Deel deze vacature

Projectleider Opzetten Projectadministratie

Opleidingsniveau
HBO
Locatie
Houten
Uren
32 - 36 uur
Startdatum
05 november 2025
Reageren t/m
14 oktober 2025

Dit ga je doen

Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een Projectleider Opzetten Projectadministratie.

Als projectleider ben je verantwoordelijk voor het inregelen van de administratie van ruimtelijke projecten binnen de gemeente Houten. Je werkt nauw samen met de teams Ruimtelijke Ontwikkeling, Ruimtelijke Projecten en Financiën en Inkoop. Op basis van het vooronderzoek “Grip op projecten” stel je de eisen aan de administratie en rapportages vast. Daarnaast selecteer je een passend softwaresysteem binnen de Houtense ICT-architectuur, implementeer je dit systeem en zorg je ervoor dat gebruikers ermee aan de slag kunnen.

Vervolgstappen omvatten het ontwikkelen van rapportages en dashboards in samenwerking met de afdeling Informatie en de medewerker die financiële managementinformatie ontwikkelt.

Samenvijf: detacheren met impact
Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.

Jouw profiel

  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als financieel projectleider / controller binnen het ruimtelijk domein
  • Je hebt ervaring als controller binnen het fysiek domein en beschikt over een consultancyprofiel
  • Je bent in staat om spelregels en procedures te ontwikkelen en projecten te leiden om de benoemde acties succesvol te realiseren

Waarom Samenvijf

Impact maken

We geven je de tijd om iets goeds te doen bij een maatschappelijke organisatie in jouw regio met behoud van salaris (lees meer).

Betrokken werkgever

We vinden een persoonlijke benadering en open communicatie belangrijk. Je staat er op je opdracht nooit alleen voor.

Fijne werksfeer

Je wordt onderdeel van Samenvijf. We scoren een 8,9 op medewerkerstevredenheid (het is hier dus écht leuk! 😉).

Ontwikkelingsmogelijkheden

We focussen op (werk)geluk, persoonlijke groei en geven je de kans om je als professional verder te ontwikkelen bij opdrachtgevers.

Eerlijke beloning

Een aantrekkelijk salaris, reiskostenvergoeding, pensioenregeling en genoeg vakantiedagen om weer helemaal op te laden.

Naddy Gray

Heb je interesse?

We ontvangen graag je cv en motivatiebrief voor 15-10-2025
Wil je eerst meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met Naddy via naddy@samenvijf.nl of 06 255 031 28.

Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.

Solliciteer hier

We ontvangen graag je cv en motivatiebrief voor 15-10-2025
Wil je eerst meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met Naddy via naddy@samenvijf.nl of 06 255 031 28.

Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.
Job Alert
Onze aanpak

Het sollicitatieproces

1
Sollicitatie
Leuk! Je hebt je droombaan gevonden en gesolliciteerd. Binnen drie dagen nemen wij contact met je op.
2
Eerste gesprek
We leren je graag beter kennen om te kijken of je ambities aansluiten bij Samenvijf.
3
Gesprek bij de opdrachtgever
Tijdens een persoonlijk gesprek bij de opdrachtgever bespreek je vakinhoudelijke zaken en neem je een kijkje op je toekomstige werkplek.
4
Arbeidsovereenkomst
Hebben we een klik? Dan doen we jou een passend voorstel met mooie arbeidsvoorwaarden.
5
Gefeliciteerd!
Ben je akkoord met de arbeidsvoorwaarden? Welkom bij Samenvijf! We kijken uit naar een mooie samenwerking.

Relevante vacatures

Neem een kijkje tussen onze vacatures en ontdek of er iets passends voor jou tussen zit. Staat je ideale vacature er nu niet tussen? Doe dan een open sollicitatie en schrijf je in bij Samenvijf.