025
Reageer alleen vandaag nog!