Deel deze vacature

Allround Medewerker Uitkeringsadministratie

Opleidingsniveau
HBO
Locatie
Hof van Twente
Uren
28 - 32 uur
Startdatum
13 oktober 2025
Reageren t/m
21 september 2025

Dit ga je doen

Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een Allround Medewerker Uitkeringsadministratie. 

Als Allround Administratief Medewerker Uitkeringsadministratie ondersteun je inwoners die afhankelijk zijn van een uitkering. Samen met je collega’s help je hen om weer maatschappelijk en financieel zelfredzaam te worden. Je combineert klantgesprekken, het helpen van mensen en het werken met cijfers in deze rol.

Met jouw analytisch vermogen en oog voor detail bereken je uitkeringen, subsidies en vergoedingen snel en nauwkeurig. Bij herberekeningen voer je deze uit, of het nu gaat om simpele of complexe berekeningen. Na de (her)berekening voer je de gegevens in het systeem in, bewaak je de juistheid en fiatteer je ze. Je zorgt ervoor dat betaalbestanden worden aangemaakt voor de daadwerkelijke uitbetaling van uitkeringen, subsidies en vergoedingen. Daarnaast maak je eindbeschikkingen en rapportages met betrekking tot innames en beëindiging. Indien nodig neem je contact op met diverse organisaties of verstrek je informatie aan deurwaarders, waarbij je jouw netwerk op het juiste moment inzet.

Als zorgdrager voor de uitkerings- en debiteurenadministratie zorg je voor een effectieve en efficiënte opzet en uitvoering hiervan. Je bewaakt de kwaliteit en doorlooptijd van de administratie. Signaleer je knelpunten bij de uitvoering van werkzaamheden? Dan doe je met jouw ervaring en oplossingsgerichtheid verbetervoorstellen om de efficiency en effectiviteit te behouden.

Samenvijf: detacheren met impact
Samenvijf staat voor een nieuwe manier van werken: we bieden je uitdagend werk bij onze opdrachtgevers en geven je daarnaast iedere week tijd om iets goeds te doen voor de maatschappij. Zo doorbreek jij je routine en heb je een werkweek met meer afwisseling en inspiratie. Samen zorgen we ervoor dat de maatschappij nog mooier wordt. We vertellen je er graag meer over.

Jouw profiel

  • Minimaal 4 jaar ervaring in een soortgelijke functie
  • Kennis van de Participatiewet en relevante wetgeving
  • Ervaring met Suite 4 Sociaal Domein
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal
  • Administratief sterk onderlegd, analytisch en communicatief vaardig
  • Klantgericht, zorgvuldig, gestructureerd, met een focus op samenwerking en resultaat
  • Je kunt direct meedraaien met de administratie, aangezien er bijna tot geen mogelijkheid is voor inwerkperiode
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker uitkeringadministratie

Waarom Samenvijf

Impact maken

We geven je de tijd om iets goeds te doen bij een maatschappelijke organisatie in jouw regio met behoud van salaris (lees meer).

Betrokken werkgever

We vinden een persoonlijke benadering en open communicatie belangrijk. Je staat er op je opdracht nooit alleen voor.

Fijne werksfeer

Je wordt onderdeel van Samenvijf. We scoren een 8,9 op medewerkerstevredenheid (het is hier dus écht leuk! 😉).

Ontwikkelingsmogelijkheden

We focussen op (werk)geluk, persoonlijke groei en geven je de kans om je als professional verder te ontwikkelen bij opdrachtgevers.

Eerlijke beloning

Een aantrekkelijk salaris, reiskostenvergoeding, pensioenregeling en genoeg vakantiedagen om weer helemaal op te laden.

Naddy Gray

Heb je interesse?

We ontvangen graag je cv en motivatiebrief voor 22-09-2025
Wil je eerst meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met Naddy via naddy@samenvijf.nl of 0625503128.

Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.

Solliciteer hier

We ontvangen graag je cv en motivatiebrief voor 22-09-2025
Wil je eerst meer weten over deze vacature of over Samenvijf? Neem contact op met Naddy via naddy@samenvijf.nl of 0625503128.

Sluit de vacature nog niet helemaal aan op jouw profiel? Neem contact met ons op via een open sollicitatie.
Job Alert
Onze aanpak

Het sollicitatieproces

1
Sollicitatie
Leuk! Je hebt je droombaan gevonden en gesolliciteerd. Binnen drie dagen nemen wij contact met je op.
2
Eerste gesprek
We leren je graag beter kennen om te kijken of je ambities aansluiten bij Samenvijf.
3
Gesprek bij de opdrachtgever
Tijdens een persoonlijk gesprek bij de opdrachtgever bespreek je vakinhoudelijke zaken en neem je een kijkje op je toekomstige werkplek.
4
Arbeidsovereenkomst
Hebben we een klik? Dan doen we jou een passend voorstel met mooie arbeidsvoorwaarden.
5
Gefeliciteerd!
Ben je akkoord met de arbeidsvoorwaarden? Welkom bij Samenvijf! We kijken uit naar een mooie samenwerking.

Relevante vacatures

Neem een kijkje tussen onze vacatures en ontdek of er iets passends voor jou tussen zit. Staat je ideale vacature er nu niet tussen? Doe dan een open sollicitatie en schrijf je in bij Samenvijf.

Medewerker Team Grootverbruik

Rotterdam
40 uur
MBO
09 oktober 2025
Nog 1 dagen om te reageren!

Administratief Ondersteuner Juridische Communicatie

Ballum
20 - 24 uur
HBO
01 november 2025