Deel deze vacature

Regievoerder Verhuizing

Opleidingsniveau
HBO
Locatie
Amersfoort
Uren
16 - 24 uur
Startdatum
03 november 2025
Reageren t/m
08 oktober 2025

Dit ga je doen

Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een Regievoerder Verhuizing.

Ben jij een energieke en zelfstandige procesbegeleider met oog voor detail en overzicht? Voor de verhuizing naar het nieuwe stadhuis, het ‘Huis voor de Stad’, zoeken wij een Regievoerder Verhuizing voor gemiddeld 24 uur per week. In deze rol geef je vorm en inhoud aan de benodigde trajecten rondom verhuismanagement en zorg je voor een succesvolle uitvoering van de verhuizing.

Jouw verantwoordelijkheden

  • Inventariseren van de huidige situatie, wensen, eisen en randvoorwaarden rondom de verhuizing.
  • Vragen stellen die helpen de impact op de bedrijfsvoering te begrijpen, zoals werkprocessen, klantcontact en ICT-afhankelijkheden.
  • Creëren van overzicht over noodzakelijke onderwerpen, waaronder facilitaire voorzieningen, communicatie, draagvlaktrajecten richting medewerkers, logistiek en planning.
  • Adviseren over keuzes en alternatieven en strategische keuzes voorleggen ter afweging, waarop het integrale verhuisplan kan worden gebaseerd.
  • Opstellen van een integraal stappenplan voor de overgang dat aansluit bij de organisatiecultuur en het tempo van besluitvorming.
  • Coördineren van betrokken interne en externe partijen, waaronder belangrijke stakeholders.
  • Signaleren van risico’s en knelpunten en proactief oplossingen aandragen.
  • Bewaken van de planning, het budget en de voortgang van het transitieproces.

Wat breng je mee?

Je bent niet alleen een planner, maar ook een zelfstandige procesbegeleider die de juiste vragen stelt, keuzes maakt en overzicht creëert. Je weet de regie te houden in een complex en multidisciplinair veranderproces dat onder andere facilitaire planning, ICT-migratie, communicatiestrategie, risicomanagement en verandermanagement omvat.

Werkomgeving

Je werkt binnen het programma Toekomst Stadhuis nauw samen met andere projectleiders en disciplines zoals interne dienstverlening, informatievoorziening, externe dienstverlening, bouw, communicatie, vastgoedbeheer en verandermanagement.

Samenvijf: detacheren met impact
Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.

Jouw profiel

  • Analytisch vermogen en procesinzicht
  • Sterke communicatieve vaardigheden
  • Organisatiesensitiviteit
  • Projectmatig werken
  • Probleemoplossend vermogen
  • Stakeholdermanagement

Waarom Samenvijf

Impact maken

We geven je de tijd om iets goeds te doen bij een maatschappelijke organisatie in jouw regio met behoud van salaris (lees meer).

Betrokken werkgever

We vinden een persoonlijke benadering en open communicatie belangrijk. Je staat er op je opdracht nooit alleen voor.

Fijne werksfeer

Je wordt onderdeel van Samenvijf. We scoren een 8,9 op medewerkerstevredenheid (het is hier dus écht leuk! 😉).

Ontwikkelingsmogelijkheden

We focussen op (werk)geluk, persoonlijke groei en geven je de kans om je als professional verder te ontwikkelen bij opdrachtgevers.

Eerlijke beloning

Een aantrekkelijk salaris, reiskostenvergoeding, pensioenregeling en genoeg vakantiedagen om weer helemaal op te laden.

Naddy Gray

Heb je interesse?

We ontvangen graag je cv en motivatiebrief voor 09-10-2025
Wil je eerst meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met Naddy via naddy@samenvijf.nl of 06 255 031 28.

Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.

Solliciteer hier

We ontvangen graag je cv en motivatiebrief voor 09-10-2025
Wil je eerst meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met Naddy via naddy@samenvijf.nl of 06 255 031 28.

Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.
Job Alert
Onze aanpak

Het sollicitatieproces

1
Sollicitatie
Leuk! Je hebt je droombaan gevonden en gesolliciteerd. Binnen drie dagen nemen wij contact met je op.
2
Eerste gesprek
We leren je graag beter kennen om te kijken of je ambities aansluiten bij Samenvijf.
3
Gesprek bij de opdrachtgever
Tijdens een persoonlijk gesprek bij de opdrachtgever bespreek je vakinhoudelijke zaken en neem je een kijkje op je toekomstige werkplek.
4
Arbeidsovereenkomst
Hebben we een klik? Dan doen we jou een passend voorstel met mooie arbeidsvoorwaarden.
5
Gefeliciteerd!
Ben je akkoord met de arbeidsvoorwaarden? Welkom bij Samenvijf! We kijken uit naar een mooie samenwerking.

Relevante vacatures

Neem een kijkje tussen onze vacatures en ontdek of er iets passends voor jou tussen zit. Staat je ideale vacature er nu niet tussen? Doe dan een open sollicitatie en schrijf je in bij Samenvijf.

Projectleider Vastgoedontwikkeling Textielmuseum

Tilburg
24 uur
HBO/WO
01 november 2025
Reageer alleen vandaag nog!

Technisch Manager Tunnelveiligheid

Amsterdam
10 uur
HBO
30 oktober 2025
Reageer alleen vandaag nog!

Projectondersteuner Gebiedsontwikkeling

Hoorn
32 uur
HBO
13 oktober 2025
Reageer alleen vandaag nog!